ویزای کانادا

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات شنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۰
ویزای کانادا

کانادا یکی از مقصدهای محبوب ایرانیان شده و اخذ ویزا برای این سفر، مهم‌ترین دغدغه‌ی گردشگران است.

کانادا در چند سال اخیر جز یکی از مقاصد محبوب گردشگری ایرانیان شده است که البته شرایط اخذ ویزای کانادا دغدغه اصلی متقاضیان سفر به این کشور است. از آنجایی که این کشور در ایران سفارت ندارد، برای دریافت ویزای کانادا باید از طریق کشورهای واسطه اقدام کرد. همین باعث شده تا مراحل اخذ ویزا سخت و کمی پیچیده باشد. کسانی که به‌دنبال اخذ ویزای کانادا هستند، بهتر است از طریق آژانس‎های هواپیمایی برای این کار اقدام کنند. در نظر داشته باشید مراجعه به کارشناسان خبره در این زمینه به شما کمک خواهد کرد مراحل اخذ ویزا را راحت‌تر طی کنید.

ویزای کانادا

آژانس هواپیمایی ستاره ونک از جمله شرکت‌هایی است که تمامی خدمات را در زمینه ویزای کانادا به متقاضیان ارائه می‌دهد. از خدمات این آژانس برای دریافت ویزای مولتی کانادا، ارائه مشاوره رایگان در زمینه تکمیل مدارک، گرفتن وقت انگشت نگاری سفارت کانادا، اخذ ویزای کانادا می‌توان نام برد. مراحل اخذ ویزای کانادا که توسط کارشناسان آژانس هواپیمایی ستاره ونک انجام می‎شود به شرح زیر می‎باشد:

  • بررسی مدراک و مشاوره رایگان: در این مرحله به شما خواهند گفت که تهیه چه مدارکی شانس دریافت ویزای کانادا را بالاتر می‌برد.
  • بارگذاری مدارک و پرداخت وجه: پس از ترجمه مدارک، کارشناسان مدارک را با تایید شما و به دقت در سایت سفارت کانادا بارگذاری کرده و واریزی سفارت را به‌صورت آنلاین پرداخت می‎کنند.
  • دریافت نامه انگشت نگاری (بایومترک): بعد از یک تا ده روز نامه بایومتریک یا انگشت نگاری از طرف سفارت ارسال می‎گردد.
  • انجام انگشت نگاری: پس از دریافت نامه انگشت نگاری شما سی روز فرصت دارید تا به سفارت مراجعه کنید و انگشت نگاری را انجام دهید.
  • مراجعه به یکی از دفاتر سفارت کانادا: پس از آن شما تنها کافی است با در دست داشتن نامه بایومتریک (انگشت نگاری) و پاسپورت به یکی از سفارت‎های کانادا در کشورهای همسایه رفته و برای انگشت نگاری اقدام کنید.
  • پیکاپ پاسپورت: جواب ویزا حدودا بین دو هفته تا ۶ ماه ممکن است زمان ببرد که بعد از دریافت جواب مثبت برای دریافت ویزا باید پاسپورت خود را به سفارت برده تا لیبل ویزا در آن الصاق گردد. برای این مرحله هم نیازی به مراجعه شما نیست و آژانس می‏‎تواند این خدمات را برای شما انجام دهد.

دو نکته حائز اهمیت برای دریافت ویزای کانادا:

۱. سابقه سفر:

داشتن سابقه سفر مناسب برای دریافت ویزای کانادا بسیار مهم است. بنابراین قبل از اقدام برای ویزا بهتر است دست‌کم دو بار به حوزه شنگن سفر کنید. البته سفر به کشورهای دیگری مانند کشورهای شرق اروپا مانند بلغارستان و کرواسی و... یا حتی کشور ژاپن تاثیر خوبی برای جلب نظر سفارت دارد.

۲. دعوتنامه:

داشتن دعوتنامه از طرف اقوام و آشنایان یا شرکت‎های معتبر کانادایی احتمال دریافت ویزا را برای شما بالاتر می‎برد.

متخصصان آژانس ستاره ونک با دریافت دعوت‌نامه از طریق نمایندگان خود در کشور کانادا و ارائه آن به سفارت، اقدام به دریافت ویزای کانادا برای متقاضیان می‌کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص و مشاوره رایگان می‌توانید با شماره 0000 8888 – 021 (دفتر آژانس هواپیمایی ستاره ونک) تماس بگیرید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه