امکانات اتوبوس VIP

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات چهار شنبه، ۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰
امکانات اتوبوس VIP

استفاده از اتوبوس‌ها یکی از به‌صرفه‌ترین راه‌های حمل و نقل و سفر به نقاط مختلف یک کشور به حساب می‌آید. برای استفاده از اتوبوس‌های VIP، بهتر است ویژگی‌های آن‌ها را بدانیم.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کجارو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

این روزها حمل و نقل با اتوبوس بنا بر دلایلی بسیار رایج شده است چراکه اتوبوس یکی از متداول ترین وسیله مسافر بری در ایران است. یکی دیگر از دلایل افزایش استفاده از اتوبوس برای سفر، قیمت مناسب بلیط اتوبوس است. هر ساله حدود ۴۰۰ میلیون سفر با اتوبوس در کشور انجام می‌شود. بنابراین برای گردشگران خارجی که پس از وسایل حمل و نقل ارزان قیمت هستند و نقاط بسیاری در برنامه سفر خود دارند، انتخاب مناسبی خواهد بود. در حال حاضر بیش از ۲۰ شرکت خصوصی اتوبوس رانی وجود دارد که حمل و نقل بین‌شهری را در ایران ارائه می‌دهند.

گردشگرانی که قصد سفر با اتوبوس و استفاده از بلیط اتوبوس تهران شیراز یا هر مقصد دیگری را دارند، می‌توانند از این شرکت‌های مسافربری استفاده کنند که هرکدام خدمات بسیار خوبی را ارائه می‌دهند. یکی از مهم ترین خدمات شرکت‌های مسافربری اتوبوس های وی‌آی‌پی هستند. برخی از مردم فکر می‌کنند که سفر با اتوبوس همانند گذشته طاقت فرسا و دشوار و حتی کسل کننده است در حالی که با پیشرفت تکنولوژی در همه صنعت های مختلف، اتوبوس های وی‌آی‌پی جایگزین اتوبوس های زهوار در رفته قدیمی را گرفته‌اند و سفر را برای مردم بسیار آسان تر کرده‌اند. در ادامه این مطلب به امکانات اتوبوس های VIP خواهیم پرداخت. شاید شماهم جز همان دسته از افرادی باشید که به‌خاطر اطلاعات کمی که در مورد این اتوبوس ها دارید سفر با این وسیله نقلیه را از لیست خود خط می زنند! پس برای آگاهی بیشتر و داشتن سفری راحت و لذت‌بخش در ادامه با ما همراه باشید.

مزایای سفر با اتوبوس

پیش از اینکه به امکانات اتوبوس های وی‌آی‌پی بپردازیم قصد داریم تا به مزایای سفر با اتوبوس اشاره کنیم. سفر با اتوبوس برای افرادی که عاشق طبیعت هستند بهترین گزینه است چراکه این شرایط را برای شان فراهم می‌کند تا در طول مسیر رسیدن به مقصد از تماشای طبیعت نهایت لذت را ببرند آن هم بدون ایتکه تمام وقت خود را صرف رانندگی کنند و تمام هوش و دقت خود را روی رانندگی بگذارند!

شرکت‌های اتوبوس رانی جدول زمان‌بندی حرکت اتوبوس ها را بسیار منعطف انتخاب کرده‌اند. اگر اهل مسافرت و گشت‌وگذار باشید حتما برایتان پیش آمده است که در هنگام خرید بلیط هواپیما آن هم مقصدی که شما قصد سفر به آن را دارید زمان های پروازی بسیار محدودی دارد. اما سفر با اتوبوس بسیار راحت‌تر است کافی است تا در هر زمانی به یک شرکت یکی از شرکت‌های مسافربری یا سایت‌های مسافرتی فروش بلیط مراجعه کنید تا به‌راحتی بلیط اتوبوس خود را آن هم با زمان‌بندی های بسیار متنوعی انتخاب کنید.

یکی دیگر از مزایای سفر با اتوبوس این است که در هر زمانی می‌توانید بلیط اتوبوس تهیه کنید آن هم مسیرهایی که بسیار پر تردد هستند. برای مثال تهران یکی از شهرهای پر تردد است و اگر بخواهید با هواپیما سفر کنید آن هم در ایام تعطیلات امکان اینکه بلیط هواپیما گیرتان نیاید بسیار زیاد است! زیرا همان طور که گفتیم بلیط هواپیما برای شهرهای پر تردد بسیار محدود است. اما با تهیه بلیط اتوبوس تهران  می‌توانید به‌راحتی در هر زمانی سفر کنید.

سفر با اتوبوس این امکان را برایتان فراهم می‌کند تا کارهایی که به آن علاقه دارید را انجام دهید مانند خواندن یک کتاب که مدتهاست به‌دلیل مشغله های مختلف وقت مطالعه آن را نداشته اید، یا تماشای یک فیلم خوب.

همه چیز در مورد اتوبوس های VIP و امکانات شان

بدون شک عبارت VIP را در جاهای مختلفی دیده اید، مثلا سر در باشگاهی ورزشی یا سالن سینما یا یک کافه این عبارت در واقع به‌معنای یک جایگاه ویژه است. و شاید فکر کنید که عبارت وی‌آی‌پی در کنار اتوبوس ها به‌معنای برند یک شرکت سازنده اتوبوس است در حالی که این‌گونه نیست! اتوبوس های وی‌آی‌پی به اتوبوس هایی گفته می‌شود که امکانات بسیار خوبی دارند و باعث راحتی سفر می‌شوند. اتوبوس هایی که وی‌آی‌پی هستند حدود ۲۵ نفر ظرفیت دارند. درست است که این تعداد برای جابه‌جایی بسیار کم است اما باعث راحتی مسافران شده چراکه صندلی هایی با همین تعداد کم به حالت 145 درجه خم می‌شوند تا مسافران بتوانند در طول سفر دراز بکشند و استراحت کنند. اتوبوس های VIP صندلی هایی بسیار عریض دارند و دلیل راحتی شان هم همین بزرگ بودن شان است.

نوع پذیرایی این اتوبوس ها بسیار متفاوت با دیگر اتوبوس هاست و دارای وعده های غذایی است. البته تمامی این امکانات خدماتی بستگی به شرکت اتوبوس رانی انتخابی شما دارد. برای مثال اگر قصد سفر به مشهد را دارید می‌توانید در مورد شرکت هایی ختلف تحقیق کنید و از بهترین شرکت‌ها که بهترین خدمات را ارائه می‌دهند بلیط اتوبوس اصفهان مشهد را انتخاب کنید.

یکی دیگر مهم ترین امکانات اتوبوس های VIP داشتن سیستم تهویه هواست که برای بسیاری از مسافران بسیار اهمیت دارد.

و اما مهم ترین و می‌شود گفت یکی از مهم‌ترین امکانات این اتوبوس ها مجهز بودن به سیستم‌های صوتی و تصویری برای هر صندلی است تا مسافران در طول مسیر با تماشای فیلم و گوش دادن به موسیقی سرگرم شوند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه