مسابقه شب یلدای کجارو

تیم  کجارو
تیم کجارو یکشنبه، ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۰
مسابقه شب یلدای کجارو

کجارو با همکاری آژانس مسافرتی نوید گشت برای یلدای امسال مسابقه اینستاگرامی برگزار می‌کند!

شب یلدا در کشور ما همیشه جایگاه خاصی داشته و ایرانی‌ها به‌شکل‌های مختلفی این شب را جشن می‌گیرند. به همین منظور کجارو با همکاری آژانس مسافرتی نوید گشت تصمیم به برگزاری یک مسابقه گرفته است. موضوع مسابقه عکاسی از مراسم و آیین‌های شب یلدا است و در اینستاگرام برگزار می‌شود.

جایزه مسابقه

مسابقه یلدای کجارو دو برنده خواهد داشت و به آن‌ها تور مسافرتی دونفره (هر برنده با یک همراه) اهدا خواهد شد. برندگان مسابقه می‌توانند بین تور مشهد (۲ شب) و تور طبیعت‌گردی (۱ شب) یکی را انتخاب کنند که توسط آژانس نوید گشت برگزار می‌شود.

قوانین شرکت در مسابقه شب یلدا کجارو

  • عکسی با موضوع شب یلدا یا چله بگیرید. این عکس می‌تواند از سفره شب یلدای شما یا هر فرهنگ و سنتی باشد که به این شب ارتباط دارد. عکس را حتما باید خودتان گرفته باشید.
  • عکس خود را با توضیحاتی درباره شب یلدا در صفحه اینستاگرام شخصی خود پست کنید؛ از هشتگ #یلداکجارو استفاده کنید و صفحه اینستاگرام کجارو (mykojaro@) را منشن و روی عکس‌هایتان تگ کنید.
  • دقت کنید که برای شرکت در مسابقه صفحه اینستاگرام شما باید عمومی یا Public‌ باشد تا دیدن پست‌های شما برای ما ممکن شود. عکس‌هایی که از راه‌های دیگر به دست ما می‌رسد در مسابقه شرکت داده نخواهند شد.
  • برای شرکت در مسابقه لازم است تا صفحه اینستاگرام کجارو به آدرس mykojaro@ و صفحه آژانس نوید گشت به آدرس navidgasht@ را دنبال کرده باشید.
  • مهلت شرکت در مسابقه تا نیمه شب دوم دی ماه است و پست‌هایی که بعد از این زمان ارسال شده باشند، در مسابقه شرکت داده نخواهند شد.

شیوه انتخاب برندگان

برنده اول از بین تمام شرکت‌کنندگان مسابقه با قرعه‌کشی انتخاب خواهد شد و همه شانس برنده شدن خواهند داشت.

برنده دوم از بین کسانی که به دور نهایی راه یافته‌اند با رای شما انتخاب خواهد شد. تیم کجارو در طول مسابقه به پست‌های شما سر می‌زند و از بین آن‌ها تعدادی را برای دور نهایی انتخاب می‌کند. تصاویر منتخب بعد از پایان مهلت شرکت در مسابقه در صفحه اینستاگرام کجارو در قالب چند آلبوم منتشر خواهد شد و مخاطبان به بهترین تصویر هر آلبوم رای خواهند داد. در نهایت بین ۱۰ عکسی که بیشترین رای را گرفته باشد قرعه‌کشی می‌کنیم تا برنده مشخص شود.

توجه کنید که سوژه‌ی خوب به‌تنهایی نمی‌تواند فاکتوری برای برگزیده شدن باشد و مواردی نظیر کادربندی، ویرایش، کیفیت عکس و خلاقیت به کار رفته در ثبت تصویر مجموعه‌ی مواردی هستند که باعث می‌شوند تا یک تصویر به دور نهایی راه یابد. 

از تاریخ ۳ دی ماه پست‌های شما در صفحه کجارو منتشر خواهند شد و در صورتی که در دور نهایی حضور داشته باشید می‌توانید برای عکس خود رای جمع کنید تا شانس بیشتری برای برنده شدن داشته باشید. ساعت ۱۲ ظهر روز ۵ دی ماه رای‌ها شمرده می‌شوند و نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.

 مشتاق دیدن پست‌های زیبای شما هستیم!

صفحه اینستاگرام کجارو

مطالب مرتبط:

دیدگاه