بهترین سفر‌های خارجی در زمستان ۹۷

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات چهار شنبه، ۱۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰
بهترین سفر‌های خارجی در زمستان ۹۷

تور خوب و مجری تور مناسب یکی از فاکتور‌های اساسی در کیفیت سفر گردشگران است؛ آژانس مقدر سیر سال‌ها است تور‌های گردشگری را برنامه‌‌ریزی کرده و در تمام تورها گشت‌های شهری به‌همراه راهنمای فارسی زبان ترتیب داده شده است تا دیدنی‌های جالب هر منطقه را از دست ندهید.

سفر به دنیای شادی و هیجان با تور تایلند

تور تایلند را رزرو کنید و برای ۷ شب همراه عزیزانتان سفر کنید، تایلند را ببینید و در دریای زیبای آندمان شنا کنید به بانکوک بروید قدم بزنید و در میان خیابان‌های پر هیاهوی این شهر بچرخید و از غذاهای رنگارنگ و متنوع خیابانی نوش جان کنید.  

تایلند دیدنی‌ها و خوش‌گذرانی‌های فراوانی دارد. می‌توانید تور‌های چند مقصدی آژانس مقتدر سیر را انتخاب کنید و جزیره‌های زیبای پوکت و سواحل زیبای پاتایا برای چند شبی استراحت انتخاب کنید. هتل‌های چهار ستاره و پنج ستاره را در شهرهای ساحلی بررسی کنید؛ اما می‌توانید برای صرفه‌جویی در هزینه سفر در بانکوک هتل سه ستاره هم رزرو کنید نکته مهم در انتخاب هتل بانکوک مکان هتل است که دسترسی راحت به مترو یا خیابان سوخومویت را داشته باشد. تمامی هتل‌ها دارای صبحانه‌های تایلندی هستند و روزتان را با شنا در استخر‌های زیبا و صبحانه‌های لذیذ تایلندی آغاز می‌کنید.

در کل هزینه خورد و خوراک و خرید در تایلند کم است و خرید‌های ارزانی می‌توانید داشته باشید اگر از تورهای ترکیبی آژانس انتخاب کرده‌اید یادتان بماند خرید‌ها را در بانکوک انجام دهید و برای جزیره‌ها خریدی باقی نگذارید.

این سفر‌ها معمولا با پرواز‌های مستقیم و راحت ماهان برنامه‌ریزی می‌شوند و مسافران پس از رسیدن به مقصد به‌همراه ترنسفر‌های فرودگاهی به هتل می‌روند. البته در تمام تورهای ترکیبی تور‌های تایلند شامل ترنسفر‌های بین‌شهری نیز می‌شود.

همه اهل سفر‌های حرفه‌ای عاشق دیدن این کشور زیبا با امکانات عالی گردشگری هستند بار سفر ببندید و برای دیدن این کشور زیبا سفر کنید. با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و بهترین سفر زمستانه را تجربه کنید.

بهترین سفر چندروزه زمستانی با تور دبی

تور دبی

تور دبی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تعطیلات زمستان است؛ مخصوصا اگر تعداد روز‌های تعطیل کوتاه باشد و شما فقط چند روز را برای گذراندن تعطیلاتی گرم زمستانه فرصت داشته باشید. تور‌های دبی از حدود ۳ تا ۶ شب برنامه‌ریزی می‌شوند و در زیبا‌ترین هتل‌های خاور میانه اقامت می‌کنید. هتلداری در دبی بسیار استاندارد‌های بالایی دارد با توجه به میزان هزینه‌ای که در نظر دارید از میان هتل‌های سه تا پنج ستاره دبی می‌توانید انتخاب کنید. تمام هتل‌‌های آژانس دارای صبحانه‌های مفصل ترکی هستند و روزتان را با طعم‌های لذیذ ترکی آغاز می‌کنید.

از تخفیف‌های پایان سال در خرید‌های دبی استفاده کنید به دبی مال و امارات مال بروید این دو مرکز خرید زیبا و جامع در دبی بسیار معروف هستند؛ امارات مال بخش‌های سرگرمی و دیدنی فراوانی همچون بزرگ‌ترین آکواریوم دنیا را دارد که ساعات جذابی را در کنار خرید‌های خوب همراه خانواده برای شما می‌سازد.

برای تجربه سافاری و ماشین‌سواری هیجان‌انگیز یکی از تور‌های سافاری را رزرو کنید و به دل کویر بروید و از جذابیت و هیجان این تفریح لذت ببرید.  

برای سفر به دبی با پرواز‌های امارات، ایران ایر، ماهان و ایر عربیا در تمام روز‌های هفته می‌توانید اقدام کنید. نگران رفت ترنسفر فرودگاه نباشید، تمام تور‌های دبی در آژانس مقتدر سیر دارای ترنسفر رفت و برگشت فرودگاهی نیز هستند.

تمام لیست‌های سفر به دبی در وب‌سایت آژانس مقتدر سیر بروز می‌شوند. تور‌ها را بررسی کنید. زمان مورد نیاز برای اخذ ویزای دبی را در نظر بگیرید و برای سفرتان برنامه‌ریزی کنید. فقط کافی است با آژانس مقتدر تماس بگیرید.

سفر‌های سال نو میلادی با تور ارمنستان

تور ارمنستان

ارمنستان کشوری زیبا است که بسیار به ایران نزدیک است. رفتن به این سفر نیازی به ویزا ندارد. می‌توانید برنامه‌ریزی سفر دست جمعی یا با اعضای خانواده سفر کنید.

در ارمنستان طبیعتی زیبا را می‌بینید. به میدان جمهوری بروید. در این روز‌ها پر از چراغانی است و بسیاری از جشن‌ها در این میدان برپا می‌شود.

تور‌های ارمنستان از حدود سه شب با هواپیمایی ماهان اجرا می‌شوند. گردشگران پس از فرود آمدن در فرودگاه زوارتنوتس در شهر ایروان به‌همراه ترنسفر‌های فرودگاهی به هتل می‌رسند. بسیاری از غذاهای مردم ارمنستان به‌همراه انواع گوشت است که مدل‌های مختلفی کباب طبخ می‌شوند. تمام گردشگران عاشق غذاهای ارمنی می‌شوند در کافه‌ها و رستوران‌های اطراف میدان جمهوری چالاقاش و کباب خورواتس خوشمزه را حتما امتحان کنید. 

در ایروان سعی کنید حتما هتل چهار ستاره به بالا رزرو کنید تا از کیفت خدمات و سرویس‌دهی هتل مطمئن باشید. تمامی هتل‌های تور‌های آژانس مقتدر سیر دارای صبحانه رایگان است و با یک صبحانه ارمنی روزی پر انرژی را آغاز می‌کنید.

روزی را برای قدم زدن در خیابان تامانیان اختصاص دهید و در کافه‌های این خیابان که رو به محوطه موزه معاصر این شهر است، قهوه بنوشید و در فضایی تازه غرق زیبایی‌ها شوید.  

برای سفری زمستانه و اقامت در هتل‌های زیبای شهر ایروان با کارشناسان سفر در آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و تور ارمنستان را رزرو کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه