با خرید مستر کارت بلک فرایدی را جهانی تجربه کنید

بخش تبلیغات
بخش تبلیغات چهار شنبه، ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۰
با خرید مستر کارت بلک فرایدی را جهانی تجربه کنید

در بلک فرایدی امسال مستر کارت و گیفت کارت‌هایی را که نیاز دارید با تخفیف ویژه در وب‌سایت اِن آی سی بخرید.

پرداخت بین‌المللی و ارزی از طریق کارت‌های اعتباری یا نقدی و همچنین انجام کارهایی نظیر ???? ???? ???? همواره یکی از دغدغه‌های اصلی ایرانیان برای ارتباط و همکاری با کسب‌وکارهای خارجی بوده است.

بلک فرایدی یکی از مهم‌ترین رویدادهای ویژه در سراسر جهان است که طی آن بسیاری از کسب و کارها، فروشگاه‌ها و سازمان‌های ارائه‌دهنده خدمات مختلف، اقدام به عرضه محصولات خود با تخفیف‌های ویژه می‌کنند. بسیاری از مشتریان هر ساله منتظر فرارسیدن این روز هستند تا محصولات خود را با قیمت‌های کاملا استثنایی خریداری کنند؛ با این حال شاید خبر نه چندان خوشایند در طول سالیان گذشته این باشد که بسیاری از ایرانیان به تخفیف‌های ویژه بلک فرایدی دسترسی نداشته‌اند.

بسیاری از راه‌های پرداخت بین‌المللی برای دسترسی به یک کارت نقدی در خارج از کشور، رزرو بلیط هواپیما و هتل، پرداخت هزینه اپلای دانشگاه، خرید محصولات فیزیکی و دیجیتالی و موارد دیگر همیشه برای شهروندان ایرانی دشوار بوده است.

وب‌سایت اِن آی سی به‌عنوان یک مرجع ایمن و مورد اعتماد، اقدام به عرضه خدمات فروش مستر کارت و کارت‌های اعتباری به ایرانیان کرده است. شما می‌توانید با استفاده از کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب خود، اقدام به خرید مستر کارت کرده و از آن، برای پرداخت‌های بین‌المللی استفاده کنید.

مسترکارت

انواع مستر کارت قابل ارائه در اِن آی سی

مستر کارت مجازی با تحویل فوری

مستر کارت مجازی، یک کارت غیر فیزیکی است و این نوع مستر کارت بهترین گزینه برای کسانی است که به‌دنبال خریدها و پرداخت‌های اینترنتی هستند و می‌توانید از آن برای خرید محصولات از سرویس‌های خارجی در بلک فرایدی امسال نیز استفاده کنید.

مستر کارت فیزیکی

اگر به‌دنبال خرید مداوم از فروشگاه‌ها و سرویس‌های خارجی هستید و همواره نیاز به انجام فرایندهای پرداخت ارزی و بین‌المللی دارید، مستر کارت فیزیکی می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد؛ چراکه از طریق آن می‌توانید پرداخت‌ها را همانند خریدهای داخل ایران انجام دهید و همچنین در سفرهای خود از جابه‌جایی پول نقد خودداری کنید .

مستر کارت فیزیکی گیفت غیر قابل مسدود شدن است و برای پرداختهای دوره ای نیز قابل استفاده است .

مستر کارت مسافرتی قابل شارژ

برتری این مدل کارت نسبت به سایر مستر کارتها در این است که قابلیت شارژ مداوم را دارد و هر زمانی که نیاز به افزایش موجودی کارت خود راشته باشید می‌توانید در کمتر از 1 ساعت این کار را انجام دهید .

اگر به خارج از کشور سفر می‌کنید، مستر کارت مسافرتی می‌تواند بهترین جایگزین برای پول نقد باشد و می‌توانید از طریق آن خریدهای مختلف از پایانه‌های فروشگاهی را انجام داده و وجه نقد نیز از دستگاه‌های خود پرداز دریافت کنید. مستر کارت مسافرتی یک گزینه ایمن و کاملا مناسب برای حمل مقدار کمتر پول نقد به حساب میاید.

با ???? ???? ???? و مستر کارت از بلک فرایدی امسال لذت ببرید

با خرید انواع گیفت کارت و مستر کارت، بلک فرایدی امسال را به‌صورت کاملا ویژه و منحصربه‌فرد نسبت به سال‌های قبل تجربه کنید. کافی است از همین حالا محصولات یا خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید و با دریافت مستر کارت به ارزش متناسب، آن را خریداری کنید. مهم نیست که محصول و فروشگاه دیجیتالی مورد نظر شما کدام است؛ مستر کارت از اغلب فروشگاه‌های معتبر اینترنتی پشتیبانی می‌کند و محدودیتی در خرید از فروشگاه‌های مختلف نخواهید داشت.

خرید مستر کارت از اِن آی سی چه تفاوتی با سرویس‌های پرداخت آنلاین دارد؟

خرید مستر کارت به شما این امکان را می‌دهد تا همانند شهروندان تمامی کشورهای دنیا بتوانید لذت پرداخت‌های بین‌المللی را تجربه کنید. اِن آی سی در فرایند خرید از فروشگاه‌ها و مراکز خدماتی مختلف دخالت نمی‌کند و تنها یک کارت اعتباری یا نقدی که دارای موجودی ارز دلار است را به شما تحول می‌دهد که می‌توانید آن را به هر شکلی که خودتان می‌خواهید خرج کنید. مستر کارت بسته به نوع خود می‌تواند امکان پرداخت از طریق پایانه فروشگاهی (POS)، دریافت وجه نقد از دستگاه خودپرداز (ATM) یا خریدهای اینترنتی سرویس‌ها و محصولات مختلف را در خارج از کشور فراهم آورد.

با مستر کارت سفرها و پرداختهای بین‌المللی خود را ارزانتر تجربه کنید

بسیاری از ایرانیان برای انجام پرداخت‌های ارزی و بین‌المللی با مشکلات و محدودیت‌های متعددی مواجه هستند. کارهایی نظیر خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل، پرداخت هزینه اپلای دانشگاه یا ثبت نام تافل همواره یکی از دردسرسازترین کارها برای ایرانیان بوده است. از طرف دیگر، ایرانیان اغلب مجبور هستند تا در سفرهای خارجی خود پول نقد همراه خود داشته باشند و تمامی کارهای خود را با استفاده از آن انجام دهند که از لحاظ امنیت به‌هیچ‌وجه مناسب نیستند و البته فرایند بسیار پیچیده و دشواری به حساب میایند؛ اما خرید مستر کارت باعث می‌شود تا در تمامی کشورها بتوانید از طریق یک کارت اعتباری یا نقدی، پرداخت‌های حضوری و آنلاین خود را انجام دهید و حتی از طریق دستگاه‌های خودپرداز پول نقد دریافت کنید. اِن آی سی بستری ایمن و مطمئن را از طریق درگاه‌های معتبر بانکی برای شما ایجاد کرده است تا از طریق آن بتوانید مستر کارت مورد نظر خود را خریداری کرده و به‌صورت آنی حساب خود را دریافت کنید.

ارسال پول به آشنایان در خارج از کشور

یکی از ترفندهای ساده برای انتقال پول به کسانی که ساکن خارج از کشور هستند، استفاده از مستر کارت است. می‌توانید با استفاده از مستر کارت‌های PrePaid اقدام به انتقال وجه به کارت‌های نقدی کنید. شما می‌توانید از این طریق بدون هیچ‌گونه محدودیتی وجه مورد نظر خود را به افرادی که در خارج از کشور هستند انتقال دهید و برای انجام این کار دیگر نیازی به انجام کارهای پیچیده نخواهید داشت.

مطالب مرتبط:

دیدگاه