مجمع الجزایر سیشل، بهشت روی زمین

شیرین فرزان‌کیا
شیرین فرزان‌کیا یکشنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰
مجمع الجزایر سیشل، بهشت روی زمین

مجمع‌الجزایر «سیشل»، بهشت روی زمین، در اقیانوس هند قرار دارد و زیباترین جزیره آفریقا است. تاکنون اشخاص زیادی مانند جرج و آمال کلونی، شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون، تعطیلات و ماه عسل خود را در این جزایر گذرانده‌اند.

اگر می‌خواهید تعطیلات خود را در جایی بگذرانید که احساس کنید در گوشه‌ای از بهشت هستید، مجمع‌الجزایر «سیشل» (the Seychelles) را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این جزیره دارای حیات وحش و طبیعت بکری است که باعث تمایز آن از سایر جزایر می‌شود. تاکنون افراد مشهور زیادی تعطیلات و ماه‌عسل خود را در این جزایر گذرانده‌اند.

یکی از خوانندگان سایت سفر و تفریح، درباره «سیشل» (the Seychelles)، مجمع‌الجزایری متشکل از ۱۱۵ جزیره در اقیانوس هند، گفت: «بودن در اینجا مانند بودن در بهشت است.»

آنچه که باعث برتری و تمایز این مجمع‌الجزایر با سایر جزایر می‌شود، گیاهان و حیات‌وحش مرموز آن، مانند طوطی سیاه بومی و نخل‌های بلند است. تعجب‌آور نیست که چرا اکثر مسافران، آنجا را به عنوان برترین ساحل و جاذبه طبیعی می‌دانند.

مجمع الجزایر سیشل، بهشت روی زمین

بسیاری از مناطق بکر و دست نخورده آن فقط از طریق کشتی قابل دسترسی هستند.

مسافران عوامل زیادی از قبیل فعالیت‌های رایج، مناظر، غذاها، مهمان‌نوازی و بسیاری از ارزش‌های کلی را هنگام رای دادن به بهترین جزیره دنیا، در نظرسنجی سالانه «بهترین جوایز جهانی» (World's Best Awards)، مد نظر قرار می‌دهند.

سفر افراد مشهور به مجمع‌الجزایر سیشل، تعجب بسیاری از افراد را برانگیخت. برای مثال «شاهزاده ویلیام» (Prince William) و همسرش «کیت میدلتون» (Kate Middleton)، و همچنین «جرج و آمال کلونی» (Georgr and Amal Clooney)، ماه‌عسل خود را در این مجمع‌الجزایر گذرانده‌اند. 

مجمع الجزایر سیشل، بهشت روی زمین

بهبود وضعیت ۳۰ ویلای عظیم در «سیکس سنسز زیل پاسیون» (Six Senses Zil Pasyon) که همگی دارای استخرهای شخصی هستند یا تفرجگاه‌های جدید چهار فصلی با سوئیت‌ها و ویلاهای ساحلی در جزیره بکر «دسروچز» (Desroches)، کار آسانی نیست. 

مطالب مرتبط:

دیدگاه