راهنمای رزرو اینترنتی اقامتگاه و بوم‌گردی با جاباما

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات سه شنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۰
راهنمای رزرو اینترنتی اقامتگاه و بوم‌گردی با جاباما

رزرو اینترنتی اقامتگاه و بوم‌گردی مدت‌ها است که جایگزین شیوه‌های سنتی شده است و این شیوه اجاره بوم‌گردی دسترسی مسافران به اقامتگاه و بوم‌گردی‌ها را در شهرهای مختلف راحت و سریع‌تر کرده است.

اما با وجود رواج رزرو بوم‌گردی و اقامتگاه از طریق وب‌سایت‌های معتبری چون جاباما، همچنان برخی از مردم، هنگام رزرو اقامتگاه با مشکلاتی مواجه می‌شوند. با توجه به این موضوع در مطلب امروز  شیوه رزرو اینترنتی اقامتگاه را به شما یادآوری می‌کنیم. پس با ما همراه باشید.

جست‌و‌جو و انتخاب

برای رزرو اقامتگاه کافی است که در صفحه اول سایت جاباما، نام محل اقامت یا شهر و تاریخ ورود و خروج مورد نظر خود را جست‌و‌جو کنید. پس از جست‌و‌جو نام شهر، در صفحه بعدی لیستی از مکان‌های اقامتی موجود در شهر مورد نظر را مشاهده خواهید کرد. با استفاده از فیلترهای قسمت سمت راست صفحه می‌توانید جست‌و‌جوی اقامتگاه مورد نظرتان را با توجه به مشخصات دل‌خواه خود محدود کنید. حال اگر در صفحه اول جست‌و‌جو، نام مکان اقامتی مد نظر خود را وارد کنید و وارد صفحه مشخصات اقامتگاه خواهید شد.

در این مرحله با انتخاب تعداد و نوع اتاق های مورد نظر، وارد فرایند رزرواسیون می‌شوید. پس از آن صفحه‌ای شامل رزرو را مشاهده خواهید کرد که برای ادامه روند رزرو باید روی کلید ادامه رزرو، کلیک کنید. همچنین در صورتی که قصد اصلاح رزرو را دارید، می‌توانید از کلید برگشت استفاده کنید.

عضویت و ورود

پس از طی مراحل قبل، پنجره عضویت یا ورود به سایت جاباما برای شما نمایش داده می‌شود. در این قسمت می‌توانید با وارد کردن پست الکترونیک، شماره تماس و رمز عبور در سایت جاباما عضو شوید. همچنین در صورتی که قبلا در سایت ثبت نام کرده‌اید با وارد کردن ایمیل و رمز عبور خود به ادامه فرایند رزرو بپردازید.

ورود اطلاعات

در بخش ورود اطلاعات،به‌ازای هر اتاق باید اطلاعات یکی از مسافران وارد شود. این اطلاعات شامل نام و نام خانوادگی مسافر، شماره تماس و کد ملی اوست.

پرداخت صورت‌حساب

تعدادی از اقامتگاه‌های موجود در سایت جاباما، برای انجام رزرو قطعی نیاز به بررسی بیشتری دارند که در این صورت منتظر تماس همکاران ما در جاباما بمانید. پس از برقراری تماس و انجام هماهنگی‌های لازم، با به‌روزرسانی همین پنجره وارد صفحه درگاه پرداخت هزینه خواهید شد. پس از مشاهده این صفحه، می‌توانید با استفاده از درگاه پرداخت بانک، مبلغ رزرو را به‌صورت الکترونیکی پرداخت کنید.

دریافت واچر

با پرداخت صورت‌حساب و پس از خروج از درگاه الکترونیکی بانک، واچر به‌صورت خودکار برای شما نمایش داده می‌شود. توصیه می‌کنیم که با همراه داشتن واچر (نامه اقامت) اقامتگاه مورد نظر در تاریخ تعیین شده به محل اقامتگاه مراجعه کنید.

در صورتی که در روند رزرو اقامتگاه بومگردی با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید با تیم پشتیبانی جاباما تماس بگیرید. این تیم ۲۴ ساعته پاسخگوی شما است. همچنین اگر به هر دلیل سفرتات لغو شد، می‌توانید مبلغ پرداختی را استرداد کنید. پس در صورتی که قصد سفر به شهرهای مختلف کشور را دارید به سمانه رزرو اینترنتی هتل و اقامتگاه جاباما مراجعه کنید و در چند دقیقه ویلا، اقامتگاه و بوم‌گردی مورد نظرتان را رزرو کنید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه