اخذ اقامت اروپا و پاسپورت دوم با شرکت مهاجرتی کنکاش

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰
اخذ اقامت اروپا و پاسپورت دوم با شرکت مهاجرتی کنکاش

شرکت مهاجرتی کنکاش با سه دهه تجربه متخصص در امر مهاجرت سرمایه‌گذاری، اخذ اقامت اروپا از طریق خرید ملک و اخذ پاسپورت دوم از طریق سرمایه‌گذاری (پاسپورت اروپا، پاسپورت دومینیکا و...) است.

از طریق سرمایه‌گذاری و کمک بلاعوض به دولت دومینیکا می‌توان طی حدود ۶ ماه پاسپورت دومینیکا را اخذ کرد و بدون نیاز به ویزا به بیش از ۱۱۰ کشور دنیا از جمله انگلستان و کشورهای حوزه شنگن آزادانه سفر کرد.

همچنین افرادی که استطاعت آن را داشته باشند می‌توانند به ارزش حداقل دو میلیون یورو در کشور قبرس ملک خریداری کنند و به این ترتیب تنها طی گذشت ۶ ماه، تابعیت و پاسپورت قبرس را دریافت کنند. پاسپورت قبرس امکان زندگی در تمام کشورهای حوزه شنگن را به دارنده این پاسپورت می‌دهد و قدرت سفر وسیعی فراهم می‌آورد.

اخذ پاسپورت ترکیه نیز با خرید ملک به ارزش حداقل ۲۵۰ هزار دلار طی زمان حدود ۶ ماه میسر است. ترکیه به‌عنوان یک کشور مسلمان، نزدیک به ایران، دارای آب و هوای مناسب معمولا یک مقصد جذاب برای افرادی که به‌دنبال زندگی در نزدیکی ایران هستند است. شرکت کنکاش خدمات منحصربه‌فردی در زمینه خرید ملک در شهر های مختلف ترکیه و اخذ پاسپورت ترکیه ارائه می‌کند.

در زمینه اخذ اقامت اروپا نیز کنکاش مشاوره دقیق و خدمات منحصربه‌فردی به متقاضیان اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه‌گذاری ارائه می‌کند.

از طریق خرید ملک در کشور پرتغال به ارزش حداقل ۳۵۰ هزار یورو می‌توان اقامت پرتغال، این کشور زیبای اروپایی را کسب کرد و تنها پس از گذشت پنج سال به تابعیت و پاسپورت پرتغال دست یافت. شرکت کنکاش با تجربه وسیع و در اختیار داشتن تیم مجرب در پرتغال خدمات منحصر‌به‌فرد و کلیدی در زمینه خرید ملک موفق در پرتغال و اخذ اقامت از این کشور ارائه می‌کند.

اخذ اقامت اروپا

کشور زیبا و پیشرو مالتا واقع در دریای مدیترانه یک برنامه بسیار موفق اخذ اقامت دائم ارائه می‌دهد که با خرید اوراق قرضه دولتی به ارزش ۲۵۰ هزار یورو انجام می‌شود. کشور مالتا بدون نیاز به حضور فیزیکی و امتحان زبان برای تمام عمر، اقامت دائم صادر می‌کند و امکان سفر آزادانه و بدون ویزا در کل کشور های حوزه شنگن را فراهم می‌کند.

با خرید ملک در یونان به ارزش حداقل ۲۵۰ هزار یورو می‌توان در کوتاه‌ترین زمان ممکن یعنی حدود سه ماه اقامت یونان را کسب کرده و بدون نیاز به اخذ ویزا به کل کشورهای حوزه شنگن سفر کنید. شرکت کنکاش در زمینه خرید ملک در یونان و اخذ اقامت یونان به بهترین نحو ممکن همراه همیشگی متقاضیان است.

اخذ اقامت اروپا

شرکت کنکاش با قدمت و خوش نام است. طی سی سال فعالیت در ایران صدها تجربه موفق اخذ پاسپورت اروپا، پاسپورت دوم، اقامت کانادا و اقامت اروپا از طریق سرمایه‌گذاری داشته ایم و هرگز از اصول همیشگی خود مبنی بر ارائه مشاوره رایگان و دقیق و به استخدام‌گیری بهترین وکلای مهاجرتی دنیا کوتاه نیامده‌ایم. 

مطالب مرتبط:

دیدگاه