بلندترین هتل جهان و امکان دسترسی روزانه به استخر و پشت بام آن

نگین توکلی
نگین توکلی چهار شنبه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۸
بلندترین هتل جهان و امکان دسترسی روزانه به استخر و پشت بام آن

هتل جوورا، بلندترین هتل جهان در امارات متحده عربی، هم‌اکنون با پرداخت هزینه، امکان دسترسی روزانه به استخر و پشت‌بام خود را که چشم‌اندازی بی‌نظیر از شهر دبی را در اختیار افرادی که مسافر هتل نیستند، قرار می‌دهد، فراهم کرده است. آماده شنا در استخری با منظره فوق‌العاده شوید.

کسانی که به دنبال شنای فراموش نشدنی در آسمان هستند، هم‌اکنون به شیرجه زدن در استخر بلندترین هتل جهان، دعوت هستند.

هتل جوورا در دبی، که رکورد بلندترین هتل جهان را با ارتفاع ۳۵۶٫۳۳ متر (۱۱۶۹ فوت) دارا است، هم‌اکنون پیشنهادی برای دسترسی روزانه افرادی که علاقه‌مند به شنا در استخری با طول ۸۲ فوت (۲۵ متر) هستند، دارد.

کسانی که علاقه‌مند به استخر هتل هستند و جزو مسافران هتل نیستند، تنها با پرداخت ۴۰ دلار (۲۰۰ هزار تومان) در طول هفته و ۵۴ دلار (۲۷۰ هزار تومان) در آخر هفته، می‌توانند به هتل بیایند و علاوه بر استخر، به پشت بام در طبقه ۷۵ام، با چشم‌انداز بی‌نظیر از شهر دبی، دسترسی داشته باشند.

جوورا

این هتل که در ماه فوریه، درهای خود را به روی مهمانان گشود، عنوان بلندترین هتل جهان را از هتل همتای خود در دبی، جی بلیو ماریوت مارکیس، با یک متر ارتفاع (سه فوت) بیشتر، ربوده است.

هتل جوورا با ۵۲۸ اتاق، شامل اتاق‌های تک تخته، دو تخته و سوئیت‌های لوکس با امکاناتی چون آشپزخانه کوچک، وان‌های حمام، سونای بخار و خدمات پیشخدمت، برای مهمانان، است.

این هتل بی‌نظیر با ۵ رستوران، پیشنهادات متعددی برای مهمانان از جمله غذاهای خاورمیانه و غذاهای بین‌المللی برای تشویق به سبک زندگی سالم، دارد. کسانی که دوست دارند وعده غذایی خود را در حال تماشای آسمان، میل کنند، می‌توانند به رستوران پشت بام هتل، بروند؛ مکانی که مناظری پانورامایی از دبی در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

جوورا

کسانی که در حال شنا در استخر هتل جوورا هستند، می‌توانند، بلندترین برج جهان، برج خلیفه، را تماشا کنند و همزمان از خوردن اسنک‌ها و انتخاب‌های باربیکیوی خود، لذت ببرند.

جوورا

این هتل که قرار بود ساختمانی مسکونی باشد، در طول چهار سال، ساخته شد و همچنین دارای دو باشگاه و یک کلوب سلامتی است.

علی‌رغم امکانات مجلل، این هتل به دنبال پیشنهاد قیمت‌های رقابتی (۱۹۱ دلار یا ۹۵۰ هزار تومان به ازای هر شب) به مهمانان خود است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه