متل دلقک؛ نوادا

سعید شاعری
سعید شاعری جمعه، ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۰
متل دلقک؛ نوادا

بسیاری از مسافران به دنبال استراحت در مکان‌های هیجان‌انگیز و ترسناک هستند. هتل دلقک‌های قاتل نوادا این فرصت را برای گردشگران فراهم می‌کند.

اگر کمی اهل فیلم و سریال‌های ترسناک باشید، قطعا با شخصیت دلقک‌های ترسناک داستان‌‌ها آشنا هستید. شاید تصور بودن در کنار این کاراکتر هم شما را بترساند. برخی از مردم، مخصوصا جوان‌ها ماجراجویی به سبک فیلم‌های ژانر ترسناک را دوست دارند. متل دلقک این نیاز را به خوبی برطرف می‌کند.

درست مثل هتل‌‌های ترسناک فیلم‌‌های هالیوودی، در قسمت ورودی هتل دلقک قدی ایستاده که دو دلقک کوچک تر را گرفته است. در لحظه‌ی ورود با انبوهی از پوستر دلقک‌ها، عروسک‌ها، اسباب بازی‌ها و... رو برو می‌شوید.

swd

تنها تعداد بالای ۶۰۰ دلقک در قسمت اداری هتل قرار گرفته است. البته نحوه مدیریت هتل به گونه‌ای نیست که چندش‌آور به نظر برسد. در عوض صاحبان هتل به دلقک‌ها علاقه خاصی دارند و اصلا قصد بازاریابی از راه وحشت کسانی که از دلقک‌ها می‌ترسند یا به آن علاقه خاصی دارند را ندارند.

et

در مجاورت هتل، با گورستان قدیمی ۱۰۰ ساله‌ای روبرو می‌شوید که قطعا ترسناک است. اگر به دنبال دلیلی برای ترسیدن از دلقک‌ها می‌گردید، سری به گوگل ریویو (Google review) بزنید و کامنت‌ها را بخوانید.

il

دلقکی نوشته است: 

من یک دلقکم، پس این مکان را می‌پسندم. اتاق‌های تمیز و قبرستان جذاب آن واقعا دوست‌داشتنی بود.

sda

واقعا چه کسی از گورستان کنار هتل به عنوان «قبرستان جذاب» یاد می‌کند؟ بله! یک دلقک!

bgf

ترس از دلقک‌ها دقیقا از زمانی شروع شد که دلقک قاتل «killer clown» (جان وین) در سال ۱۹۷۰ سی و سه نفر را به قتل رساند. اخبار دلقک قاتل، انگیزه‌ای برای قاتلان روانی دیگر شد و امروزه بسیاری از این دلقک‌ها وجود دارد. گرچه بسیاری از آن‌ها در حال تهیه دوربین مخفی‌اند، ولی هنوز دلقک‌های قاتل واقعی هم وجود دارند. پس مواظب باشید.


مطالب مرتبط:

منبع curiosity

دیدگاه