در تور ایتالیا، فرانسه و چین بهترین مکان دیدنی کجاست؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
در تور ایتالیا، فرانسه و چین بهترین مکان دیدنی کجاست؟

مناطق بی‌نظیری در ایتالیا، فرانسه و چین وجود دارد که شما از آن بی‌خبر هستید. مکان‌های دیدنی که در سفر به هر یک از این شهرها حتما باید از آن بازدید کنید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

مناطق گردشگری رم (میدان سنت پیتر)

رم را بی‌شک می‎توان یکی از دیدنی‎ترین شهرها در ایتالیا دانست که برای دیدن آن می‎توان از تور ایتالیا استفاده کرد و با خرید بلیط خارجی به این شهر زیبا و کهن سفر کرد.

رم

رم را که باستان‌شناسان قدمت آن را بیش از ۲۵۰۰ سال تخمین زده‎اند به‌دلیل اینکه در زمان‎های متوالی به‌عنوان مرکزی برای حمکرانی و پرداختن امور سیاسی در آن انتخاب شده بود دارای آثار باستانی و تاریخی فراوانی است که هر ساله گردشگران بسیاری که با تور ایتالیا برای دیدن این آثار به این کشور آمده‎اند به‌سمت خود می‎کشاند. این گردشگران با انجام پرواز داخلی و استفاده از بلیط داخلی می‎توانند به رم سفر کنند و از این شهر باستانی دیدن بعمل آورند.

امروزه نیز رم با داشتن بیشترین تراکم جمعیت و همچنین بیشترین وسعت جغرافیایی ، بزرگ‌ترین و پرجمعیت‎ترین شهر ایتالیا محسوب می‎شود که خود را برای پذیرایی از گردشگرانی که با تور ایتالیا و تهیه بلیط خارجی به این شهر سفر می‎کنند آماده کرده است.

این شهر با داشتن بناها و آثار تاریخی و باستانی فراوان و همچنین جاذبه‎های گردشگری متنوع مقصد مناسبی برای جهانگردان است تا با تور ایتالیا به این منطقه سفر کنند و با بلیط داخلی به رم بیایند و از جاذبه‎های دیدنی آن لذت ببرند.

در این شهر جاذبه‎های متنوعی وجود دارد که به معرفی برخی از آن‌ها خواهیم پرداخت. وجود این جاذبه‎ها سبب شده تا افراد زیادی با بلیط خارجی یا بلیط داخلی به این شهر سفر کنند.

میدان سنت پیتر                                      

از ویژگی‎های جالب‌توجه در مورد شهر رم این موضوع است که این شهر یک کشور را در خود جای داده است. این کشور که به‌دست دولت واتیکان اداره می‎شود در شهر رم قرار گرفته است و یکی از مکان‎های مذهبی مهم در جهان به حساب می‎آید. شما با تهیه تور ایتالیا هم می‎توانید از جاذبه‎های موجود در ایتالیا دیدن بعمل آورید و با تهیه بلیط داخلی می‎توانید به رم سفر کنید و از جاذبه‎های موجود در این شهر دیدن کنید و شهر واتیکان را نیز که در این شهر قرار دارد را نیز مشاهده کنید.

یکی از مکان‎های نمادین موجود در این منطقه میدان سنت پیتر است که در واتیکان قرار گرفته است و رخدادهای مهمی در این میدان بوقوع پیوسته است. در اطراف این میدان ستون‎هایی به شکلی ساخته شده‎اند که این میدان را به‌طور کلی در برگرفته‎اند. در بخش بالایی هرکدام از ستون‎ها یک مجسمه از شخصیت‎های مذهبی و پاپ‎های قبلی ساخته شده است.برای دیدن این میدان زیبا می‎توانید با بلیط خارجی به این شهر سفر کنید.

در وسط این میدان یک هرم سنگی قرار گرفته است که از آثار به جا مانده از سیرک معروفی با نام نرون می‎باشد بااین‌حال نحوه معماری این هرم بیشتر از اینکه نشانگر معماری رمی باشد به سبک معماری مصری شباهت بیشتری دارد. همه ساله افراد زیادی با بلیط خارجی یا گاها خود ایتالیایی‎ها با بلیط داخلی به این محل سفر می‎کنند تا از این میدان زیبا و قدیمی دیدن کنند.

در بخشی از این میدان در قسمت انتهایی آن می‎توان باسیلیکای سنت پیتر که نوعی از ساختمان‎های مخصوص کلیسا هستند را نظاره کرد که برای برگزاری مراسم و آیین مذهبی از آن‌ها استفاده می‎شود و در این هنگام در مقابل کلیسا صندلی‎های فراوانی قرار می‎دهند تا شهروندان از آن‌ها استفاده کنند.

زیبایی این میدان به‌اندازه‎ای است که اگر قصد سفر به منطقه واتیکان واقع در رم را داشتید حتما باید از این میدان دیدن کنید یا حتی این میدان می‎تواند اولین گزینه شما برای گشت و گذارتان در این شهر باشد.

وجود این آثار فوق‎العاده باستانی و تاریخی در این منطقه به گونه‎ای است که علاقه‎مندان به تاریخ ملل مختلف را شگفت‌زده می‎کند.

تور فرانسه

ممکن است بسیاری از افراد فکر کنند که شانزه لیزه و خیابان‌های قدیمی پاریس تنها خیابان‌های مهم و معروف فرانسه هستند اما بدانید که فرانسه خیابان‌های خیلی مهم تری نیز دارد، یکی از خیابان‌های بسیار زیبای فرانسه که در حومه ی پاریس قرار دارد لا دفانس | La Défense نام دارد.

این خیابان کمی متفاوت تر از خیابان‌های دیگر فرانسه است. اگر با تور فرانسه به این کشور رفتید حتما از این خیابان عجیب و متفاوت دیدن کنید.

ساختمان‌های لا دفانس

این خیابان بزرگ از مرکزیت شهر فاصله دارد و بسیار زیبا و کاملا متفاوت از خیابان‌های دیگر است. لا دفانس، به‌معنی دفاع است. خیابان لا دفانس در گذشته کاملا در دست وزرات دفاع فرانسه بوده، ولی در حال حاضر از آن به‌عنوان پاریس جدید یاد می‌کنند. در گشت‌و‌گذار با تور فرانسه در شهر پاریس، کاملا تاریخی بودن و متفاوت بودن این شهر را درک می‌کنید.

آن‌قدر این شهر و خیابان هایش تاریخی و تلفیقی از انقلاب فرانسه و گذشته ی کشور است که وقتی شما با تور فرانسه به این شهر می‌روید و در خیابان‌های آن قدم میزنید احساس می‌کنید در یک موزه ی بزرگ قدم می زنید، خرید می‌کنید و غذا میل می‌کنید و از دیدن این موزه ی بزرگ لذت می برید.

اما هنگامی که به طرف خیابان لا دفانس می‌روید دیگر همه چیز متفاوت است. همان طور که گفتیم به‌دلیل اینکه این خیابان در اختیار وزرات دفاع بوده، ساختمان هایی با معماری متفاوت و دیدنی دارد. این محله در سال 1958 میلادی به‌وسیله دولت فرانسه برای وزارت دفاع این کشور ساخته شده به همین خاطر متفاوت است. 

لا دفانس

ساختمان‌های ساخته شده در این خیابان بر اساس استاندارد های حفظ محیط زیست و طبیعت است. در گذشته تنها کارکنان وزارت دفاع می‌توانستند در این ساختمان ها زندگی کنند اما امروزه هر کسی می‌تواند این خانه ها را بخرد و در آن زندگی کند. مدل فروشگاه‌ها و نمایندگی های موجود در این خیابان نیز فرق می‌کند. اغلب دفتر های مرکزی شرکت‌های بزرگ در این خیابان قرار دارند.

لا دفانس فقط جزو خیابان‌های مهم در پاریس و فرانسه نیست بلکه در کل جهان این خیابان را به‌عنوان مهم‌ترین منطقه تجاری و اقتصادی می‌شناسند زیرا که دفاتر مرکزی شرکت‌های مهم در جهان مثل شرکت توتال، در این خیابان قرار دارند. بر اساس برآوردها تقریبا ۳.۵ میلیون متر مربع فضا در این منطقه اداری است. این خیابان بزرگ‌ترین ناحیه اقتصادی و تجاری اروپا محسوب می‌شود. 

برج‌های زیبا

برج‌های بلند و شیشه‌ای بسیار زیبا که به‌خصوص در تاریکی شب نمای بسیار زیبا و دل‌نشین دارند؛ بدون شک توجه شما را جلب می‌کند بنابراین زمان رزرو تور فرانسه سعی کنید در تاریکی شب به این خیابان بروید. البته که در اروپا به‌خصوص فرانسه در مصرف انرژی و برق بسیار صرفه‌جویی می‌شود اما بااین‌وجود امکان ندارد که شما به خیابان لا دفانس وارد شوید و چشمانتان به نورپردازی‌های این ساختمان‌ها خیره نشود.

در خیابان لا دفانس تقریبا همه برندهای لباس و لوازم آرایشی و لوازم ورزشی یا به‌صورت اختصاصی یا در پاساژهای بزرگ این خیابان نمایندگی دارند. بنابراین افرادی که عاشق خرید برند هستند می‌توانند به‌راحتی از طریق تور فرانسه به این منطقه بیایند و با خیال راحت برند محبوب خود را خریداری کنند.

موقعیت جغرافیایی خیابان لا دفانس

موقعیت مکانی محله‌ی لا دفانس در حومه‌ی غربی شهر پاریس واقع‌شده است و در راستای محور موازی خیابان شانزه لیزه یا خیابان چمپز الیزه (Champs-Elysées) واقع‌شده است. حتما برای سفر به فرانسه از برنامه تور فرانسه  استفاده کنید تا از این مکان‌های زیبا دیدن کنید.

مراکز خرید در چین

چین به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین قطب‌های تجاری دنیا درکنار بندر هنگ‌کنگ، مراکز خرید در شهرهای مختلف و شانگهای از مهم‌ترین مقاصد تجاری و گردشگری دنیاست. ارتباط بین گردشگری، لوکسی و صنعت پوشاک تغییرات شایانی را ازلحاظ کمی و کیفی در چین ایجاد کرده که عامل اصلی این دگرگونی، توریست بوده است.

چین بریم

رفته‌رفته حرکت عظیمی از توریست‌های جهانگرد و تاجرها ضرورت تثبیت بازار جهانی را ساخت، امروزه تور چین به‌عنوان یکی از پر فروش ترین تورها در سطح بین‌المللی است. مدیریت کسب‌وکار در چند سال گذشته، ارتباط چندلایه‌ای را بین گردشگری و خرید کشف کرده، به‌ویژه زمانی که سخن از لباس، مد و لوکس بودن به‌عنوان دغدغه‌ی اصلی به میان می‌آید.

خرید پوشاک برای طراحان لباس با هزینه‌های مناسب، یک مقصد دائمی برای توریست ها در تور چین  است.

10 مرکز خرید مهم در چین 

بازار ونگ فوجینگ (Wangfujing Street)

مناسب برای خرید غذا و سوغات در پکن

یکی از درجه‌یک ترین بازارهای در تور چین

جایی برای انواع بی‌شماری از سوغاتی، گاری‌های غذاهای ترکیبی از طعم‌های چینی، فروشگاه‌های رنگ‌فروشی و زنجیره‌ای

در ونگ فوجینگ همه‌چیز از ادویه اصیل چینی تا جدیدترین کالاهای روز را پیدا می‌کنید. در عصرها هم گاری‌های متحرک غذاهای چینی مردم Han (قبیله‌ای در چین) توریست شکم گر بیشتری را به خود جذب می‌کند.

خیابان چانکسی (Chunxi Road)

مناسب برای خرید غذا و لباس در Chengdu

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید برای خرید باکیفیت چانکسی در شهر Chengdu است.

اگر به‌دنبال خرید بهترین محصولات در تور چین هستید به چانکسی بروید، غذاهای ساده و نه‌چندان عجیب‌وغریب چینی در این منطقه از شهر Chengdu هستند.

Shangxianjiu Pedestrian Street

یکی از بازارهای خوب برای یک پیاده‌روی طولانی

مناسب برای خرید برندهای مشهور دنیا و مد در گوانگجو

معماری و تزیینات شرقی و دوست‌داشتنی نمایشگاهی از این بازار ساخته، حتی اگر قصد خرید هم در تور چین  ندارید، برای یک‌قدم زنی کامل است. حدود 37 مغازه در متراژ 1200 متر، فرصت چشم برداشتن از ویترین را نمی‌دهند. برند‌های معروف و جدید دنیا از لباس و کیف و کفش درکنار هم جای گرفته‌اند.

خیابان بارخور (Barkhor Street)

گشتی هم در بازار تبتی‌ها

مناسب برای خرید غذا و سوغات در Chengguan

تبت باحال و هوای خاص، بازاری را در چین از آن خودکرده، پرچم‌های رنگارنگ عابدان در نزدیکی معبد جوهانگ و اسنک‌های خوش‌طعم تبتی در کاسه‌های گلی از فراورده‌های بازار بارخور است.

Central Avenue

روسیه در چین

مناسب برای خرید محصولات روسی در هلیونجیانگ

البته که پیاده‌روهای سنگ‌فرش و مغازه‌های اطراف این مرکز خرید به دست روسی‌ها بناشده. برای خرید محصولات روسی و تاثیر معماری روسی در منطقه در تور چین به Central Avenue بروید.

  The Bund

شانگهای یکی از فعال‌ترین شهرهای دنیا در تجارت بین‌المللی

مناسب برای خرید لباس و کفش‌های برند در شانگهای

مرکز خرید The Bund خیلی شیک درکنار آب برای خریدهای لوکس ساخته‌شده.

برندهای سطح بالا و معروف Georgio Armani، Petek Philippe و Boucheran از ساختمان‌های با معماری دوران مستعمره هنگ‌کنگ بالاتر زده‌اند. گرچه گران‌قیمت‌ترین کالاها را به زیباترین وجه در خود گنجانده!

(China Wholesale Market) بازار عمده فروشان چین

مناسب برای خرید لباس در تور چین ، کفش، کیف و لوازم الکترونیکی در Xianهر چه بخواهید در بازار عمده‌فروشی در برج‌های Bell و Drum جیان Xian چین پیدا خواهید کرد، به‌ویژه برای عمده‌فروشان پوشاک، بازار Kangfu Lu و Northwest پیشنهادهای خوبی را دارد.

French Concession

این منطقه در گذشته محل زندگی فرانسویان با سبک و سیاق معماری و لایف استایل پاریسی بوده، امروز با عنوان محله Luwan  مرکز خریدوفروش ابریشم، کیف دستی و جواهرات در شانگهای است.

SEG Market

مناسب برای خرید لپ‌تاپ دست‌دوم در تور چین ، کامپیوتر و ابزارهای الکترونیکی در شنزن

اگر لوازم الکترونیکی خوراک شما است یک‌راست به بازار SEG شنزن چین بروید! یک بازار بزرگ 2 طبقه از انواع لوازم و گجت های الکترونیکی باقیمت نهایی

توریست عاشق خرید هستید یا توریست تاجر؟

تفاوتی نمی‌کند، در تور چین آپشن برای انواع خریدها دارید، شاید یکی از بهترین سفرها برای خرید با هر بودجه‌ای چین باشد. شهرهای شانگهای و هنگ‌کنگ به‌عنوان دو قطب تجاری برتر دنیا مرکز انجام معاملات، تصمیم‌گیری‌های کاری و خریدوفروش کالا هستند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه