فرودگاه های ابوظبی، چهل و هفتمین سالگرد روز ملی امارات را جشن می‌گیرند

صدیقه شجاعی
صدیقه شجاعی جمعه، ۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰
فرودگاه های ابوظبی، چهل و هفتمین سالگرد روز ملی امارات را جشن می‌گیرند

فرودگاه‌های ابوظبی، چهل و هفتمین سالگرد روز ملی امارات مصادف با دوم دسامبر را جشن خواهند گرفت و تجربه‌ای متفاوت برای مسافران رقم می‌زنند.

فرودگاه‌های ابوظبی، چهل و هفتمین سالگرد تاسیس امارات متحده عربی را با لیستی از فعالیت‌ها، سرگرمی‌ها و نمادهای ملی جشن می‌گیرند. روز دوم دسامبر مصادف با روز ملی امارات، سراسر فرودگاه بین‌المللی ابوظبی غرق در جشن‌ها و مراسم‌های مختلف می‌شود. این فرودگاه با تزئینات ملی و موسیقی ملی پذیرای گردشگران و مسافران خواهد بود. پرچم و سنجاق‌های امارات متحده عربی به‌عنوان نشانه‌ای از غرور و ملی‌گرایی بین مسافران در ترمینال‌های ورودی و خروجی توزیع خواهد شد.

فرودگاه ابوظبی

علاوه‌براین از مسافران با قهوه و شیرینی پذیرایی می‌شود و در عین حال مسافران می‌توانند شانس خود برای بردن جوایز نمادین را امتحان کنند. فرودگاه بین‌المللی ابوظبی، شادی این روز را با اجرای ۴۷ برنامه به مدت بیش از ۴۷ ساعت در سراسر ترمینال‌های خود، با مسافران شریک می‌شود. در این برنامه‌ها، ۴۷ هدیه‌ نیز به‌صورت تصادفی به مسافران اهدا می‌شود که در کمربند چمدان آن‌ها گذاشته شده است.

فرودگاه ابوظبی

اما این همه ماجرا نیست و مسافران می‌توانند شاهد رقص‌های محلی از هنرمندان ملی امارات و اجرای موسیقی ملی و سنتی باشند که تجربه‌ای به یادماندنی و هیجان‌انگیز برای آن‌ها رقم خواهد زد. کارکنان فرودگاه ابوظبی نیز در جشن‌های ملی امارات متحده عربی شرکت می‌کنند. کارکنان فرودگاه‌های ابوظبی روز چهارشنبه مصادف با ۲۸ نوامبر، روز ملی امارات متحده عربی را با خانواده‌هایشان جشن گرفتند و از اجراهای دانش‌آموزان مدارس محلی و شعرخوانی و اجراهای موسیقی بهره بردند.

فرودگاه ابوظبی

بریان تامپسون، مدیر اجرایی فرودگاه‌های ابوظبی می‌گوید:

مایه‌ی افتخار فرودگاه‌های ابوظبی است که روز ملی امارات متحده عربی را جشن بگیرند و فرهنگ و سنت مردم امارات را به مسافرانی که از سراسر دنیا به این کشور سفر می‌کنند، معرفی کنند. فرودگاه‌های ابوظبی تمام تلاش خود را برای انتقال حس میهن‌پرستی، افتخار و اتحاد همه مردم امارات به‌کار می‌بندد. جشن روز ملی امارات در راستای تلاش‌های مستمر ما برای ارائه تجربه‌ای منحصربه‌فرد و خدماتی با بهترین کیفیت به مسافران است، این موضوع بخشی از چشم‌انداز ما برای تبدیل شدن به یک گروه پروازی برتر و پیشرو در جهان به‌ حساب می‌آید.

مطالب مرتبط:

دیدگاه