از مناطق گردشگری بسیار متفاوت در مالدیو، بالی و اسپانیا بدانید

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات شنبه، ۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
از مناطق گردشگری بسیار متفاوت در مالدیو، بالی و اسپانیا بدانید

مناطق بی‌نظیری در مالدیو، بالی و اسپانیا وجود دارد که شما از آن بی‌خبر هستید. مکان‌های دیدنی که در سفر به هر یک از این شهرها حتما باید از آن بازدید کنید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

شهر ماله در مالدیو

ماله به‌عنوان بزرگ‌ترین شهر مالدیو، پایتخت این کشور بوده و در جزیره ماله واقع شده است. این شهر با کشور سریلانکا دارای مرز مشترک آبی بوده و بزرگ‌ترین مرکز تجاری کشور مالدیو محسوب می‌شود. علاوه بر این، شهر ماله دارای فرودگاهی مجهز و مدرن است که هر ساله پرواز خارجی تعداد زیادی از گردشگران تور مالدیو، در این فرودگاه می‌نشیند.

در واقع نام ماله از کلمه ماهالای که در زبان سانسکریت به‌معنای خانه بزرگ است، گرفته شده است. مرکز تمام فعالیت‌های تجاری این کشور شهر ماله است که متشکل از چهار بخش مختلف ماچانگولی، مافانو، هنویرو و گالولهو است. روفیا واحد پول کشور مالدیو است که ارزش آن تقریبا معادل با یک دهم دلار است. به‌عنوان یک گردشگر تور مالدیو باید بدانید که شهر ماله به‌قدری کوچک است که می‌توان مسیرهایش را پیاده طی کرد و از مناظر شگفت‌انگیز آن لذت برد. این شهر با مساحتی نزدیک به ۲۹۸ کیلومتر مربع در حدود ۳۰۱.۰۰۰ نفر جمعیت دارد.

 به‌دلیل پرطرفدار بودن تور مالدیو و وجود مهاجران و گردشگران زیاد در شهر ماله، تنوع غذایی در این شهر بسیار بالا بوده و رستوران‌هایی با ملیت‌های مختلف به پخت غذاهای متفاوتی می‌پردازند که برای امتحان کردن همه آن‌ها زمان بسیار زیادی لازم است و با یکبار پرواز خارجی به این کشور نمی‌توان این تجربه را به‌دست آورد. شما می‌توانید با مطالعه مقاله‌های مربوط به خرید بلیط ارزان هواپیما، تجربه بارها سفر کردن به جزایر رویایی مالدیو را از آن خود کنید.

آب و هوای ماله

شرایط آب و هوایی برای بسیاری از مسافران پرواز خارجی حائز اهمیت است ازاین‌رو بهتر است قبل از خرید تور مالدیو و سفر به شهر ماله از آب و هوای آن آگاه باشید. در این شهر دمای هوا در روز و شب در نزدیکی ۳۰ درجه سانتی‌گراد قرار دارد. به‌طور کلی می‌توان گفت که ماله دارای دو نوع آب و هوای گرم خشک یا گرم و مرطوب است. شما می‌توانید در تمام طول سال برای خرید بلیط ارزان هواپیما تلاش کنید زیرا این شهر در هیچ زمانی از سال سرد نمی‌شود. دمای هوای ماله در پایین‌ترین درجه خود یعنی در طول زمستان به پانزده درجه سانتی‌گراد در شب می‌رسد. پس با خیالی آسوده بلیط این پرواز خارجی را خریداری کنید.

گردشگری ماله

سالانه تعداد زیادی از گردشگران با خرید تور مالدیو، به تماشای شهر ماله آمده و در این شهر اوقات خوشی را می‌گذرانند. اگر بتوانید بلیط ارزان هواپیما به مقصد ماله را تهیه کنید واقعا برد کرده‌اید و می‌توانید از جاذبه‌هایی که در ادامه خواهیم گفت دیدن کنید.

پارک سلطان

این پارک که تنها بخشی از کاخ سلطان مالدیو به حساب می‌آید، بزرگ‌ترین پارک تفریحی کشور مالدیو است. در داخل این پارک موزه ملی مالدیو که مجموعه‌ای از دیدنی‌های تاریخی این کشور است، قرار دارد.

مرکز اسلامی

در این محله که گردهمایی مسلمانان کشور مالدیو در آنجا صورت می‌گیرد، مسجد جمعه بزرگ این کشور با سه گنبد طلایی قرار گرفته است و به‌عنوان جاذبه مشهور شهر ماله، تمامی مراسم‌های مذهبی و اعیاد مسلمانان در آن برگزار می‌شود.

قصر رنگارنگ مولیاژ

این قصر برای سکونت پادشاه ساخته شده بود اما قبل از آن پادشاه از سلطنت برکنار شد و نتوانست در این قصر زندگی کند. در گذشته قصر مولیاژ ساختمانی دولتی بود و در حال حاضر دفتر ریاست جمهوری کشور مالدیو در این مکان قرار دارد.

بازار محلی ماله

این بازار محلی در شمال جزیره و در نزدیکی مرکز اسلامی واقع شده است. شما می‌توانید با خرید بلیط ارزان هواپیما از نزدیک از این بازار محبوب دیدن کنید و اجناس مناسبی را به‌عنوان سوغاتی بخرید.

برترین جاذبه‌های گردشگری اسپانیا

تور اسپانیا به‌عنوان یک تور پرطرفدار در میان گردشگران شناخته شده است. این کشور زیبا با جاذبه‌های گردشگری فراوانش هر ساله میزبان تعداد زیادی گردشگر است که با خرید بلیط هواپیما به این کشور سفر می‌کنند. اگر بخواهیم به این کشور نگاهی کلی بیندازیم می‌توان گفت که شاید شهر بارسلونا به‌دلیل آب و هوایی مدیترانه‌ای و معماری‌ای خارق‌العاده بسیاری از مسافران پرواز خارجی را به‌سمت اسپانیا می‌کشاند. همچنین شب‌های پرشور و موزه‌های درجه یک مادرید یکی از دلایل جذابیت تور اسپانیا است.

 بسیاری از گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما از جاذبه‌های گردشگری این کشور دیدن کرده‌اند معتقدند که با یکبار سفر کردن نمی‌توان عمیقا کشوری با ۱۷ فرهنگ مجزا را شناخت. در نتیجه بسیاری از آن‌ها بارها با پرواز خارجی اسپانیا به این کشور باستانی سفر کرده‌اند و از جاذبه‌های گردشگری متنوع، غذاهای مختلف و خیابان‌های پرطراوت اسپانیا لذت برده‌اند. در این مقاله قصد داریم با دو جاذبه گردشگری برتر این کشور آشنا شویم. اگر شما نیز قصد خرید تور اسپانیا را دارید خواندن این مقاله و سایر مقاله‌های مرتبط با این موضوع را از دست ندهید.

تور اسپانیا لحظه آخری

شهرک‌های سفید اندالوسیا

شهرک‌های سفید اندالوسیا به‌شکل یک نوار سفید در ناحیه جنوبی این منطقه قرار دارند. این شهرک‌ها علاوه بر زیبایی خاص و چشمگیر، نشان‌دهنده تاریخچه غنی این منطقه نیز هستند که همین موضوع نظر بسیاری از گردشگران تور اسپانیا را به خود جلب کرده است. این شهرک که در میان چند ناحیه کوهستانی ساخته شده است در سمت غرب ناحیه جبل‌الطارق قرار گرفته است.

یکی از شهرک‌ها به نام شهرک آرکوس د لا فرونترا در بالای یک صخره به ارتفاع ۱۳۷ متر ساخته شده که از جاذبه‌های آن می‌توان به یک کلیسا، میدانی زیبا و یک قلعه اسلامی اشاره کرد. شما نیز می‌توانید با خرید بلیط هواپیما از نمای زیبای باغ‌های پرتقال، زیتون و بادام لذت ببرید و با قدم زدن در خیابان‌های سنگی و دیدن از کافه‌های زیبا و مغازه‌های صنایع دستی، این پرواز خارجی را برای خود خاطره‌انگیز کنید.

ال تیدی، تنریف

مرتفع‌ترین نقطه در کشور اسپانیا آتشفشان ال تیدی است. این آتشفشان قدیمی و روشن به‌عنوان یکی از زیبایی‌های منحصربه‌فرد طبیعی اروپا به حساب می‌آید. پس از خرید بلیط هواپیما به مقصد اسپانیا دیدن از این جاذبه طبیعی را از دست ندهید. در مرکز جزیره تنریف، پیکو د تیدی و کالدرا د لاس کاناداس قرار دارند که پارک ملی تیدی را تشکیل می‌دهند. در سال ۲۰۰۷ میلادی، سازمان یونسکو نام این پارک را در منابع خود به ثبت رسانده است.

پارک ملی ال تیدی به‌عنوان یکی از جاذبه‌های تور اسپانیا دارای راه‌های زیادی برای گشت‌وگذار گردشگران است. بازدیدکنندگان می‌توانند با استفاده از خودرو یا با پای پیاده به داخل کالدرا رفته و از سطح مخروطی شکل ال تیدی بالا بروند. علاوه بر این گردشگران این پرواز خارجی می‌توانند برای بالا رفتن، از تله کابین هم استفاده کنند و در یک روز آفتابی از بالاترین نقطه ای تیدی، شاهد مناظر زیبای مناطق اطراف باشند. همچنین از ارتفاعات این منطقه می‌توان نمایی زیبا از جزایر قناری را مشاهده کرد و با گرفتن عکس‌هایی زیبا خاطرات این سفر را به‌خوبی ثبت کرد.

یک جزیره استوایی همراه با تور بالی

تنها اشاره ای به بالی، اندیشه های بهشتی را به تصویر می کشد. بالی بیش از یک مکان است؛ این یک حالت است، یک آرزو، یک حالت استوایی در ذهن.

یک جزیره، یک عالمه مقصد همراه با تور بالی

شمال و غرب بالی کم‌جمعیت هستند، اما دارای نوعی از غواصی و گشت‌وگذار هستند که هر تور بالی را ارزشمند می‌کند. بالی به شما آدرنالین خالص، رافتینگ درجه یک رودخانه Ayung که در Ubud است را پیشنهاد می‌دهد. اگر از این هیجان ها دوست ندارید در Ubud در اطراف یک شهر کوچک آن سوار دوچرخه شوید و اگر هم در جنوب هستید، Uluwatu  یک مسیر دوچرخه سواری کم نظیر دارد.

بالی

جزیره خدایان

فرهنگ غنی و متنوعی از بالی در تمام سطوح زندگی، از گل های بسیار باشکوه در همه‌جا، تا به صف شهروندان محلی که برای شرکت در جشن های مذهبی با شادی و خوشحالی در جاده‌های اصلی که به یکی از صدهزار معابد بالی می‌رسد، تا به موسیقی سنتی و رقص در سراسر جزیره. تقریبا همه چیز معنای معنوی دارد. در وسط بالی آتشفشان کوه های مرکزی و معابدی که دامنه های کوه ها هستند مانند Pura Luhur Batukau (یکی از 10،000 معابد بالی)، در حالی که بلندترین قله  Gunung Agung، مرکز معنوی جزیره است. با خرید تور بالی از همه جاذبه‌های این مجمع‌الجزایر بزرگ دیدن کنید.

ماهیت بالی

بالی دارای سواحل، موج‌سواری، غواصی و هتل های بزرگ و کوچک است، اما ماهیت بالی – و مردمان بالی – که باعث می‌شود که بالی خیلی بیشتر از یک جزیره برای آفتاب گرفتن باشد. ممکن است شما منظور مردمان بالی را اشتباه برداشت کنید، اما در واقع، ساکنان این جزیره کوچک سخاوتمند و واقعا صمیمی هستند. اما یکسری اعتقادات بامزه و جالبی هم در بالی وجود دارد.

 پس از دیدن یک توریست کچل، بسیاری از مردم محلی با تعجب به همه "bung ujan" می گویند، که به معنی امروز باران نمی بارد می‌شود  و در واقع یک کله کچل و بدون مو برای مرمان بالی به‌معنای یک آسمان صاف و روشن است. در طی تور بالی اگر شما کچل هستید، به شما توجه بیشتری می‌شود.

سرگرمی بالی

در پایان روز (که تازه شروع یک روز برای بیشتر توریست ها است)، فرهنگ غنی بالی، به‌همراه مناظر واقعا زیبای آن و مردمان واقعا دوست داشتنی اش، باعث می‌شود که ظرافت خاص بالی بیش از پیش نمایان شود. از آنجا که بالی سرگرم‌کننده است، مهم نیست که چه می‌خواهید یا چه کسی هستید.

حمل و نقل در بالی

 شما حتی می‌توانید یک تاکسی بگیرید و همان راننده تاکسی، راهنمای شما در جزیره می‌شود. از جاده‌های شلوغ بالی لذت ببرید، مخصوصاً اگر اتفاقاً در مسیر جاده مراسم عروسی برقرار باشد، از این تجربه رنگارنگ و زیبا در بالی استفاده کنید. در سفر به بالی و در طول تور بالی از گشت‌وگذار با تورهای نیم روزه و یک روزه لذت ببرید.

فقط کافیه اسم ببرید، همه چی اینجا است

در چند سال گذشته تور بالی برای ایرانیان یک مقصد توریستی محبوب به حساب آمده است و استقبال زیادی از تور بالی ازطرف گردشگران ایرانی شده است. آژانس هواپیمایی سام سیر مفتخر است که در چندین سال گذشته در زمینه تورهای بالی به‌صورت حرفه‌ای با کارگزاران مجرب در اندونزی به‌طور مستقیم، کار کرده است و تجارت زیادی در این زمینه به دست آورده است و توانایی اجرای تور بالی را برای مسافران گرامی با قیمتی بسیار مناسب و کیفیت عالی دارا است.

جمع بندی کنیم؟

بالی مجمع الجزایری بسیار زیبا است که جاذبه گردشگری فراوانی در آن وجود دارد. با تور بالی شما اکثر جاذبه های این جزایر را دیدن کنید. سفر به بالی را در فصل زمستان از دست ندهید.

مطالب مرتبط:

منبع samseir

دیدگاه