تراونر: خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل خارجی و اجاره خودرو در کشورهای خارجی

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات چهار شنبه، ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۰
تراونر: خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل خارجی و اجاره خودرو در کشورهای خارجی

حتما با دیدن عنوان این پست با خودتان می‌گویید «یه سایت خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل دیگه»؛ در ادامه با ما همراه باشید تا بدانید تراونر فقط یک سایت خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل خارجی نیست.

تراونر مجموعه‌ای در زمینه سفر و گردشگری است که علاوه بر خدمات معمول سفر مثل خرید بلیط هواپیما خارجی و رزرو هتل خارجی، خدماتی ارائه می‌کند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید صفر تا صد سفرتان را خودتان برنامه‌ریزی کنید.

خرید گشت و بلیط جاهای دیدنی

شما با تراونر می‌توانید انواع گشت‌های شهرگردی، طبیعت‌گردی و بلیط جاهای دیدنی در کشورهای خارجی را با کارت شتاب بخرید. مثلا قصد دارید به پاریس بروید و می‌خواهید برج ایفل را ببینید و در عین حال، حوصله‌ی ماندن در صف برای تهیه‌ی بلیط را ندارید؟ با تراونر می‌توانید بلیط برج ایفل را با کارت شتاب بخرید و با زمانی که صرفه‌جویی می‌کنید، جاهای دیدنی بیشتری را ببینید.

اجاره خودرو در کشورهای خارجی

تراونر

اجاره خودرو در کشورهای خارجی از دیگر خدمات تراونر است. بسیاری از گردشگران دوست دارند در سفر، همه جاذبه‌های گردشگری آن شهر یا کشور را ببینند؛ اما ممکن است برای همه جاهای دیدنی مقصد، وسایل حمل‌ونقل در دسترس نباشد یا هزینه‌ی استفاده از آن‌ها بالا باشد. با اجاره خودرو در مقصد می‌توانید به هر جایی می‌خواهید بروید و علاوه بر آن در وقت‌تان هم صرفه‌جویی کنید. برای اجاره خودرو از تراونر، تنها به دو چیز نیاز دارید: گواهی‌نامه بین‌المللی و کارت اعتباری بین‌المللی.

طراحی سفر

دوست دارید همه بخش‌های سفر از خرید بلیط هواپیما تا رزرو هتل خارجی و خرید بلیط جاهای دیدنی را به‌صورت یک‌جا انجام دهید تا در طول سفر دغدغه‌ای نداشته باشید؟ بخش «طراحی سفر» تراونر به همین منظور ایجاد شده است. در این بخش می‌توانید خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل خارجی و خرید گشت را به‌صورت یک‌جا با کارت شتاب انجام دهید.

رزرو هتل خارجی

برای رزرو هتل خارجی مثلا رزرو هتل در استانبول می‌توانید با مراجعه به تب هتل تراونر، بین بیش از ۶۰۰ هزار هتل در کشورهای مختلف جست‌و‌جو کنید و هتل مورد نظرتان را انتخاب و با کارت شتاب رزرو کنید. در این بخش می‌توانید هتل‌های 5، 4 و 3 ستاره و پایین‌تر را بیابید. اگر به‌دنبال رزرو هتل آپارتمان در کشورهای خارجی هستید هم می‌توانید از همین جا جست‌و‌جو کنید. واچر هتل بلافاصله پس از رزرو برای شما صادر می‌شود. رزرو هتل ارزان از مزایایی است که با تراونر به دست می‌آورید.

خرید بلیط هواپیما

خرید بلیط هواپیما در تب پرواز سایت تراونر امکان‌پذیر است. در این بخش می‌توانید پروازهای بیش از ۹۰۰ ایرلاین مختلف را جست‌و‌جو کنید و برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید.

در مورد خدمات تراونر سوالی دارید؟ تیم پشتیبانی ما آماده پاسخگویی به سوالات و راهنمایی شما است.

شماره تماس: 021-42062

مطالب مرتبط:

دیدگاه