6 راه خرید تور کیش ارزان و با کیفیت که باید بدانید!

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۴ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
6 راه خرید تور کیش ارزان و با کیفیت که باید بدانید!

شرکت خدمات گردشگری نهال‌گشت، یکی از بزرگ‌ترین آژانس‌های مسافرتی در شهر کرج است. برای سفر به کیش بهترین آفر تور را از نهال گشت انتخاب کنید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

منظور از بزرگ‌ترین آژانس مسافرتی، مساحت آژانس و تعداد کارکنان آن نیست! بلکه منظور پوشش‌دهی خدمات و ارائه مطلوب آن به متقاضیان است. گروه مسافرتی نهال‌گشت کلیه خدمات مربوط‌به تورهای داخلی، خارجی و اروپایی را به متقاضیان ارائه می‌کند. لذت استفاده از خدمات گردشگری زمانی تکمیل می‌شود که به باشگاه مشتریان ۴۵,۰۰۰نفری نهال‌گشت بپیوندید!

مطلب زیر، بر اساس تجربیات کانتر تور کیش نهال‌گشت برای شما آماده شده است. بر اساس این تجربیات شما می‌توانید تور کیش خود را با قیمتی مقرون به‌صرفه خریداری کنید.

۱. بهترین فصل سفر به کیش را باید بدانید!

بهترین فصل سفر به کیش را می‌توان از نظر هزینه‌ها و از نظر آب‌و‌هوا دسته‌بندی کرد. اگر آب‌و‌هوا برای شما مهم و با گرمی هوا مشکل دارید، بهترین زمان سفر برای شما از ماه بهمن تا اواخر اردیبهشت است. در این چهار ماه کیش در بهترین حالت آب و هوایی خود قرار دارد و شما می‌توانید بهار را در زمستان کیش ببینید! اما اگر با گرمی هوا مشکلی ندارید و می‌خواهید سفری به‌صرفه را تجربه کنید، می‌توانید در نیمه دوم فروردین ماه، مهر ماه به‌دلیل شروع مدارس و اوایل خرداد ماه تا اواخر شهریور ماه به‌دلیل گرمی بیش از حد هوا به کیش سفر کنید. در این زمان های اعلام شده، جزیره کیش میزبان تعداد کمی از گردشگران است و شما تور کیش را با کمترین هزینه ممکن تهیه می‌کنید!

۲. بهترین ساعات رفت و برگشت کیش؛ کاملا تاثیرگزار در قیمت

بلیط رفت و برگشت کیش به‌خودی‌خود در قیمت تور کیش تاثیرگزاری ندارد، اما می‌تواند کاملا در قیمت تور کیش تاثیر داشته باشد! هتل‌های کیش در ساعات ۱۴ اتاق را به مسافران تحویل می‌دهند و در ساعات ۱۲ اتاق‌ها را تحویل می‌گیرند. در صورتی که پرواز شما قبل از ساعت ۱۴ باشد، یا باید صبر کنید تا در موعد مقرر اتاق خود را تحویل بگیرید یا هتل را از شب قبل رزرو کنید که به‌صرفه به نظر نمی‌رسد. همچنین شما باید ساعت ۱۲ اتاق خود را تحویل دهید اما بلیط برگشت خود را برای ساعت هشت شب خریده‌اید. هشت ساعت باید با چمدان و وسایل در شهر سرگردان باشید تا بتوانید به شهر خود برگردید! بهترین ساعت رفت به کیش، ۱۲ ظهر و بهترین ساعت برگشت از کیش، ساعت ۱۶ است. ساعت برگشت از کیش کاملا به مسافر بستگی دارد. شما می‌توانید بلیط برگشت خود را برای ساعت هشت شب بگیرید و در این مدت زمانی به تفریحات در جزیره کیش بپردازید!

۳. تور لحظه آخری کیش؛ بدون برنامه‌ریزی و با هیجان سفر کنید

تورهای لحظه آخری کیش به این معنا است که تا لحظه آخر ظرفیت هواپیما یا هتل تکمیل نشده است و این تور (فقط برای تکمیل ظرفیت) باید با کمترین نرخ ممکن به فروش برسد! توجه داشته باشید که تور کیش لحظه آخری همیشه ارزان نیست. ممکن است شرایطی که در بالا به شما گفتیم، برای یک تور لاکچری کیش اتفاق بیفتد. در این صورت قیمت تور کاهش پیدا می‌کند اما شاید باز برای گروهی از مردم گران باشد. بیشترین تورهای لحظه آخری کیش در ماه رمضان، فصل امتحانات مدارس و در ماه‌های گرم کیش اتفاق می‌افتد.

سفر به کیش

۴. بهترین راه سفر به کیش؛ عامل تعیین کننده قیمت تور کیش!

با توجه‌به مسافت طولانی و سختی مسیرهای زمینی، بهترین و آسان ترین راه سفر به کیش از طریق هواپیماست. نرخ تمام شده تور کیش کاملا به نرخ بلیط هواپیما بستگی دارد. مبلغ بلیط هواپیما کیش در طی سال بسیار متفاوت است و تغییر نرخ بلیط هواپیما به ایام پیک و غیر پیک، حجم مسافر و برگزاری نمایشگاه‌ها و کنسرت های مختلف در جزیره را دارد. در طی ماه های اخیر بلیط هواپیما از حدود ۱۵۰ هزار تومان تا ۴۰۰ هزار تومان متغیر بوده است. پیشنهاد ما برای به حداقل رساندن هزینه، رزرو تور کیش به‌صورت کامل از آژانس‌های هواپیمایی یا چارتر کننده ها است.

۵. اقامت در سوئیت؛ راه حلی برای سفر ارزان

اجاره سوئیت در کیش برای کسانی که می‌خواهند با هزینه کمتری مسافرتی به کیش داشته باشند می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

البته سوئیت ها از نظر امکانات رفاهی تقریبا کامل هستند و بسته به تعداد اتاق‌ها و قیمت آن امکانات مختلفی دارند. معمولا دارای تخت، وسایل آشپزخانه، تلویزیون و سیستم گرمایش و سرمایش هستند. خبر خوب این است که اگر جمعیت شما برای سفر به کیش بیشتر از سه نفر است، رزرو سوئیت برای شما بسیار مقرون‌به‌صرفه است. به‌عنوان مثال اگر شما برای یک شب اقامت سوئیت چهار نفره ۱۸۰ هزار تومان پرداخت کنید به‌ازای هر نفر مبلغ ‌۴۵ هزار تومان بابت هر شب هر نفر پرداخت کرده‌اید که این در مقایسه با هتل‌های دو یا سه ستاره بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

۶. تور ارزان کیش؛ حتما راضی برمی‌شد

معمولا در فصلی که هوای جزیره کیش به‌شدت گرم است و مسافر کمتری به این جزیره سفر می‌کند، معمولا هتل‌ها و شرکت‌های هواپیمایی قیمت‌های خود را تا کمترین نرخ ممکن کم می‌کنند. توجه داشته باشید که تور کیش ارزان به‌معنای یک تور بی‌کیفیت نیست و حتی گاهی پکیج تور ارزان کیش را می‌توانید خودتان ببندید تا از کیفیت آن مطمئن شوید! اقامت در سوئیت و هتل‌های دو و سه ستاره یک راه مطمئن برای سفر ارزان به کیش است. این اطمینان را به شما می‌دهیم که از کیفیت و خدمات تور ارزان کیش راضی برمی‌شد.

کیش

اطلاعات سفر ارزان به کیش که در بالا به شما ارائه کرده‌ایم، کاملا از تجربیات کارشناسان گروه مسافرتی نهال گشت برگرفته شده است! شما تور کیش را با خدمات انتخابی خود از نهال گشت خریداری می‌کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد تور کیش می‌توانید با شماره ۰۲۶۳۳۱۴۳ تماس بگیرید یا به سایت Nahalgasht.com مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:

منبع نهال گشت

دیدگاه