کیش، پرطرفدار ترین تور گردشگری داخلی

زهرا  آذرنیوش
زهرا آذرنیوش دوشنبه، ۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵
کیش، پرطرفدار ترین تور گردشگری داخلی

تور کیش، که بیشترین استقبال را از جانب گردشگران داشته، به‌عنوان محبوب‌ترین تور گردشگری داخلی شناخته شده است.

مقاله‌های مرتبط:

مدیر عامل یک آژانس مسافرتی تاکید کرد که در حال حاضر، بیشترین میزان استقبال از تور کیش است، اما استقبال از تورهای مختلف داخلی و خارجی به‌ صورت فصلی تغییر می‌کند.

محمدحسن روحی در این مورد تاکید کرد که در حال حاضر، استقبال از تورهای داخلی و به‌خصوص کیش بیشتر بوده چون پروازهای بیشتری برای آن وجود دارد، با توجه به مقاصد گردشگری موجود و خدمات هتل‌ها هزینه‌ها نیز به‌صرفه‌تر خواهد بود.

روحی خاطرنشان کرد که میزان استقبال از تورهای مختلف به‌ طور فصلی تغییر می‌کند، برای مثال در فصل تابستان استقبال از تورهای شمال افزایش بافته و همچنین استقبال از تور کیش به‌علت وجود جشنواره‌های آن در فصل تابستان بیشتر است، در فصل بهار و تعطیلات نوروز استقبال از اصفهان و در اردیبهشت ماه استقبال از شیراز افزایش می‌یابد. روحی میزان استقبال از تورهای خارجی را به‌صورت فصلی متغیر ارزیابی کرده و اشاره کرد که به‌عنوان مثال در حال حاضر، استقبال از دبی، مالزی و سنگاپور بیشتر  و در تابستان از ترکیه استقبال بیشتری صورت می‌گیرد.

یک فعال گردشگری در پاسخ به این سوال که در حال حاضر استقبال مردم بیشتر از تورهای خارجی یا داخلی است، توضیح داد که هم‌اکنون استقبال مردم بیشتر از تورهای داخلی بوده و با توجه به وضعیت کنونی، نوسانات ارز استقبال از تورهای خارجی کاهش یافته است.

امیر بختیاری در مورد پراستقبال‌ترین تورهای داخلی، تاکید کرد که تورهایی از جمله تور کیش بیشتر از دیگر تورهای داخلی مورد استقبال قرار می‌گیرند، که مهم‌ترین دلیل آن، مناسب بودن هزینه‌های این تور نسبت به تورهای خارجی است. وی همچنین اشاره کرد که امکانات گردشگری خوبی در جزیره کیش وجود دارد که سبب می‌شود مردم استقبال خوبی از این سفر و تورهای آن داشته باشند. وضعیت آب و هوای این جزیره در فصل سرد سال، از دیگر عوامل جذابیت سفر به آن در فصل زمستان است.

عکس از محمدامیر نجفی

مطالب مرتبط:

منبع isna

دیدگاه