مراکز خرید پراگ؛ از مایسلبک تا متروپل (قسمت دوم)

عاطفه کماسی
عاطفه کماسی یکشنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
مراکز خرید پراگ؛ از مایسلبک تا متروپل (قسمت دوم)

پراگ پایتخت جمهوری چک یکی از مقاصد گردشگری مهم در اروپا است. در این مقاله به ادامه معرفی مراکز خرید آن می‌پردازیم. با کجارو همراه باشید.

خرید کردن در پراگ فراتر از خرید یک کالا است. بازارهای قدیمی و مدرن هر دو در هر ساعتی از روز زمان را برای گردشگران متوقف می‌کند. در قسمت قبل از مراکز خرید پراگ با پالادیوم، آرکادی پانکراک، نووی اسمایکف، و فلورا آشنا شدیم. در این قسمت به ادامه معرفی بهترین مراکز خرید پراگ می‌پردازیم

گالری مایسلبک (Myslbek)

مرکز خرید پراگ

گالری مایسلبک در سال ۱۹۹۶ به عنوان یکی از اولین مراکز خرید پراگ بنا شد. این مرکز خرید مجموعه‌ای از ۳۰ مغازه شامل ۱۶ بوتیک‌، ۲ مغازه کفش و بدلیجات، ۳ مغازه وسایل خانگی، و چند رستوران است.

ساعت کار: هر روز بجز یکشنبه‌ها از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب. یکشنبه‌ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ شب.

موقعیت مرکز خرید روی نقشه

بیشتر بخوانید:

مرکز خرید رز مشکی (Cerna Ruze)

مراکز خرید پراگ

گذرگاه قدیمی رز مشکی واقع در خیابان پریکوپ (Prikope) در دهه ۱۹۹۰ به مرکز خرید تبدیل شد. بیش از ۵۰ مغازه و رستوران در این بازار وجود دارد.

ساعت کار: هر روز بجز شنبه‌ها و یکشنبه ها از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب. شنبه‌ها از ساعت ۹ صبح تا ۷ شب. یکشنبه‌ها از ساعت ۱۱ صبح تا ۷ شب.

موقعیت مرکز خرید روی نقشه

مرکز خرید خانه اسلاوی (Slovansky dun)

مراکز خرید پراگ

از دیگر مراکز خرید خوب پراگ خانه اسلاوی است. از مغازه‌های این مجموعه عبارت‌اند از ناتیکا (Nautica)، مکس (Mexx) تامی هیلفیگر (Tommy Hilfiger)، سروتی جینز (Cerruti Jeans) و غیره. علاوه بر مغازه‌های پوشاک ، کیف و کفش، لوازم آرایشی و غیره می‌توانید از منوی رستوران‌ها یا کافه‌ها این مرکز خرید غذاهای محلی و بین‌المللی خوشمزه یا کیک‌ها و نوشیدنی‌های خانگی انتخاب و میل کنید. این مجموعه دارای یک محوطه سرسبز، سینمای و تئاتر است.

موقعیت مرکز خرید روی نقشه

مرکز خرید وینوهرادی (Vinohradsky Pavilion)

مراکز خرید پراگ

مراکز خرید پراگ

وینوهرادی اولین مینی مال (مرکز خرید کوچک) پراگ بوده که در بازار سرپوشیده قدیمی وینهوردی قرار دارد. قدمت این بازار به سال ۱۹۰۲ بازمی‌گردد. این مرکز خرید در سال ۱۹۹۴ تاسیس شد اما امروزه این مکان به خاطر وجود رقیب‌های قدر مشتریان کمی را میزبان است. البته سرراست نبودن موقیت مرکز خرید در خلوت شدن آن بی‌تاثیر نبوده است. این رفت و آمد کم نشان بر کالاهای بی‌کیفیت مغازه‌ها نیست. شما می‌توانید هرآنچه را که بخواهید با کیفیت‌‌ها، برندها، و قیمت‌های مختلف از این مرکز خرید تهیه کنید.

ساعت کار: هر روز بجز یکشنبه ها از ساعت ۹:۳۰  صبح تا ۹ شب. یکشنبه‌ها از ساعت ۱۲ ظهر تا ۸ شب.

موقعیت مرکز خرید روی نقشه

مرکز خرید متروپل (Metropole Zlicin)

مراکز خرید پراگ

متروپل مجموعه‌ای از مغازه‌های شیک و مدرن و سرگرمی‌های جذاب در حومه شهر پراگ است. از نکات قابل توجه این مرکز مجموعه سینماها و تئاتر، یک سوپرمارکت ۲۴ ساعته، رستوران‌ها و کافه‌ها، کتاب و مرکز فروش آلات موسیقی، و وجود انواع برندها است. متروپل دقیقا در کنار ایتسگاه متروی زلیسین (zlicin) قرار دارد.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب.

موقعیت مرکز خرید روی نقشه

مطالب مرتبط:

منبع myczechrepublic

دیدگاه