سرو کاپوچینو با طلای واقعی در برج العرب

نگین توکلی
نگین توکلی جمعه، ۱۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۰
سرو کاپوچینو با طلای واقعی در برج العرب

برج‌العرب یکی از بلندترین ساختمان‌های جهان در دبی، میزبان جلوه‌ای دیگر از تجملات و ثروت است؛ کاپوچینو با طلای واقعی!

در دنیای امروز می‌توان گفت دبی واقع در امارات متحده عربی مترادف کلمه تجملات است و جاهای کمی در دنیا وجود دارند که هتلی مانند برج‌العرب، مجلل‌ترین هتل جهان، داشته باشند. هم‌اکنون، این هتل بخشی دیگر از زندگی عادی انسان‌ها را انتخاب و آن را تبدیل به چیزی شگفت‌انگیز کرده است؛ یک قهوه کاپوچینو ساخته شده از طلای ۲۴ عیار!

این مقاله توسط الکس باتلر در سایت لونلی پلنت نوشته شده است.

سرو کاپوچینو با طلای واقعی در برج العرب

کاپوچینویی با طعم طلای واقعی را بچشید. عکس از برج‌العرب

کاپوچینوی طلا یکی از پیشنهادات لابی صحن عدار (Sahn Eddar)، واقع در آتریوم هتل است. این قهوه از دانه‌های قهوه عربیکا ۱۰۰ درصد و ترکیب با فوم شیر که با مقدار سخاوتمندانه‌ای از طلای ۲۴ عیار مخلوط شده است، تهیه می‌شود. روی این نوشیدنی هم، ورقه‌هایی از طلا با طراحی برج‌العرب ریخته می‌شود.

اگر به اندازه کافی به نظرتان مجلل نیست، باید بدانید که این کاپوچینو از شیر ارگانیک تازه محلی به همراه پودر طلا و ورقه‌های طلای ایتالیایی درست می‌شود. همراه این کاپوچینو، یک گرند کرو گوآناها (Grand Cru Guanaja) یا یک مارشمالوی شکلات تزئین‌شده با گلوله‌های طلای آسیاب‌شده نیز سرو می‌شود. کل این تجربه خارق‌العاده در یک سینی طلایی به مشتریان ارائه خواهد شد. اگر سوال ذهنی شما این است که آیا این سینی با یک فنجان قهوه معمولی صبحگاهی فرق می‌کند، باید بگوییم که بله! قیمت این پیشنهاد ویژه رستوران، ۹۵ درهم امارات متحده عربی یا ۲۶ دلار آمریکا (۲۰ یورو) است.

سرو کاپوچینو با طلای واقعی در برج العرب

دختربچه‌ای در ساحل با چشم‌اندازی از برج‌العرب در حین غروب آفتاب می‌دود. عکس از ملیندا نگی

این اولین وعده قابل مصرف خوشمزه‌ای نیست که از طلا تهیه می‌شود؛ اخیرا یک هتل در آمریکا یک پیشنهاد جالب در منوی خود ارائه داده است، بال مرغ پوشانده شده از طلای ۲۴ عیار.

اما اگر ایده یک قهوه طلا به نظرتان خیلی مجلل می‌آید، باید بدانید که مکان‌های فوق‌العاده زیادی وجود دارند که ضمیمه‌های کم‌خرج‌تری برای بالا بردن کیفیت قهوه به مشتریان از طریق انواع کارهای هنری ارائی می‌کنند. از طرح‌های دوست‌داشتنی کارتونی و هنری پر زرق و برق گرفته تا حتی تصویری از چهره خود شما، کاپوچینوهای متعددی در انتظارتان هستند.

مطالب مرتبط:

منبع lonelyplanet

دیدگاه