سفر به کیش در نوروز 99

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰
سفر به کیش در نوروز 99

شاید خیلی از شما دوست دارید از مدت‌ها قبل برای مسافرت خود برنامه‌ریزی کنید . از الان به این فکر هستید که برای تعطیلات نوروز ۹۹ خود چه برنامه ای داشته باشید

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

برای سفر کدام شهر را انتخاب کنید. در شلوغی شهرها آیا می‌توانید اقامتی راحت و با امکانات کامل داشته باشید  یا خیر . شهرهای شمالی ایران را انتخاب می‌کنید یا برای گذراندن تعطیلات خود جنوب ایران و جزایر زیبای آن را ترجیح می دهید ؟ این بار ما در گروه اقامتی و ایرانگردی لوکس ویلا می خواهیم به معرفی جزیره کیش بپردازیم . جاهای دیدنی کیش را معرفی کنیم و همچنین شهرک‌های پرطرفدار کیش را برای اجاره ویلا و آپارتمان در کیش بررسی کنیم . پس همراه ما باشید .

جزیره کیش

جزیره مرجانی کیش که به مروارید خلیج فارس معروف است پیشینه ای دارد به قدمت تاریخ . قدمتی که از زمان تشکیل شدن آن چند میلیون سال می‌گذرد . زمان قدم زدن روی ساحل و در خیابان‌های کیش به یاد این نکته بیفتید که انبوهی از تجربه و خاطره را زیر پای گذاشته اید و بر رون آن‌ها در حال قدم زدن هستید . خاطراتی از تاریخ که تولدها و مرگ های بسیاری را به چشم دیده است . جزیره‌ای با درصد اکسیژن فوق‌العاده بالا که نفس کشیدن در این منطقه حس خوب زندگی و زنده بودن را بارها و بارها یادآوری می‌کند .

جزیره بیضی شکل کیش یکی از زیباترین جزیره های خلیج فارس است . کیش در سال‌های دور مرکز تجارت و خریدوفروش و صید مروارید بوده است . تجار و بازرگانان از جای‌جای کره زمین برای تجارت و صید مروارید به این منطقه می آمدند .

آب و هوای جزیره کیش

جزیره کیش دارای رطوبت بسیار بالا است . بهترین زمان سفر به این منطقه زمستان و فروردین و اردیبهشت است . شاید کسانی که تاب و توان تحمل گرما را نداشته باشند اگر در تابستان به این جزیره سفر کنند ، نتوانند از گردش در کیش لذت کافی را ببرند . اما اگر در زمان مناسب عازم جزیره کیش شوید به شما قول می دهیم از لحظه به لحظه مسافرت خود لذت ببرید .

دیدنی های جزیره کیش

گشت دور جزیره

شما با اقامت و اجاره ویلا در کیش از وب‌سایت لوکس ویلا می‌توانید از تخفیف‌های ویژه تفریحات آبی جزیره کیش ، مانند غواصی ، قایق‌سواری ، پاراسل ، شاتل ، بنانا استفاده کنید . همچنین ترانسفر رایگان از فرودگاه به محل اقامت خود بهره‌مند شوید . گشت دور جزیره و بازدید از مناطق دیدنی با بیشترین تخفیف نیز می‌تواند از جمله امکاناتی باشد که لوکس ویلا برای شما در نظر گرفته است .

بازدید از جاده زیبای جهان ، شهر زیرزمینی کاریز و دیدن غروب دل‌انگیز و زیبای جزیره کیش از سایت کشتی یونانی از جمله جاهای دیدنی گشت دور جزیره هستند .

تمام گشت های دور جزیره کیش در زمان غروب ، خود را به کشتی یونانی می رسانند .

کشتی یونانی

کشتی به گل نشسته ای با تاریخچه‌ای مبهم و رازآلود که با داستان های عاشقانه و گاهی ترسناک ادغام شده است . شما می‌توانید اطلاعات کامل کشتی یونانی را در قسمت ایرانگردی سایت لوکس ویلا مشاهده کنید .

تفریحات آبی جزیره کیش

در نوروز 99 سفر خود را مهیج تر از همیشه ادامه دهید . تفریحات آبی جزیره کیش از هیجان انگیزترین قسمت های سفر شما خواهد بود . غواصی و دیدن دنیای زیر آب و لذت شنا کردن با ماهی های خلیج فارس ، پاراسل و حس پرواز روی آب های نیلگون و دیدن کل جزیره از ارتفاع ، شاتل و بنانای مهیج و ترسناک ، قایق‌سواری با قایق های تندرو و لذت گردش با قایق های شیشه‌ای و دیدن دنیای رنگارنگ کف دریا از جمله تفریحات آبی جزیره کیش هستند . شما می‌توانید با اجاره ویلا در کیش یا اجاره آپارتمان در کیش از وب‌سایت لوکس ویلا این تفریحات را با حداکثر تخفیف انجام دهید .

مجتمع سافاری کیش

سافاری در جزیره‌ای مرجانی در کوه ها و تپه های دست‌ساز و خودروهای لندکروز و رانندگانی حرفه‌ای ساعاتی دل  انگیز را برای شما به‌همراه خواهد داشت . مجتمع سافاری کیش دارای تفریحات گوناگونی است . پینت بال ، ماشین های تصادفی ، موتورسواری با موتورهای چهارچرخ و سافاری وحشت از جمله تفریحات مجتمع سافاری کیش هستند .

شهر زیرزمینی کاریز

قنات هایی در اعماق زمین . شهری در تاریکی و تونل های قدیمی . اثری تاریخی و فرهنگی که نشان‌دهنده تمدنی با سابقه بر مبنای علوم و فنون است .

قنات هایی با 2500 سال قدمت . شما می‌توانید در این تونل ها قدم بزنید . تاریخ را رصد کنید . چگونگی سیستم قنات ها را مشاهده کنید .

تونل هایی با بیش از 8 کیلومتر طول . به‌دلیل وسعت این قنات ها و تونل های ، گویی که در شهری در زیر زمین قدم می زنید .

اگر به تاریخ و فرهنگ و علم گذشتگان علاقه‌مند هستید ، حتما به شهر زیرزمینی کاریز سر بزنید .

اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش با طول ۴۳۷ متر و عرض ۱۸ متر با ساختاری چوبی . اسکله ای که در هر ساعت از شبانه‌روز جوانان زیادی را می‌توانید در آنجا ببینید . در هر ساعتی که به اسکله تفریحی کیش بروید ، هوای زندگی شش های شما را پر می‌کند .

اسکله تفریحی کیش شامل تفریحاتی مانند باشگاه بولینگ ، سینما 4 بعدی و کلوپ تفریحات آبیست . همچنین کافه‌ها و رستوران های بسیار زیادی در اطراف آن قرار دارد .

به‌دلیل تمامی این ویژگی‌هایی که دارد ، اجاره آپارتمان و اجاره خانه در کیش و در نزدیکی اسکله تفریحی کیش بسیار برای مسافران محبوب است .

وب‌سایت لوکس ویلا نیز با داشتن ویلاها ، آپارتمان‌ها و خانه در کیش و در نزدیکی اسکله تفریحی کیش ، می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد .

اقامت در کیش

از جمله محبوب‌ترین شهرک‌های اقامتی در کیش می‌توان به شهرک صدف و دهکده ساحلی کیش اشاره کرد . خوشبختانه لوکس ویلا مرجع تخصصی اجاره ویلا و آپارتمان در کیش در شهرک صدف و دهکده ساحلی نیز ویلا و آپارتمان برای شما مسافران عزیز در نظر گرفته است .

از جمله ویژگی‌های مثبت این دو شهرک پرطرف‌دار می‌توان به نزدیکی این مناطق به مراکز خرید ، دسترسی مناسب به تمام نقاط جزیره ، دسترسی راحت به سواحل مختلف جزیره و تفریحات آبی و همچنین فاصله کم با سوپرمارکت ها است .

سخن پایانی

از امروز برای مسافرت خود به کیش برنامه‌ریزی کنید . چه در نوروز 99 و چه در روزهای زمستانی قصد سفر به کیش را دارید ؛ لوکس ویلا تمام امکانات رفاهی سفر شما را محیا خواهد کرد. برای اجاره ویلا و آپارتمان در کیش ، تخفیف‌های ویژه گشت جزیره و تفریحات آبی و همچنین اجاره خودرو با کمترین قیمت در کیش و سایر شهرهای ایران می‌توانید از ول سایت لوکس ویلا دیدن فرمایید .

مطالب مرتبط:

منبع luxvila

دیدگاه