لیست اسامی دفاتر مجاز فروش بلیت پروازهای اربعین

طیبه فلاحتی
طیبه فلاحتی پنجشنبه، ۱۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۵
لیست اسامی دفاتر مجاز فروش بلیت پروازهای اربعین

 اسامی دفاتر مجاز فروش بلیت پروازهای اربعین توسط سازمان هواپیمایی کشور اعلام شد.

اسامی ۲۴ دفتر خدمات مسافرت هوایی مجاز به فروش بلیت پروازهای اربعین حسینی (ع) از طرف سازمان هواپیمایی کشوری، اعلام شد.

براساس لیست اعلام شده از طرف سازمان هواپیمایی کشوری، در تهران دفاتر خدمات مسافرت هوایی محراب گشت سبز، دنیای دیدنی، آسمان پرستاره، سفرهای کیش، راه تمدن پارسیان، گیتی رز، بعثت کیش، شمسا، مهد براق، پیام توسعه صبا، تک ستاره، بهشاد گشت سفیران، سفیر آسمان ملل، کاریار، آدم و حوا، سورینت پرواز، نسیم بهشت امین، نهرین پرواز مجاز به فروش بلیت پروازهای اربعین هستند.

همچنین دفاتر خدمات مسافرت هوایی در اصفهان پرستیژ تور، در شهر یزد پرشین پرواز کویر، در مشهد شاد شرق، پیشگامان، رهبال آسمان و در شیراز همگامان سفر قشم مجاز به فروش بلیت پروازهای اربعین در مسیر نجف و بغداد به شمار می‌روند.

سازمان هواپیمایی کشوری از مسافران درخواست کرد از خرید بلیت از مراکز غیرمجاز خودداری کنند، زیرا با مراکز غیرمجاز فروش بلیت و سایت‌های غیرمجاز برخورد خواهد شد.

نرخ اعلام شده توسط این سازمان برای بلیت تهران-نجف-تهران، تهران-بغداد-تهران یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و مشهد-نجف-مشهد، مشهد-بغداد-مشهد یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌باشد..

بر این اساس بهای بلیت یکسره از مبداء تهران ۵۰۰ هزار تومان و یکسره مشهد به دو مقصد نجف و بغداد ۷۵۰ هزار تومان است و هرگونه فروش بیرون از نرخ اعلام شده طبق اعلام سازمان هواپیمایی کشوری، تخلف محسوب شده و در صورت ارسال شکایات از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.cao.ir برخورد خواهد شد.

پروازهای اربعین حسینی بر اساس این گزارش، از ۱۳ آبان آغاز و تا ۲۲ آبان ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

منبع ایرنا

دیدگاه