برای تعطیلات ژانویه، بهترین هتل‌ها را از کجا رزرو کنیم؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات یکشنبه، ۲۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۵
برای تعطیلات ژانویه، بهترین هتل‌ها را از کجا رزرو کنیم؟

تعطیلات ژانویه زمان مناسبی برای سفر به کشورهایی است که آغاز سال نو میلادی را جشن می‌گیرند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

با توجه به افزایش تقاضا برای سفر به کشورهای دور و نزدیک در تعطیلات ژانویه، فراهم کردن مقدمات سفر از خرید بلیط گرفته تا رزرو هتل از موارد مهمی است که نیاز به برنامه‌ریزی از مدت‌ها قبل دارد.

علی بابا که اخیراّ خدمت رزرو آنلاین هتل‌های داخلی و خارجی را ارائه کرده است، بهترین گزینه برای رزرو هتل در تعطیلات ماه ژانویه است.

کاربران علی بابا می‌توانند به‌جای مراجعه حضوری به آژانس‌های مسافرتی یا رزرو تلفنی، پس از خرید بلیط سفر یا تور مسافرتی، هتل خود را نیز از علی بابا، آنلاین رزرو کنند. به این ترتیب کاربران می‌توانند در کمترین زمان و به سریع‌ترین شیوه ممکن، برای سفر خود به هر نقطه از جهان، اقدام به رزرو هتل ارزان کنند.

امکان بررسی قیمت و کیفیت خدمات، رزرو هتل‌های داخلی و خارجی، امکان پرداخت آنلاین و همچنین استرداد هزینه در صورت لغو سفر از امکاناتی است که علی بابا به کاربرانش ارائه می‌دهد. علاوه بر اینها تیم پشتیبانی علی بابا به‌صورت 24 ساعته در 7 روز هفته، چه قبل و چه بعد از رزرو هتل، پاسخگوی مسافران است.

پس اگر قصد دارید در تعطیلات ژانویه به کشورهای دیگر سفر کنید، پس از خرید بلیط سفر از علی بابا، هتل خود را نیز از طریق https://www.alibaba.ir/ رزرو کنید.

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه