دیزلی لند توکیو به عنوان شادترین جای روی زمین معرفی شد

صدیقه شجاعی
صدیقه شجاعی دوشنبه، ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۰
دیزلی لند توکیو به عنوان شادترین جای روی زمین معرفی شد

اینستاگرام براساس تعداد ایموجی‌های لبخندی که در سال ۲۰۱۸ برای عکس‌های این رسانه استفاده شده است،‌ دیزلی لند توکیو را به‌عنوان شادترین جای روی زمین معرفی کرد.

اگر از افسردگی زمستانی رنج می‌برید شاید بخواهید در برنامه‌ی تعطیلات‌تان برای سال ۲۰۱۹ تجدید نظر کرده و شادترین نقطه‌ی روی زمین یعنی دیزلی‌لند توکیو (Tokyo Disneyland) را انتخاب کنید. اینستاگرام براساس تعداد ایموجی‌های لبخندی که در سال ۲۰۱۸ در تصاویر استفاده شده است، این دیزنی را به‌عنوان شادترین مکان در دنیا معرفی کرد.

دیزلی لند توکیو

در این پارک، دیزنی‌سی توکیو (Tokyo DisneySea) نیز به چشم می‌خورد که ۷ بندر موضوعی با الهام از داستان‌ها و افسانه‌های اقیانوس‌ها دارد. تصاویری که در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است،‌ بازدیدکنندگانی از همه‌ی گروه‌های سنی را نشان می‌دهد که از این پارک سرگرمی خانوادگی لذت می‌برند و حتی برخی از آن‌ها تصمیم گرفته‌اند که در این محل ازدواج کنند.

دیزلی لند توکیو

از جاذبه‌های معروف این پارک می‌توان به دزدان دریایی کارائیب اشاره کرد که بازسازی موفق فیلم آن است که با کاپیتان جک اسپارو کامل می‌شود؛ Pooh’s Hunny Hunt یکی دیگر از جاذبه‌های جذاب آن به‌شمار می‌رود؛ کوهستان بزرگ رعد (Big Thunder Mountain) که یک ترن هوایی است و مسافران را با سرعت بسیار بالایی دور یک کوه سنگی می‌گرداند.

بعد از اعلام اینستاگرام،‌ دیزلی‌لند توکیو خبر از ساخت اولین راید دیو و دلبر در دنیا داد که قرار است در بهار ۲۰۲۰ کار خود را آغاز کند. این جاذبه‌ بخشی از پروژه توسعه‌ ۵۲۶ میلیون پوندی این پارک موضوعی به حساب می‌آید.

مطالب مرتبط:

منبع independent

دیدگاه