گوگل با معرفی تراول ترندز، امکان مقایسه هزینه های سفر را فراهم کرد

صدیقه شجاعی
صدیقه شجاعی یکشنبه، ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۵
گوگل با معرفی تراول ترندز، امکان مقایسه هزینه های سفر را فراهم کرد

گوگل علاوه بر ابزارهای مختلفی که به صنعت گردشگری معرفی کرده است، ابزار جدیدی به نام تراول ترندز دارد که امکان مقایسه هزینه های سفر را فراهم می‌کند.

گوگل به دنبال موفقیت در همه حوزه‌ها است و الان نوبت سفر و مسافرت رسیده است. تکنولوژی تراول ترندز (Travel Trends) اخیرا به عنوان ابزاری جدید برای مقایسه هتل‌ها از طرف شرکت گوگل معرفی شده است و به این ترتیب مسافران می‌توانند هزینه‌ سفر خود را برنامه‌ریزی کنند. طبق اعلام این شرکت، مسافران در زمانی که اقدام به سفر کنند می توانند قیمت‌های به روز شده را مشاهده کنند و اگر می‌خواهند به سفرهای طولانی بروند یا در ایامی غیر از فصول گردشگری مسافرت کنند، گزینه‌های ارزان‌تر را از طریق این ابزار پیدا کنند.

گوگل

در ضمن، این ابزار احتمال وجود آفرها در تاریخ‌های مشخص یا در مقاصد پرطرفدار را نیز ارائه کرده و در عین حال همه گزینه‌های سرگرمی در منطقه مورد نظر را نیز اعلام می‌کند. به هر حال، این اولین تجربه گوگل در صنعت گردشگری نیست. گوگل فلایتز (Google Flights) نیز مدتی است مشغول به کار است و امکان مقایسه سفرها در حوزه پلتفرم‌های فروش پرواز را فراهم می‌کند. گوگل تریپز (Google Trips)، یکی دیگر از ابزارهای گوگل به حساب می‌آید که تمرکز آن بر شخصی‌سازی سفر و مدیریت رزروها از طریق جیمیل است.

در هر صورت، به لطف این ابزار جدید گوگل، خیلی از شرکت‌های گردشگری در تلاش هستند تا آفرهای بیشتر و بهتری ارائه کنند. واقعیت این است که گوگل با توجه به پایگاه داده‌ای بسیار عظیم خود، خیلی دیر وارد حوزه گردشگری شده است تا نبض یکی از پر سودترین کسب و کارهای دنیا را درست بگیرد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه