خرید آنلاین بلیط هواپیمای داخلی با ارزان ترین قیمت

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات چهار شنبه، ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰
خرید آنلاین بلیط هواپیمای داخلی با ارزان ترین قیمت

مسافران به‌دلایل مختلفی سفر هوایی را انتخاب می‌کنند؛ ممکن است وقت‌شان تنگ باشد و بخواهند زودتر به مقصد برسند و زمان بیشتری را در آنجا خوش بگذرانند یا اینکه باز هم مسئله‌ی وقت مطرح است و برای سفر کاری باید به‌جای دیگری بروند، خیلی‌ها هم ممکن است با سفر جاده‌ای چندان راحت نباشند و ترجیح‌شان هواپیما باشد.

 دلیل این انتخاب هرچه که باشد، حالا نوبت به خرید بلیط می‌رسد و در این مرحله ممکن است خیلی از مسافران – به خاطر قیمت‌های بالای هواپیما- یا از سفرشان صرف‌نظر کنند یا اینکه به سراغ وسایل نقلیه‌ی دیگر بروند که در هر دو حالت یعنی از چیزی که دل‌شان می‌خواسته گذشته‌اند و به گزینه‌ای که کمتر دوست دارند، راضی شده‌اند. اما روش‌هایی وجود دارد که می‌توان با استفاده از آن‌ها هزینه‌ی بلیط هواپیمای چارتر را تا حد زیادی کنترل کرد.

از کجا بلیط بخریم؟

برای خرید بلیط سفرهای داخلی راه‌های مختلفی وجود دارد؛ مراجعه‌ی حضوری به آژانس‌ها، خرید از وب‌سایت‌های شرکت‌های هواپیمایی و همچنین وب‌سایت‌های خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو هتل ارزان. به نظر ما دو گزینه‌ی آخر بهترین انتخاب‌ها هستند، چراکه در وقت و انرژی‌تان صرفه‌جویی می‌شود. درباره‌ی گزینه‌ی آخر –یعنی وب‌سایت‌های خرید آنلاین بلیط هواپیما- هم بگوییم که در این وب‌سایت‌ها مجموعه‌ی بلیط‌های شرکت‌های مختلف هواپیمایی را برای مقاصد گوناگون می‌‌بینید و در نتیجه جست‌و‌جوی شما به یک ایرلاین محدود نمی‌شود. به‌راحتی می‌توانید بلیط‌های شرکت‌های مختلف را با هم مقایسه کنید و بهترین قیمت را با توجه به مبلغی که در نظر گرفته‌اید انتخاب کنید. اگر در همین مرحله و با مقایسه توانستید برای مقصد مورد نظرتان بلیط بخرید که جای خوشحالی است، در غیر این صورت باید یکی از روش‌های زیرا را امتحان کنید.

خرید زودهنگام بلیط هواپیما

فرض کنید قرار است بروید مشهد و می‌خواهید از وب‌سایت هیپوتریپ خرید کنید. یکی از راه‌های خرید ارزان‌تر بلیط هواپیما این است که از ماه‌ها زودتر برای خرید اقدام کنید. یعنی از همان روزی که برنامه‌ي سفر مشخص شد، در هیپوتریپ بلیط موردنظر را برای روز و تعداد افراد مورد نظرتان جست‌و‌جو کنید و کار امروز را به فردا نیندازید. در عین حال شرایط کنسلی بلیط را هم مطالعه کنید تا در صورت لغو احتمالی سفر از جانب شما، از شکل پس‌دادن پول مطلع باشید.

خرید بلیط چارتر

یکی دیگر از راه‌های خرید ارزان بلیط سفرهای داخلی استفاده از آفرهایی است که روی بلیط‌های چارتر ارائه می‌شود. البته بلیط‌های چارتری معمولا قابل کنسل‌کردن نیستند در حالی که شما می‌توانید بلیط سیستمی هواپیما را کنسل کنید. در وب‌سایت هیپوتریپ هم بلیط سیستمی پیدا می‌کنید و هم بلیط هواپیما چارتر و می‌توانید برای روز مورد نظرتان به‌دنبال بلیط چارتر بگردید.

یک مسئله‌ی ‌دیگر در مورد بلیط‌های چارتر این است که چارترکننده یا همان آژانس باید بتواند تعداد صندلی‌هایی را که از شرکت هواپیمایی اجاره کرده، پر کند و اگر نتواند این کار را انجام دهد، در روزها یا لحظه‌های نزدیک به پرواز هواپیما قیمت‌ها باز هم ارزان‌تر می‌شود. البته این قانون همیشگی نیست.

جابه‌جا کردن تاریخ پرواز

با کمی تغییر در برنامه‌تان هم ممکن است بتوانید بلیط‌های ارزان‌تر پیدا کنید. خیلی وقت‌ها بلیط‌های چند روز قبل یا بعد از تاریخ مورد نظر شما ارزان‌تر از آن تمام می‌شوند. اگر امکان جابه‌جایی روزها وجود دارد این گزینه هم کمک بزرگی است.

در عین حال می‌توانید از خرید بلیط‌های آخر هفته‌ها هم اجتناب کنید و  در صورت امکان سفرتان را به وسط هفته موکول کنید.

کار دیگری که می‌توانید انجام دهید این است که مثلا سفرهای هوایی تابستان یا عید نوروز را به تاریخ دیگری بیندازید که در این صورت با کاهش قیمت زیادی مواجه می‌شوید.

در هر صورت هرکدام از این انتخاب‌ها را که داشته باشید، برای از بین بردن ابهام‌ها و پاسخ به پرسش‌هایتان می‌توانید با پشتیبانی هیپوتریپ تماس بگیرید و از آن‌ها بخواهید کمکتان کنند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه