مسابقه بزرگ گردشگر؛ رقیب جدید مسابقه برنده باش

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات چهار شنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۰
مسابقه بزرگ گردشگر؛ رقیب جدید مسابقه برنده باش

این روزها تب و تاب مسابقه‌های تلویزیونی داغ شده است. مسابقه‌هایی که اطلاعات عمومی مخاطبان خود را به چالش می‌کشند و گاه جوایز وسوسه‌کننده‌ای را نیز برای برندگان در نظر می‌گیرند.

در میان این مسابقات گوناگون، یک مسابقه اینترنتی این روزها بیشتر توجه مخاطبان را به خود جلب کرده است. مسابقه بزرگ گردشگر! همان طور که از نامش پیدا است اطلاعات گردشگری مخاطبان را به چالش می‌کشد. عمده تفاوت این مسابقه با سایر مسابقات در این است که شانس، نقشی در برنده‌شدن در این مسابقه ندارد و همه افراد به سوالات یکسانی در طول مسابقه پاسخ می‌دهند. در نهایت افرادی که در زمان مسابقه سوالات بیشتر و سخت‌تری را پاسخ داده باشند، امتیاز بیشتری را کسب خواهند کرد.

مسابقه گردشگر

شرکت‌کنندگان برای شرکت در مسابقه صرفا کافی است به آدرس اینترنتی مسابقه بزرگ گردشگر مراجعه کنند.

امتیاز شرکت‌کنندگان نیز به‌صورت آنلاین قابل‌مشاهده است و در انتهای هر فصل از مسابقه، افرادی که بیشترین امتیاز را کسب کرده‌اند به‌ترتیب جوایز مسابقه را از آن خود خواهند کرد.

طراحان این مسابقه هدف از اجرای این رویداد را معرفی جاذبه‌های گردشگری ایران و آشتی ایرانیان با دیدنی‌های کشور خودشان اعلام کرده‌اند؛ کشوری که جزو ۱۰ کشور اول دنیا از نظر جاذبه‌های گردشگری و همچنین جزو پنج کشور اول دنیا از نظر جاذبه‌های طبیعی است، اما بسیاری از مردم کشور حتی نام برخی از این جاذبه‌های گردشگری را نشنیده‌اند.

فصل اول مسابقه گردشگر که از ابتدای بهمن آغاز شده تا انتهای فروردین ادامه خواهد داشت و برای نفرات برتر (اول تا ۵۰) جوایزی مانند جوایز نقدی ۸۰ میلیون ریالی تا تورهای مسافرتی رایگان در نظر گرفته شده است.

مسابقه گردشگر

تور کیش

جزیره کیش قطعا یکی از جاذبه‌های اصلی گردشگری کشور به‌حساب می‌آید. سواحل شنی و آب‌های شفاف مرجانی، آب و هوایی تمیز و فضایی آرام برای استراحت باعث شده این جزیره به یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری کشور تبدیل شود. یکی از جوایز مسابقه بزرگ گردشگر نیز تور کیش در نظر گرفته شده تا شرکت‌کنندگان بتوانند از این جزیره زیبا بازدید کنند.

تور استانبول

استانبول، شهر مساجد باشکوه است که با معماری خاص خودش، به دو بخش آسیایی و اروپایی تقسیم شده است. بی‌سبب نیست که استانبول را پلی میان دو قاره می‌نامند. شهری با تلفیقی از المان‌های مذهبی، سنتی و توام با ظاهری به‌روز و شکیل که هر گردشگری تمایل دارد از این شهر بازدید کند. تور استانبول نیز به‌عنوان یکی از جوایز مسابقه بزرگ گردشگر در نظر گرفته شده است.

تور دبی

دبی یکی از مقاصد گردشگری گرمسیری شهری است که با توجه به نزدیکی به کشورمان ایران، معمولا به‌عنوان یک مقصد سفر اقتصادی مورد استقبال ایرانیان واقع شده است.

این شهر سرشار از بیابان‌های وسیع و زیبا است که امروزه با وجود ساختمان‌های مرتفع، معماری مدرن و مراکز خرید مجلل، به یکی از امیرنشینان مهم و بندری برای تجارت و گردشگری تبدیل شده است.

تور دبی هم به‌عنوان یکی دیگر از جوایز مسابقه بزرگ گردشگر برای برندگان مسابقه در نظر گرفته شده است.

مطالب مرتبط:

منبع ویرلن

دیدگاه