پرواز مستقیم مشهد - باکو راه‌اندازی شد

زهره زرشکیان
زهره زرشکیان سه شنبه، ۲۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۵
پرواز مستقیم مشهد - باکو راه‌اندازی شد

پرواز مستقیم مشهد - باکو با فرود اولین پرواز این خط پروازی در فرودگاه بین‌المللی مشهد راه‌اندازی شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت:

خط مستقیم پرواز مشهد باکو با فرود نخستین پرواز این خط پروازی در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد و با حضور جمعی از مسئولان در مراسمی راه‌اندازی شد.

ابوالفضل مکرمی‌فر، ۲۵ آذر در مراسمی که به همین مناسبت برگزار شد، گفت:

این خط پروازی را شرکت هواپیمایی بوتا (Buta Airways) جمهوری آذربایجان با همکاری شرکت گردشگری «باکو استار» این کشور و یک شرکت ایرانی راه‌اندازی کرده‌ است.

به گفته وی، این خط پروازی به‌منظور توسعه بیشتر روابط ایران و جمهوری آذربایجان و همچنین تسهیل زیارت حرم امام رضا (ع) برای شیعیان این کشور برقرار شده و دو بار در هفته پرواز خواهد داشت. فعالیت این خط پروازی از ۲۵ آذر ۱۳۹۸، توسط آذربایجان ایرلاین آغاز شده است. این پرواز روزهای دوشنبه و پنجشنبه برقرار است و به‌زودی به‌صورت روزانه انجام خواهد شد.

مکرمی‌فر در ادامه گفت:

در حال حاضر ۹ ایرلاین خارجی در فرودگاه مشهد فعالیت دارند و مسافران را به ۱۷ مقصد پروازی اعزام می‌کنند.

وی درباره فعالیت ایرلاین‌های خارجی در فرودگاه مشهد گفت:

شرکت‌های هواپیمایی کویت‌ایر به کویت، العربیه به شارجه، ترکیش به استانبول، الجزیره به کویت، العراقیه به نجف، بغداد، ناصریه و بصره، فلای دبی به دبی، قطر ایرویز به دوحه، آذربایجان ایر به باکو و تاجیک ایر به مقصد دوشنبه از فرودگاه مشهد مسافران را جابه‌جا می‌کنند.

پرواز باکو به مشهد ساعت ۱۵:۴۵ امروز فعال شد و ساعت خروج این پرواز به مقصد باکو، ۱۶:۴۵ بود. این پرواز ظرفیت حمل ۱۰۵ مسافر را دارد.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما از ایرلاین‌های داخلی یا خارجی را دارید، می‌توانید از طریق موتور جستجوی پرواز کجارو بلیط ارزان هواپیما به مقصد مورد نظر خود را یافته و از فروشنده‌های معتبر تهیه کنید. استفاده از کجارو باعث می‌شود تا نیازی نباشد برای پیدا کردن بهترین قیمت پروازهای داخلی یا خارجی، چندین سایت را بررسی کنید و آخرین قیمت‌ها از آژانس‌های سرشناس را یکجا مشاهده کنید.

مطالب مرتبط:

منبع chtn

دیدگاه