حمل و نقل عمومی والنسیا، اسپانیا

علی  کماسی
علی کماسی دوشنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۰
حمل و نقل عمومی والنسیا، اسپانیا

والنسیا یکی از شهر‌های زیبا و توریستی اسپانیا است. برای آشنایی با سیستم حمل و نقل عمومی والنسیا با کجارو همراه باشید.

والنسیا شهر نسبتا کوچکی است. اما اگر قصد دارید مدت کوتاهی در این شهر بمانید، سیستم حمل و نقل عمومی برای بازدید از نقاط شهر مناسب است. از مترو تا تراموا، وسایل حمل و نقل متنوعی وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها، جاذبه‌های شهر والنسیا را به راحتی ببینید. در ادامه با این سیستم بیشتر آشنا می‌شویم.

اتوبوس

اتوبوس والنسیا

استفاده از اتوبوس در والنسیا این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد تا از شهر به راحتی دیدن کنید. اگر قصد استفاده از اتوبوس برای حمل و نقل دارید، پیشنهاد می‌کنیم با کارت‌های مختلط، که می‌توانید از آن برای مترو و تراموا نیز استفاده کنید، سفر کنید. قیمت هر بلیت تک سفره ۱.۵ یورو است.

  • مسیر اتوبوس‌های شهر والنسیا

مترو

مترو والنسیا

مترو زیرزمینی والنسیا یکی از راحت‌ترین و سریع‌ترین وسایل حمل و نقل این شهر است، به خصوص در تابستان استفاده از مترو به‌خاطر سیستم خنک‌کننده در واگن‌ها راحت‌تر است.

  • برای اطلاع از قیمت بلیت‌ها و مسیر مترو کلیک کنید.

تاکسی

تاکسی والنسیا

در خیابان‌های والنسیا تاکسی‌های زیادی در حال رفت و آمدند که به راحتی می‌توانید با صدا زدن یک تاکسی بگیرید و به هرجایی که می‌خواهید بروید. تاکسی از دیگر وسایل گران‌تر است ولی برای شهری که شناختی از آن ندارید گزینه مناسبی است. اگر قصد رزور کردن تاکسی دارید می‌توانید با یکی از شرکت‌های تاکسی‌رانی تماس بگیرید.

ماشین‌های کرایه‌ای

ماشین اجاره‌ای والنسیا

شرکت‌های زیادی در این زمینه در فرودگاه‌ و ایستگاه قطار فعال هستند. اگر قصد دارید فقط در شهر بمانید پیشنهاد خوبی بنطر نمی‌رسد که ماشین کرایه کنید چون سیستم حمل و نقل عمومی این شهر خوب و ارزان است. به علاوه والنسیا شهر نسبتا کوچکی است. با این وجود اگر قصد دارید از طبیعت اطراف شهر والنسیا دیدن کنید گزینه خوبی برای حمل و نقل است.

  • برای اطلاعات بیشتر در مورد ماشین‌های کرایه‌ای کلیک کنید.

اتوبوس مخصوص توریست‌ها

اتوبوس توریستی والنسیا

اگر قصد دارید فقط یک یا دو روز در والنسیا باشید، اتوبوس‌های دو طبقه‌ی توریستی پیشنهاد مناسبی برای بازدید از نقاط دیدنی شهر است. می‌توانید به عنوان یک تور گردشگری یا صرفا وسیله حمل و نقل عمومی از آن استفاده کنید.

  • برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

تراموا

تراموا والنسیا

نقاطی در شهر وجود دارد که نمی‌توانید با مترو بروید. برای چنین موقعیت‌هایی تراموا بهترین گزینه است. اگر یک کارت مختلط والنسیا داشته باشید می‌توانید از آن در مترو، اتوبوس و تراموا استفاده کنید.

قیمت هر بلیت تک سفره ۱.۵ یورو است.

مطالب مرتبط:

دیدگاه