نارمک کجاست؟

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات دوشنبه، ۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۰
نارمک کجاست؟

محله نارمک در شمال شرق تهران و در منطقه هشت شهرداری واقع شده است. این محله دارای صد میدان اصلی است که به همین جهت محله صد میدان نیز نامیده می‌شود. این محله از شمال به خیابان فرجام، از غرب به بزرگراه امام علی (ع)، از شرق به بزرگراه شهید باقری و از جنوب به خیابان دماوند، تهران نو و خیابان نظام آباد محدود می‌شود.

میدان نبوت یا همان هفت حوض مهم‌ترین میدان محله نارمک است که دارای فضایی سبز و دلنشین برای مصاحبت و تعامل ساکنان نارمک است. این میدان از شمال و جنوب به خیابان آیت و از شرق و غرب به خیابان گلبرگ منتهی می‌شود و دارای مراکز خرید بسیار با قیمت مناسب است.

از مهم ترین خیابان‌های نارمک می‌توان خیابان‌های آیت، شهید ثانی (۴۶ متری نارمک)، هنگام، رسالت، سامان، سمنگان، دردشت، فرجام، مدائن، چمن، مهر، مرجان و... را نام برد. مهم‌ترین میدان‌های نارمک بعد از میدان هفت حوض (نبوت) میدان‌های هلال احمر ،۵۱، ۷۳، ۱۶، ۱۰۰ و ۲۳ هستند.

دسترسی عمومی

این محله از لحاظ دسترسی به دیگر مناطق پایتخت یکی از بهترین محله ها است. این محله از طریق اتوبوس‌های تندرو (BRT) ، مترو وتاکسی به مناطق دیگر دسترسی دارد. سه خط از اتوبوس‌های تندرو ، خط یک مسیر(تهران پارس- میدان آزادی)، خط سه مسیر(پایانه علم وصنعت – پایانه خاوران) و خط پنج مسیر (پایانه علم وصنعت – پایانه بیهقی)برای ساکنان نارمک قابل دسترسی است. ایستگاه‌های مترو فدک، گلبرگ، سرسبز، دانشگاه علم وصنعت و شهید باقری در نارمک واقع  شده‌اند. علاوه بر این از تاکسی نیز می‌توان برای رفت و آمد در این محله استفاده کرد.

امکانات رفاهی و جاذبه‌های گردشگری

مهم ترین مراکز تجاری و فروشگاه‌های نارمک در اطراف میدان هفت حوض واقع شده‌اند. از مهم ترین آن‌ها می‌توان به مجتمع تجاری سون سنتر در ضلع جنوب غربی میدان هفت حوض اشاره کرد که در این مرکز تجاری می‌توانید انواع فروشگاه‌های لباس، ساعت، طلا و جواهر، لوازم کامپیوتر، موبایل و.... را بیابید. از دیگر مراکز تجاری نارمک مرکز خرید کویتی ها در خیابان آیت، مرکز خرید مروارید نارمک و مرکز خرید نبوت نرسیده به میدان هفت حوض هستند. علاوه بر این در طول خیابان آیت و اطراف میدان هفت حوض تعداد زیادی مغازه برای خرید انواع لباس زنانه، مردانه و بچگانه و طلا و زیور آلات و... وجود دارد. برای علاقه‌مندان به کتاب نیز فروشگاه شهر کتاب در ضلع غربی میدان هفت حوض در دسترس قرار دارد.

محله نارمک از لحاظ مراکز آموزشی، مراکز درمانی، شعب بانک‌ها، پارک ها و بوستان ها و کافه و رستوران در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد.

خریدوفروش آپارتمان در نارمک

قیمت خرید آپارتمان در نارمک متوسط رو به بالا است. در نارمک آپارتمان با هر متراژی که دلخواه شما است یافت می‌شود. قیمت خریدوفروش آپارتمان در نارمک در دی ماه ۱۳۹۷ با توجه به خیابان و امکانات آپارتمان و سن بنا بین متری ۷٫۵ تا ۲۰ میلیون متغیر است. قیمت رهن و اجاره آپارتمان در نارمک با توجه به محل، امکانات ساختمان و قدمت بنا بین متری یک میلیون و چهارصد هزار تومان تا سه میلیون است.

برای بازدید از آگهی‌های رهن و اجاره آپارتمان نارمک یا خرید آپارتمان به سایت دیوارکه بزرگ‌ترین سایت درج آگهی است مراجعه کنید.

مطالب مرتبط:

منبع ویرلن

دیدگاه