افتتاح پارک سرپوشیده در ابوظبی با موضوع فیلم‌های برادران وارنر

زینب موحدی
زینب موحدی پنجشنبه، ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۶
افتتاح پارک سرپوشیده در ابوظبی با موضوع فیلم‌های برادران وارنر

ابوظبی با همکاری میرال، جان تازه‌ای به کارتون‌ها و کاراکترهای فیلم‌های برادران وارنر می‌بخشد. جوکر، سوپرمن، تام و جری و خیلی از شخصیت‌های معروف این کمپانی را می‌توانید در ابوظبی ملاقات کنید. 

میرال، خالق جاذبه‌های گردشگری شهر ابوظبی، اعلام کرد که درهای پارک موضوعی سرپوشیده‌ی «دنیای برادران وارنر ابوظبی» (Warner Bros World™ Abu Dhabi) روز ۲۵ ژوئیه‌ی ۲۰۱۸ به روی عموم گشوده خواهد شد. این پارک که انتظار می‌رود به شدت مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار بگیرد، شامل ۶ منطقه‌ی تفریحی از جمله «متروپولیس دی. سی»، «گاتهام سیتی»، «کارتون جانکشن»، «بدراک»، «دینامیت گولچ» و «وارنر بروس پلازا» است.

محمد خلیفه آل مبارک، رئیس شرکت میرال، در این مورد گفت:

آغاز به کار پارک «دنیای برادران وارنر» در ابوظبی، یکی دیگر از نقاط عطف در صنعت سفر و گردشگری کشور امارات متحده‌ی عربی است که به غنی‌تر شدن خدمات گردشگری منطقه و تثبیت جایگاه آن به عنوان یکی از مهم‌ترین مقصدهای گردشگری جهان کمک می‌کند. این پارک، ویژگی جذاب دیگری است که به جزیره‌ی یاس (Yas Island) و جاذبه‌های گردشگری آن که برنده‌ی جوایزی هم در این زمینه شده‌اند، اضافه می‌شود. افتخار می‌کنیم که با همکاری «شرکت محصولات مصرفی برادران وارنر» اقدام به راه‌اندازی بزرگ‌ترین شهربازی سرپوشیده تحت برند «برادران وارنر» در ابوظبی می‌کنیم.

به عنوان بخشی از تعهدی که نسبت به رویای ابوظبی مبنی بر افزایش بازدید کنندگان و افزایش جذابیت‌های امارات متحده‌ی عربی به عنوان یک مقصد گردشگری بین المللی داریم، با هیجان اعلام می‌کنیم که طرفداران این کمپانی فیلمسازی می‌توانند طی چند ماه آینده از نتایج این همکاری و خدمات این پارک وسیع و سرگرم کننده بهرمند شوند.

برادران وارنر ابوظبی

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، پارک سرپوشیده‌ی «دنیای برادران وارنر» با ۱٫۶۵ میلیون فوت مربع در ماه ژوئیه با سرگرمی‌‌های فریبنده‌ی خود پذیرای مهمانان خواهند بود و برای همین منظور، برخی از شخصیت‌های نمادین و داستان‌های برجسته‌ی جهان را برای اولین بار در این منطقه زیر یک سقف گرد هم آورده است. این مجموعه شامل ۲۹ محوطه‌ی بازی مدرن، بازی‌های خانوادگی و سرگرمی‌های منحصر به فرد و نیز، انواع مختلفی از غذاخوری‌ها و فروشگاه‌های خرید، محیط‌های باورنکردنی برای غواصی، اسباب‌بازی‌های هیجان‌انگیز و شخصیت‌های محبوب است که همگی با هم، تجربه‌ای بی‌نظیر را برای بازدیدکنندگان این پارک رقم می‌زند.

پام لیفورد، رئیس شرکت «محصولات مصرفی برادران وارنر» گفت:

ما و همکاران‌مان در شرکت میرال، به شدت تلاش کردیم تا در محیطی کاملا واقع‌بینانه و معتبر، به فرانشیزهای نمادینی مانند «دی. سی اینترتینمنت» (DC Entertainment)، «لونلی تونز» (Looney Tunes) و «هانا باربارا» (Hanna Barbera) جان ببخشیم. انتقال تجارب و ارائه‌ی محصولاتی که روند داستان‌گویی برند ما را ادامه می‌دهند و طرفداران‌مان را سر ذوق می‌آورند، از جمه اهداف اصلی ما هستند و تلاش می‌کنیم تا این جاذبه‌ی مشهور و جهانی را در همین تابستان برای بازدید طرفدارانش آماده کنیم.

زمانی که مهمانان به این مکان گام می‌نهند، وارد دنیایی می‌شوند که قهرمانانی مانند بتمن، سوپرمن و زن شگفت‌انگیز در آن برای برقراری عدالت می‌جنگند؛ و ستارگان انیمیشنی مانند بانی خرگوشه، کایوت و اسکوبی-دو به بهترین و هیجان‌انگیزترین روش ممکن پا به این دنیا می‌گذارند.

برادران وارنر ابوظبی

هیجان از «وارنر بروس پلازا» شروع می‌شود که فضایی با دکوراسیون هنری برگرفته از عصر طلایی هالیوود است و همه چیز را درباره‌ی کمپانی برادران وارنر به نمایش می‌گذارد. شهرت این سرزمین که مدخلی برای سایر نقاط پارک محسوب می‌شود به خاطر نمایش ستارگان آن است؛ نمایشی سحرانگیز که به گنجینه‌ی فیلم‌های این شرکت فیلمسازی حیات بخشیده است. مهمانانی که به متروپولیس قدم می‌گذارند چشم انداز شهری درخشانی را خواهند دید که قهرمانانی مانند سوپرمن و اعضای دیگر «لیگ عدالت» شامل زن شگفت‌انگیز، فلش، سپاه فانوس سبز، سایببورگ و آکوامن، از آن در برابر شرارت محافظت می‌کنند. مهمانان می‌توانند در خیابان‌های تاریک گاتهام سیتی در کنار اشرار بزرگ شهر مانند جوکر، هارلی کوئین و ریدلر گام بردارند و از ترس بتمن پنهان شدن‌شان در سایه‌ها را تماشا کنند.

در شهر شگفت‌آور «کارتون جانکشن» (Cartoon Junction)، خاطرات دوران کودکی به همراه شخصیت‌های محبوبی مانند بانی خرگوشه، تام و جری، کایوت و رودرانر (همان میگ میگ معروف) و اسکوبی-دو برای افراد زنده می‌شود.

دنیای برادران وارنر ابوظبی یکی از چندین مقصد گردشگری جزیره‌ی یاس خواهد بود که شرایطی برای سرگرم شدن و گذران اوقات فراغت فراهم می‌کند؛ درست مانند دنیای فراری ابوظبی، دنیای آبی یاس ابوظبی، مدار ساحلی یاس، مرکز خرید یاس و انواع مختلفی از سرگرمی‌ها، رستوران‌ها و هتل‌هایی که همگی در زمره‌ی مقصد معروف گردشگری در سطح جهانی هستند.

مطالب مرتبط:

منبع 4hoteliers

دیدگاه