احداث پارک ژوراسیک و باغ وحش مجازی در گرگان

فرناز رهبران رنجبر
فرناز رهبران رنجبر سه شنبه، ۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۰
 احداث پارک ژوراسیک و باغ وحش مجازی در گرگان

به گفته شهردار گرگان پارک ژوراسیک و باغ وحش مجازی در گرگان احداث خواهد شد.

پروژه‌های احداث پارک ژوراسیک و باغ وحش مجازی با همکاری بخش خصوصی در گرگان در حال پیگیری است. با انجام این پروژه‌ها در سال ۱۳۹۸ شاهد یک گرگان متفاوت در این حوزه خواهیم دید. عبدالرضا دادبود، شهردار گرگان در خصوص پروژه‌های گردشگری در دست اقدام گفت:

طرح جامع گردشگری گرگان در حال بررسی است و می‌تواند چشم‌انداز ۲۰ ساله را برای ما مشخص کند.

وی افزود:

تله‌کابین، سورتمه، زیپ‌لاین، آبشار مصنوعی، مجتمع تفریحی و تجاری (بازارموزه آبرنگ) در محل چهارشنبه‌ بازار فعلی از جمله پروژه‌های ما است و فراخوان هتل ناهارخوران گرگان هم داده شده است.

به گفته او در پروژه چهارشنبه بازار، یک آبنمای موزیکال مصنوعی به طول ۱۰۰ و عرض ۲۰ متر، پیست دوچرخه‌سواری به همراه یک مجموعه بازی سرپوشیده و همچنین مسیر برای کالسکه در نظر گرفته شده است، همچنین در این مکان پارکینگ مناسب دیده شده و یک برکه و آبشار هم از هزارپیچ تا این مکان جاری خواهد شد.

دادبود گفت:

سایت بالن‌سوار در زمین‌های مریم آباد نهایی شده و مرکز موزه و اسناد شهرداری هم تا بهمن امسال به‌صورت رسمی کار خود را شروع خواهد کرد.

وی در خصوص پروژه شهربازی گرگان، تأکید کرد:

احداث شهربازی، پارک ژوراسیک (در النگدره)، باغ وحش مجازی (در صیاد) از دیگر برنامه‌های ما است که شهربازی در هزارپیچ بهمن ماه در هزارپیچ کلنگ زنی خواهد شد.

در رابطه با پروژه کارتینگ و پیست موتورسواری لازم به ذکر است که تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار گرگان با اشاره به پیگیری شهر خلاق در گرگان از به اتمام رسیدن فاز اول مجموعه آرامگاه استاد لطفی خبر داد.

یکی از اقدامات شهرداری استفاده از ظرفیت خیران در اجرای برخی پروژه‌ها است، خیران در ایجاد سقاخانه و ساخت سرویس بهداشتی مشارکت خواهند کرد.

مطالب مرتبط:

دیدگاه