اجاره آپارتمان مبله در تهران را از «تهران سوئیت» بخواهید

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات شنبه، ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۰
اجاره آپارتمان مبله در تهران را از «تهران سوئیت» بخواهید

اگر در سفر به تهران، مشکل اسکان دارید، «تهران سوئیت» به کمک شما آمده است. با سامانه «تهران سوئیت» آپارتمان مبله در تهران اجاره کنید.

همان گونه که می دانید، سفر یکی از لذت‌های بزرگ زندگی بوده و بسیاری آن را راهی برای دیدن دنیا و شناخت مکان‌هایی می‌دانند که هرگز تابه‌حال ندیده‌اند. همه ما به مسافرت علاقه داریم؛ اما گاهی مسافرت با توجه برنامه فشرده کاری و بودجه محدود با چالش‌هایی همراه خواهد بود. یکی از این چالش‌ها، اسکان در مقصد است که در این نوشتار به آن پرداخته و راهکاری برای آن را نیز برخواهیم شمرد. سامانه «تهران سوئیت» که با اجاره آپارتمان مبله در تهران به یاری مسافران تهران می‌شتابد.

اجاره آپارتمان مبله در تهران چگونه انجام می‌شود؟

تهران سوئیت

شهر تهران به‌عنوان پرجمعیت‌ترین شهر و البته پایتخت ایران، مرکز استان تهران بزرگ بوده و با برخورداری از بیش از ۸ میلیون جمعیت یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای جهان به شمار می‌رود. ازاین‌رو طبیعی است که عزیزان زیادی در تعطیلات، این شهر را به‌عنوان مقصد سفر خود برگزینند.

اما با مشکل اسکان در تهران چه باید کرد؟ راه‌حل آن یک عبارت ساده است: اجاره روزانه آپارتمان در تهران! مدتی است که سامانه‌ای به نام تهران سوئیت در قالب یک استارتاپ شروع به فعالیت کرده و به ارائه خدمات اسکان به مسافران عزیزی می‌پردازد که تهران را به‌عنوان مقصد سفر خود برگزیده‌اند. بدین صورت که مسافران می‌توانند با اجاره سوئیت مبله در تهران برای مدتی هم که شده، در تهران صاحب یک خانه با تمام وسایل شوند.

استفاده از این وب‌سایت نیز بسیار ساده است. اگر شما نیز قصد سفر به تهران را دارید، می‌توانید برای اجاره روزانه سوئیت در تهران به وب‌سایت tehransuite.com مراجعه و از میان ده‌ها آپارتمان مبله‌ای که به شما پیشنهاد می‌گردد، مورد دلخواه خود را انتخاب فرمایید.

اجاره آپارتمان مبله در تهران تابع چه شرایط و قوانین است؟

سامانه تهران سوئیت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و ازاین‌رو اجاره آپارتمان مبله تهران تنها با ارائه مدارک شناسایی و محرمیت انجام خواهد شد. همچنین گفتنی است که اجاره آپارتمان مبله تهران به‌منظور برگزاری مراسم، میهمانی، دورهمی و... به‌علت سروصدا و امکان مزاحمت برای همسایگان محترم ممنوع است.

قیمت اجاره سوئیت در تهران چگونه محاسبه می‌شود؟

تهران سوئیت

در مورد قیمت اجاره آپارتمان مبله در تهران نیز بایستی خاطرنشان کنیم که به‌صورت کلی قیمت اجاره روزانه خانه در تهران تابع چند مورد زیر است:

الف) منطقه آپارتمان مبله: هرچه منطقه یا به اصطلاح لوکیشن سوئیت مبله در تهران بهتر باشد، قیمت اجاره روزانه آپارتمان در تهران نیز به تبعیت بالا خواهد رفت.

ب) امکانات سوئیت مبله در تهران: برخی واحدها امکاناتی نظیر پارکینگ، وسایل کامل مثل ماشین لباسشویی، یخچال ساید بای ساید، ماکروفر و... ارائه می‌کنند که سبب می‌شوند قیمت اجاره آپارتمان مبله نیز افزایش یابد.

ج) تعداد اتاق: طبیعی است که در زمینه اجاره آپارتمان مبله در تهران, هرچه تعداد اتاق‌ها بیشتر باشد، قیمت نیز بالاتر خواهد رفت. به‌عنوان مثال آپارتمان‌های مبله دوخوابه از تک خواب گران‌تر هستند. البته گفتنی است که تعداد اتاق خواب بسته به تعداد نفرات شما خواهد بود. به‌عنوان مثال برای دو نفر، یک سوئیت یا یک آپارتمان مبله یک‌خوابه کافی بوده و نیازی به یک واحد دو خواب یا بیشتر احساس نمی‌شود.

تهران سوئیت در سایر شهرها

همان گونه که گفتیم، تهران سوئیت کار خود را با اجاره آپارتمان مبله در تهران و همچنین اجاره سوئیت در تهران آغاز کرد و امروز در حال گسترش در سایر شهرها است. ازاین‌رو اگر قصد اجاره آپارتمان مبله در سایر شهرها را نیز دارید، می‌توانید روی آن حساب کنید. از جمله اجاره سوئیت در شیراز و اجاره سوئیت در اصفهان از جمله شهرهای تحت پوشش تهران سوئیت هستند.

مطالب مرتبط:

دیدگاه