۳ پیشنهاد جذاب برای سفرهای دو نفره

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات چهار شنبه، ۲۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۰
۳ پیشنهاد جذاب برای سفرهای دو نفره

سفرهای دو نفره برای هر زوجی شیرین و عاشقانه است، اما لازم است برای سفرتان برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشید. سفر دو نفره بدون شک هیجان‌انگیز و همراه‌با یک‌جور استرس شیرین خواهد بود.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بهتر است مقصدی را انتخاب کنید که مورد پسند هر دو نفر باشد. سفر کردن یکی از بهترین راه‌ها برای تحکیم روابط و شناخت بیشتر طرفین از یکدیگر است و بیخود هم نیست که از قدیم گفته اند در سفر باید شناخت !

در این مطلب چند مقصد پیشنهادی جذاب برای سفرهای دو نفره را به شما معرفی می‌کنیم. امیدواریم که مورد پسند واقع شود و پس از خواندن این مطلب هم اگر تصمیم گرفتید که دو نفری یا حتی چند نفری به سفر بروید، خیلی راحت و با یک تلفن می‌توانیم سفر شما را هماهنگ کنیم.

سفر دو نفره به ارمنستان

همسایه شمال غربی ایران اولین پیشنهاد برای یک سفر دو نفره است. احتمالا برای شما هم هزینه اهمیت دارد و ارمنستان بدین جهت انتخاب شده که با هزینه کمتری نسبت به سایر مقاصد می‌توان به آن سفر کرد. تور ارمنستان با پرواز مستقیم از تهران انجام می پذیرد. سفر به ارمنستان نیاز به اخذ ویزا و دردسر تهیه مدارک هم ندارد.

هتل‌های متنوعی در ارمنستان وجود دارد. از هتل‌های 3 ستاره ارزان مثل سیلاچی، رجینه و شیراک گرفته تا هتل‌های 5 ستاره فوق لوکس مثل نشنال و آلکساندر. ولی همه این هتل‌ها خدمات خود را فقط با صبحانه ارائه می‌دهند و خبری از خدمات all و uall نیست. البته ارمنستان به نسبت کشور ارزانی است و هزینه خورد و خوراک خیلی گران تمام نمی‌شود، شاید یک چیزی در حد ایران، یا نهایتا یک کمی بالاتر.

ارمنستان جاذبه های دو نفره خوبی هم دارد که برای گشت‌و‌گذار و عکس گرفتن و تفریح کردن مناسب هستند. میدان جمهوری در مرکز شهر ایروان اولین جایی است که هر کسی که به ایروان می‌رود به آن سری می زند.

دریاچه سوان، حدود یک ساعت با ایروان فاصله دارد و محل خوبی برای قدم زدن های عاشقانه و لذت بردن از طبیعت زیبا است. در فصل تابستان می‌توان در این دریاچه تنی هم به آب زد.

پارک عشاق یا پارک عاشقان ایروان پارکی است کوچک که در قرن 18 ساخته شده، اما پر است از مجسمه های زیبا، مجسمه هایی که هرکدامشان داستانی دارند. چه عاشقی ها که دیده اند، و چه چشم هایی که از ذوق دیدن معشوقشان درخشیده اند و این مجسمه ها که خود عضوی از این پارک عشاق هستند، شاهد آن بوده‌اند.

برای سفر به ارمنستان فقط کافی است اراده کنید و با شماره تلفن 88559925 تماس بگیرید. اطلاعات بیشتر در مورد ارمنستان هم در سایت آفتاب تراول موجود است.

بریم سفر

سفر دو نفره به بالی اندونزی

اگر سفر بروی حرفه‌ای هستید و کشورهای اطراف را دیده اید و تا حدی هم از پس هزینه‌ها بر می آیید و دنبال یک جای بکر و متفاوت می شد، جزیره بالی در جنوب اندونزی را به شما پیشنهاد می دهیم. تور بالی با پرواز ماهان تا مقصد کوالالامپور و از آنجا با یک پرواز داخلی تا فرودگاه بالی انجام می‌شود. البته بعضی وقتها هم پرواز مستقیم بالی به‌صورت چارتری برقرار می‌شود. برای سفر به بالی اگرچه نیاز به ویزا هست ولی گرفتن ویزای بالی راحت است.

بالی از دو منطقه ساحلی و جنگلی تشکیل شده. مهم‌ترین و بهترین ساحل بالی کوتا نام دارد و بیشتر گردشگران نیز به همین منطقه می‌روند. ساحل کوتا مناسب موج‌سواری، غواصی و انواع ورزش‌های آبی است. منطقه کوتا پر از رستوران و کافه و هتل‌های مختلف است و شبهای کوتا هم کاملا شلوغ و زنده است.

معروف ترین منطقه جنگلی بالی اوبود نام دارد. اگر دنبال آرامش، طبیعت بکر، یوگا و عشق هستید منطقه اوبود مناسب شما است. در مورد منطقه اوبود همین بس که بخش آخر فیلم Eat Pray Love با بازی جولیا رابرتز در اوبود ساخته شده است.

به‌طور کلی اقامت در منطقه ساحلی کوتا پیشنهاد می‌شود، زیرا می‌توانید از امکانات ساحلی آن استفاده کنید و هروقت هم خواستید از طریق گشت های یک روزه به اوبود بروید. ولی اگر مایل باشید می‌توانیم تور شما رو به‌نحوی برنامه‌ریزی کنیم که چند شب در کوتا و چند شب در اوبود اقامت داشته باشید. برای این کار فقط کافی است با تلفن ۸۸۵۵۹۹۲۵ تماس بگیرید.

 

بالی

سفر دو نفره به سامویی تایلند

تور سامویی تایلند هیجان‌انگیز ترین پیشنهاد ما به شما است. رسیدن به سامویی سخت‌تر است از این جهت که پرواز طولانی تری دارد و  هزینه آن هم از سایر مقاصد پیشنهادی بالاتر است، ولی مطمئن باشید هزینه‌ای که می‌کنید کاملا ارزش سفر به سامویی را دارد. سامویی لوکس ترین و متفاوت ترین مقصد تایلند است که هر ساله میلیون‌ها گردشگر را به خود جذب می‌کند.

سامویی دومین جزیره بزرگ تایلند است. این جزیره سرسبز که پوشیده از جنگل های نخل و نارگیل است و سواحل شن سفید فوق‌العاده ای دارد، مانند نگینی در خلیج تایلند می درخشد. منطقه چاونگ بهترین محل جهت رزرو هتل و اقامت در سامویی است و بیشتر گردشگران سامویی در این منطقه اقامت دارند. به همین دلیل چاونگ تا پاسی از شب زنده و شلوغ است.

جاذبه هایی نظیر معبد بودای بزرگ، صخره های پدربزرگ و مادربزرگ، آبشار ناموانگ و روستای بوفوت در سامویی وجود دارد که اگر فرصت داشتید می‌توانید سری به آن بزنید. جزیره پنگان یا کوپنگان در شمال سامویی قرار گرفته است و حدود 20 دقیقه با قایق باید طی کنید تا به این جزیره زیبا برسید.

جالب اینجا است که جزیره پنگان شهرت جهانی دارد. از قدیم الایام وقتی که ماه کامل می‌شد مردم این منطقه به نشانه شکرگزاری به جشن و سرور می پرداخته اند. هنوز هم این رسم دیرینه در پنگان جریان دارد و در ایامی که ماه کامل می‌شود که اصطلاحا به آن فول مون می گویند، گردشگران از سراسر دنیا به سامویی و پنگان می‌روند.

برای اطلاع از تاریخ هایی که ماه کامل می‌شود و رزرو تور سامویی می‌توانید با شماره تلفن 88559925 تماس حاصل فرمایید یا برای اطلاعات بیشتر در مورد سامویی از سایت AftabTravel.com بازدید کنید.

مطالب مرتبط:

منبع aftabtravel

دیدگاه