مراکز خرید آگرا؛ از آشوک مال تا پسیفیک تاج

عاطفه کماسی
عاطفه کماسی دوشنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
مراکز خرید آگرا؛ از آشوک مال تا پسیفیک تاج

آگرا یکی از شهرهای بزرگ هندوستان در کتابی حماسی به نام بهشت معرفی شده است. در این مقاله با مراکز خرید این بهشت زمینی آشنا می‌شویم. با کجارو همراه باشید.

آگرا به خاطر وجود تاج محل یکی از مقاصد گردشگری پر رفت و آمد در هند است و همه روزه میزبان گردشگران بسیاری است که به قصد دیدن تاج محل به این شهر سفر کرده‌اند. از جمله دلایل دیگر بازدید از آگرا مراکز خرید مدرن، بازارهای سنتی و دیگر بناهای تاریخی است. در ادامه با بهترین مراکز خرید آگرا آشنا می‌شویم.

آشوک مال (Ashok Mall)

مراکز خرید آگرا

آشوک مال یکی از بهترین مراکز خرید آگرا است. این مرکز خرید در یکی از بهترین مناطق برای عاشقان خرید قرار گرفته است. در این مرکز خرید هرآنچه که نیاز داشته باشید را می‌توانید بیابید. اگر اهل برندهای معروف هستید بسیاری از آن‌ها در این مکان خواهید دید. علاوه بر مغازه‌ها پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره مغازه‌های فست فود از جمله مک‌دونالد نیز وجود دارند.

این مرکز خرید سرگرمی‌های بسیاری در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد  و علاوه بر آن‌ها در حال راه‌اندازی یک سینما است. هتل این مرکز نیز به‌زودی افتتاح می‌شود.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب.

موقعیت مرکز خرید آشوک روی نقشه

اوماکس ودینگ مال (Omaxe Wedding Mall)

مراکز خرید آگرا

این مرکز خرید به وسغت ۱۷۵۰۰۰ فوت مربع در نزدیکی بزرگراه دهلی- آگرا قرار دارد. شما می‌توانید تمام وسایل مورد نیاز خود مانند وسایل آشپزخانه، پوشاک، جواهرات، انواع لوازم کودکان و غیره را تنها از یک طبقه آن تهیه کنید. از ویژگی‌های خوب این مرکز خرید پارکینگ یزرگی است که تعداد بسیار زیادی وسایل نقلیه را در خود جای می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های بارز اوماکس سینمای چند بعدی آن است. همچنین می‌توانید از رستوران‌ها و امکانات دیگر مراکز تفریحی بهره‌مند شوید.

ساعت کار: هر روز از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب.

موقعیت مرکز خرید اماکس روی نقشه

تی دی آی مال (TDI Mall)

مراکز خرید آگرا

تی دی آی مال با وسعت ۱۲۰۰۰۰فوت مربع یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید آگرا است. این مکان ایدئال‌ترین مرکز برای خرید انواع پوشاک، وسایل الکترونیکی، جواهرات، لوازم آشپزخانه و غیره است. یکی از ویژگی‌های این مرکز خرید نزدیک بودن آن به تاج محل است. بازدیدکنندگان علاوه بر خرید می‌توانند از امکانات تفریحی از جمله سینما و رستوران‌ها لذت ببرند.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۱ صبح تا ۹ شب.

موقعیت مرکز خرید تی دی مال روی نقشه

پسیفیک تاج مال (Pacific Taj Mall)

مراکز خرید آگرا

این مرکز خرید به‌جز سینما مراکز تفریحی بسیاری دارد. در پسیفیک تاج انواع برندها از جمله کی‌اف‌سی (KFC)، آرچیز (Archies)، پیتزا هات (Pizza Hut)، پارک اونیو (Park Avenue)، لوت مارت (Loot Mart) و غیره را می‌توانید بیابید. در کنار این مرکز خرید یکی از بهترین فودکورت‌های شهر قرار دارد.

ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۱ صبح تا ۹ شب.

موقعیت مرکز خرید پسیفیک تاج روی نقشه

مطالب مرتبط:

منبع traveljee

دیدگاه