راه های اخذ ویزای تضمینی کانادا برای ایرانیان

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۰
راه های اخذ ویزای تضمینی کانادا برای ایرانیان

کانادا کشوری که بیش از ۸۲ درصد از جمعیت آن از زندگی خود رضایت کامل دارند، شاید تنها مقصدی است که ۶۴ درصد آمریکایی ها قصد نقل مکان به آن را دارند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

 شنیدن آماری مثل کمترین میزان گزارش جرم و جنایت در دنیا، کانادا را به بهترین مقصد برای زندگی، کار و تحصیل تبدیل کرده است. این کشور جزء آزادترین، امن‌ترین و مرفه‌ترین کشورهای دنیاست که در قاره شمالی واقع شده و دومین کشور بزرگ و پهناور دنیا پس از روسیه محسوب می‌شود. این کشور بزرگ حدود دو پنجم از وسعت قاره آمریکای شمالی را در بر گرفته است.

کانادا کشور درختان افرا

جالب است بدانید درکنار هزاران مزیتی که زندگی در کانادا برای شما به ارمغان می‌آورد، دارندگان اقامت دائم این کشور از خدمات پزشکی و درمانی رایگان نیز بهره‌مند خواهند شد.

طبیعتا به‌محض شنیدن کلمه کانادا تنها موضوعی که به ذهن ما خطور می‌کند آب و هوای سرد آن است. لازم به ذکر است که برخلاف تصور عموم این کشور در بسیاری از نقاط خود اقلیمی نسبتا معتدل دارد. علاوه بر این‌ شهروندان کانادایی به‌لطف پاسپورت قدرتمند خود توانایی سفر به ۱۷۲ کشور جهان را داشته و همچنین قادر خواهند بود تا ۶ ماه بدون ویزا در آمریکا زندگی کنند. اما برای مهاجرت به کانادا و اخذ ویزای کانادا چه باید کرد؟

مهاجرت به کانادا

اگر شما هم با خواندن مطالب بالا به فکر مهاجرت به کشور کانادا افتاده‌اید باید در نظر داشته باشید افرادی که قصد مهاجرت و اقامت در کشور کانادا را دارند ابتدا باید از روش‌هایی که برای ورود به این کشور وجود دارد اطلاع داشته و تمام جوانب آن را مورد بررسی قرار دهند. مهاجران می‌توانند با تجزیه و تحلیل روش‌های مختلف بهترین گزینه را انتخاب کرده و سپس اقدامات لازم را انجام دهند. از انواع روش‌های اخذ ویزا برای اقامت در کشور کانادا می‌توانیم به ویزای توریستی، سرمایه‌گذاری، ازدواج، کار و... اشاره کنیم. از طرفی این روزها مهاجرت به کشور درختان افرا ( معروف‌ترین درخت کانادا و سمبل این کشور ) از طریق اخذ ویزای اسکیل وورکر کانادا، ویزای مولتیپل و ویزای طرفداران زیادی پیدا کرده است که با هم به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

اقتصاد خوب کشور کانادا و نیاز این کشور به نیروی متخصص، ویزای اسکیل وورکر ( Skill worker ) را به روشی محبوب مخصوصا بین هم وطنانمان تبدیل کرده است. بسیاری افراد اقدام به دریافت ویزای اسکیل وورکر کرده و می‌توانند پس از گذشت مدت زمان مخصوصی اقامت دائم این کشور را نیز دریافت کنند.

اخذ ویزای اسکیل وورکر کانادا از محبوب‌ترین ویزاها

دولت کانادا برخی رشته‌ها را ارزشمند تلقی کرده و درصدد جذب نیروی انسانی در این رشته‌‌ها است. در صورت مطابقت رشته تحصیلی شما و رشته‌های معرفی شده توسط این کشور و به شرط داشتن سابقه کاری مرتبط و بیمه، می‌توانید وارد کشور کانادا شده و طبق قانون این کشور هم‌زمان با ورود خود اقامت دائم خود و خوانواده‌تان را دریافت کنید. اگر با این طریق وارد خاک کانادا می‌شوید در بدو ورود خود منتظر برگزاری کلاس‌های رایگان آموزشی باشید. لازم به ذکر است مهاجرانی که موفق به اخذ ویزای اسکیل وورکر ( یا اکسپرس اینتری ) شده‌اند پس از سه سال اقامت پیوسته در خاک این کشور، می‌توانند برای دریافت اقامت دائم اقدام کنند. ویزای اسکیل وورکر در دو نوع اسکیل وورکر کبک و اسکیل وورکر فدرال وجود دارد که مهاجران برای کسب این ویزاها باید حداقل ۶۷ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز در نظر گرفته شده برای ویزاهای مذکور را کسب کنند که مهم‌ترین عوامل این امتیازات می‌توان به سن، تحصیلات، سوابق کاری، مدرک معتبر زبان انگلیسی یا فرانسه و... اشاره کرد. برای اطلاع دقیق از فهرست مشاغل مورد نیاز کشور کانادا می‌توانید لیستی که تحت عنوان NOC هر ساله توسط وب‌سایت رسمی اکسپرس اینتری منتشر می‌شود را مطالعه کنید.

ویزای کانادا

ویزای مولتیپل کانادا

برخلاف ویزای اسکیل وورکر، شما برای اخذ ویزای مولتیپل کانادا نیاز به تمکن مالی و وضعیت مناسب حساب بانکی دارید. افرادی که قصد اخذ این نوع ویزا را دارند باید تراکنش‌های بالایی در گردش سه‌ماهه حساب بانکی خود داشته و برگ‌های پاسپورت آن‌ها مهر سفر‌های متعدد را در خود جا داده باشد. به‌دلیل اینکه افرادی که در پاسپورت خود سفرهای کمی داشته باشند شانس دریافت این نوع ویزا  نیز کمتر می‌شود و در صورت کافی نبودن مدارک مالی و دارایی‌های متقاضی در کشور مبدا اجازه صدور ویزا توسط افسر مهاجرت داده نخواهد شد.

ویزای

ویزای بدون شینگن کانادا به روش آنلاین نیز یکی از راه‌های اخذ ویزا برای اقامت در کشور کانادا است. در این روش متقاضیان اطلاعات خود را در سایت مربوط‌به سفارت کانادا ثبت کرده و یک حساب کاربری ایجاد می‌کنند. لازم به ذکر است که درخواست‌های آنلاین نسبت به درخواست‌های حضوری از شانس بیشتری برای بررسی برخوردار هستند و در حال حاضر مدت زمان درخواست ویزای کانادا با توجه‌به پرونده‌های درخواست متغیر و از طریق سایت درخواست ویزا قابل پیگیری است.

اگر شما هم قصد اخذ ویزای کانادا را دارید می‌توانید این کار را به تیم متخصص شرکت مهاجران که در زمینه‌های امور مهاجرتی و همچنین امور تجاری خارج از کشور فعالیت گسترده دارد بسپارید. این شرکت مفتخر است دانش مخاطبان خود را در زمینه امور مهاجراتی افزایش داده و بهترین نوع خدمات مهاجرتی را در اختیار آن‌ها قرار دهد.

مطالب مرتبط:

منبع مهاجران

دیدگاه