بهترین هتل‌های طبس؛ از کلبه تا سوئيت و آپارتمان

نیکی قره گوزلویان
نیکی قره گوزلویان سه شنبه، ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
بهترین هتل‌های طبس؛ از کلبه تا سوئيت و آپارتمان

شهر طبس دارای ۳ هتل است که با در اختیار گذاشتن اقامتگاه‌هایی مانند کلبه، سوئیت و هتل آپارتمان، پاسخگوی هر نوع سلیقه‌‌ای هستند.

طبس از جمله شهرهای خراسان جنوبی است که کویر و روستاهای اطراف آن، دارای جاذبه‌های گردشگری بسیاری است. اما در بازدید از شهر طبس و دیدنی‌های اطراف آن، می‌توان در هتل‌های این شهر اقامتی راحت و به صرفه داشت. شهر طبس دارای ۳ هتل ۲ ستاره است که همگی از ویژگی‌های خاصی برخوردار هستند. انواع هتل‌های این شهر، به علاقه‌مندان به اقامت در کلبه، سوئیت و هتل آپارتمان، امکان انتخاب‌های متفاوت را می‌دهد.

هتل نارنجستان

هتل نارنجستان (۲ ستاره) که در سال ۱۳۸۶ افتتاح شده است، در کیلومتر ۳ جاده طبس به سمت روستای خرو قرار دارد. علاوه بر این که این روستا در میان انبوهی از درختان نخل، مرکبات و زیتون قرار دارد، دارای استخری با ظرفیت۶ هزار مترمکعب است که در میان آن یک جزیره مصنوعی احداث شده است. اقامتگاه‌های این هتل ۲۰ عدد بوده، که۱۰ عدد از این اقامتگاه‌ها به شکل کلبه و ۱۰ عدد دیگر سوئیت مجزا هستند و همگی در طبقه همکف قرار دارند. لازم به ذکر است که کلبه‌های این مجموعه دارای سرویس بهداشتی نیستند و برای استفاده از این امکان، ساکنان باید به سرویس‌های بهداشتی در محوطه بیرونی هتل مراجعه کنند. اقامت کودکان زیر ۶ سال در این هتل رایگان بوده و مسافت هتل نارنجستان تا باغ گلشن تنها ۴ کیلومتر است. انواع اتاق‌های این هتل شامل کلبه دو نفره، سوئیت سه نفره و سوئیت چهار نفره است.

هتل نارنجستان

امکانات هتل:

سفره‌خانه سنتی، کافی شاپ، رستوران، اینترنت، روم سرویس، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، بالکن، فروشگاه، تاکسی سرویس، فضای باز، خدمات باربری، آشپزخانه، گشت نیم‌ روزی، پارک کودک، پارکینگ، مینی بار با هزینه، خدمات بیدار باش، پذیرش ۲۴ ساعته

آدرس: خراسان جنوبی، کیلومتر ۳ جاده طبس، به سمت روستای توریستی خرو

هتل نارنجستان طبس

هتل بهمن

هتل بهمن (۲ ستاره) که در بلوار شهدای شهر طبس قرار دارد در سال ۱۳۷۶ ساخته شده و در سال ۱۳۹۴ بازسازی شده است. این هتل دارای تالار عروسی با ظرفیت ۱۶۰۰ نفر بوده و ۳۲ واحد سوئیت ویلایی دارد. سوئیت‌های این هتل همگی در همکف قرار دارند و این هتل به باغ گلشن و ارگ طبس بسیار نزدیک است. این هتل تا مرکز شهر حدود پانزده دقیقه پیاده‌روی فاصله دارد. انواع اتاق‌های این هتل شامل سوئیت سه نفره، سوئیت چهار نفره و سوئیت پنج نفره است. لازم به ذکر است در این هتل صبحانه رایگان سرو نمی‌شود.

امکانات هتل:

امکان پخت و پز، اینترنت با پرداخت هزینه، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، بالکن، تلفن، نمازخانه، پارک کودک، پارکینگ، خدمات بیدار باش، صندوق امانات، تاکسی سرویس، فضای باز، تلفن در لابی، پذیرش ۲۴ ساعته

آدرس: خراسان جنوبی، ابتدای ورودی طبس، بلوار شهدا

هتل آپارتمان امیر

هتل آپارتمان امیر (۲ ستاره) که در سال ۱۳۹۲ افتتاح شده، در ابتدای شهر طبس و در میدان بارگاه حضرت حسین بن موسی الکاظم واقع شده است.  این هتل دارای ۲۲ اتاق در ۲ طبقه بوده که همگی به آخرین استانداردهای بین‌المللی مجهز شده‌اند. این هتل که در میدان مشرف به امام‌زاده قرار دارد، تا حرم تنها ۲ دقیقه فاصله دارد. همچنین این هتل به بسیاری از اماکن و جاذبه‌های شهر نزدیک بوده و پرسنل آن به زبان انگلیسی مسلط هستند. به دلیل تازه ساخت بودن این هتل، استانداردهای کیفی سازه و ساختمان در بنای این مکان مورد توجه قرار گرفته است و فاصله این روستا به ارگ طبس و باغ گلشن بسیار نزدیک است. انواع اتاق‌های این هتل شامل سوئیت سه نفره و سوئیت چهار نفره است. لازم به ذکر است در این هتل صبحانه رایگان سرو نمی‌شود.

هتل آپارتمان امیر

امکانات هتل:

روم سرویس، تلویزیون، امکان پخت و پز، اینترنت با پرداخت هزینه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، یخچال، نمازخانه، تاکسی سرویس، پارکینگ، مینی بار با هزینه، تلویزیون و اینترنت (با هزینه) در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، صندوق امانات، اتاق چمدان، تلفن در لابی، آشپزخانه، پذیرش ۲۴ ساعته

آدرس: خراسان جنوبی، طبس، ضلع جنوبی میدان امام‌زاده

هتل آپارتمان امیر

 عکس: گوگل مپ

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه