مهاجرت به آلمان با صبا پلن

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰
مهاجرت به آلمان با صبا پلن

شاید این سؤال‌ها برای شما پیش آمده باشد که ?????? ?? ????? به چه روش‌هایی امکان‌پذیر است؟ اخذ اقامت در آلمان به چه صورتی است؟ آیا ????? ??? ????? می‌توان دریافت کرد یا خیر؟

کارشناسان مؤسسه مهاجرتی و اعزام دانشجو صبا پلن همواره برای پاسخگویی به کلیه سوالات شما در رابطه با انواع روش‌های مهاجرت به کشور آلمان، در خدمت شما هستند، تا این امکان برای شما فراهم آید که بتوانید مناسب‌ترین روش مهاجرت به این کشور را انتخاب کنید.

کشور آلمان، از کشورهای پیشرفته واقع شده در اتحادیه اروپا است که از امکانات بالا، مانند رفاه خوب و وضع اقتصادی مناسب، تحصیل رایگان و... برخوردار است که ایرانی‌های زیادی، به‌دلایل متفاوت به این کشور مهاجرت می‌کنند. آلمان دومین کشور مهاجرپذیر جهان پس از آمریکا محسوب می‌شود.

شرایط لازم برای مهاجرت به آلمان

مهاجرت به آلمان

ثبات مالی

به‌طور کلی، متقاضی باید در کلیه روش‌های مهاجرت وضعیت مناسب مالی خود را به اثبات برساند تا از این طریق، دولت آلمان اطمینان حاصل کند که متقاضی می‌تواند هزینه‌های خود را در طول مدت اقامتش در کشور آلمان تامین کند.

بیمه درمانی

داشتن بیمه خدمات درمانی معتبر برای ورود به کشور آلمان الزامی است.

تسلط به زبان آلمانی

آشنایی و تسلط بر زبان آلمانی برای مهاجرت به این کشور از شروط الزامی است. معمولا حداقل سطوح زبان مورد قبول برای مهاجرت به آلمان، سطوح B1 و A1 است.

راه‌های متعددی وجود دارد که مردم بتوانند به کشور آلمان مهاجرت کنند. از جمله:

مهاجرت تحصیلی به آلمان

یکی از بهترین راه‌ها برای جوانانی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشورشان را دارند، اخذ ویزای تحصیلی این سرزمین است. این راه به‌دلیل آن که هزینه کمی دارد، با استقبال جوانان روبه‌رو شده است. شما در آلمان می‌توانید مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشدی بگیرید که به‌صورت بین‌المللی معتبر شناخته می‌شوند، آن هم با هزینه‌ای بسیار پایین و حتی گاهی کاملا رایگان. دانشجویانی که در این کشور مشغول به تحصیل می‌شوند، در هفته ۲۰ ساعت اجازه کار نیز دارند. پس از پایان تحصیلات، ۶ ماه به آن‌ها فرصت پیدا کردن شغل داده می‌شود؛ در صورت پیدا کردن کار به آن‌ها ویزای شغلی و در انتها به آن‌ها اقامت داده می‌شود.

شرایط سنی ????? ?? ?????

به‌طور کل محدودیت سنی برای تحصیل در دانشگاه‌های آلمان وجود ندارد. اگرچه برای برخی رشته‌های محدود، شرایط سنی تحصیل وجود دارد؛ اما به‌طور کلی، تحصیل در اکثر رشته‌ها در کشور آلمان محدودیت سنی ندارند.

مهاجرت کاری به آلمان

بر اساس قوانین جدید که در اداره مهاجرت آلمان به تصویب رسید، سه نوع اقامت برای اهداف کاری در آلمان وجود دارد:

۱. اشتغال عمومی

۲. تخصص حرفه‌ای

۳. خود اشتغالی

نکته مهم این است که سران کشور آلمان تنها پذیرای کارگران و کارکنان متخصص و توانا هستند و به کارگران غیر ماهر به‌هیچ‌وجه اقامت دائم نمی‌دهند؛ اما افرادی که بتوانند رزومه‌ای قابل‌توجه ارائه دهند و مهارت‌شان را به اثبات برسانند، پس از ۵ سال کار در این سرزمین، می‌توانند اقامت دائم آلمان را به‌دست بیاورند.

تحصیل در آلمان

مدارک لازم اخذ ویزای کار در آلمان

  • تکمیل فرم تقاضای کار
  • ارائه اصل شناسنامه و پاسپورت و کپی از صفحات آن
  • ارائه دو قطعه عکس
  • ارائه گواهی تمکن مالی
  • ترجمه کلیه مدارک تحصیلی به آلمانی یا انگلیسی
  • ارائه گواهی عدم سوء پیشینه
  • رزومه کامل شخص متقاضی
  • ترجمه رسمی سوابق کاری شخص متقاضی
  • بیمه نامه

مهاجرت به آلمان از طریق تولد

شاید این سؤال برایتان پیش آمده باشد که آیا اخذ تابعیت کشور آلمان از طریق تولد امکان‌پذیر است؟

یکی از راه‌های اخذ تابعیت کشور آلمان، اخذ تابعیت از طریق تولد است.

 اگر فرزند به دنیا آمده در آلمان دارای پدر و مادری بی‌تابعیت باشد، برای جلوگیری از تولد افراد بی‌تابعیت به فرزند آن‌ها تابعیت آلمان داده می‌شود و در نهایت سبب اقامت والدین نیز می‌شود.

مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج

اگر شما با یک فرد آلمانی تبار ازدواج کنید می‌توانید به این کشور مهاجرت کنید و اجازه کار و تحصیل در این دیار را پیدا کنید؛ اما برای اقامت باید فرد مقابل (چه زن چه مرد) تمکن مالی داشته باشد و علاوه بر آن، مدارکی ارائه کند که نشان دهد برای هزینه‌های زندگی نیازی به دولت ندارد و فرد مهاجر هم باید مدرک A1 زبان آلمانی داشته باشد.

مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه‌گذاری

افراد بسیاری قصد کارآفرینی در آلمان را دارند. آمارها نشان می‌دهند که کشور آلمان بعد از چین و آمریکا محبوب‌ترین سرزمین نزد سرمایه‌گذاران است.

برای راه‌اندازی کار در این کشور باید سرمایه کافی داشته باشید

سرمایه‌گذاری فردی: در این روش نیاز به ثبت شرکت ندارید و می‌توانید با کسب مجوز از صنف یا نهاد مربوطه به فعالیت تجاری مثل رستوران و تاکسی و قنادی و... بپردازید.

مهاجرت به آلمان از طریق ثبت شرکت

دلایل بسیاری وجود دارد که سرمایه‌گذاران زیادی از سراسر جهان علاقه دارند تا در آلمان سرمایه‌گذاری کرده و اقدام به ثبت شرکت در آلمان بکنند.

آلمان از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان غیربومی کشورش بسیار استقبال کرده و موانع پیش رو برای سرمایه‌گذاران خارجی را تسهیل می‌بخشد.

پس از ثبت شرکت در آلمان می‌توانید در حدود ۶ ماه ویزای آلمان را به‌صورت بلند مدت و اقامت دائم بگیرید.

در صورت ثبت شرکت در آلمان و سرمایه‌گذاری در این کشور، مالیات شما کاهش داده می‌شود و امکان استفاده از مزایا و تسهیلات بانکی کشور در اختیارتان قرار می‌گیرد. پس از ثبت شرکت در آلمان و دریافت اقامت دائم می‌توانید به‌صورت رایگان در آلمان تحصیل کنید یا از خدمات درمانی و بهداشتی این کشور به‌صورت رایگان استفاده کنید. در کل می‌توانید مانند یک شهروند آلمانی از تمام حقوق و امتیازات یک شهروند استفاده ببرید.

با مراجعه به وب‌سایت مؤسسه مهاجرتی و اعزام دانشجو صباپلن و تکمیل فرم مشاوره رایگان، مشاوران صباپلن در اسرع وقت با شما تماس گرفته و به‌روز‌ترین اطلاعات در مورد مهاجرت به آلمان را در اختیاران قرار می‌دهند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه