آشنایی با ۳۰ خانه تاریخی و معروف در آمریکا (قسمت سوم)

عادله حقیقت حسینی
عادله حقیقت حسینی یکشنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۰
آشنایی با ۳۰ خانه تاریخی و معروف در آمریکا (قسمت سوم)

بناها و عمارت‌های تاریخی یکی از جاذبه‌های گردشگری هر کشوری محسوب می‌شود. با کجارو همراه شوید تا با این خانه‌های دیدنی و تاریخی در آمریکا آشنا شوید.

این مقاله آخرین سری از مقالات «آشنایی با ۳۰ خانه تاریخی و معروف در آمریکا» است. هر کدام از بناهای ذکر شده در ایالت‌های متفاوت آمریکا سرگذشت متفاوتی داشتند. برای آشنایی بیشتر با این خانه‌های پرخاطره با ما همراه باشید.

۲۱. (The House of the Seven Gables (Massachusetts

The House of the Seven Gables ۳

این عمارت در سال ۱۶۶۸ در ایالت «ماساچوست» (Massachusetts) در شهر «سِیلِم» (Salem) توسط «کاپیتان جان ترنر» (Captain John Turner) ساخته شده است.

The House of the Seven Gables ۲

این خانه که دارای یک دودکش مرکزی همانند خانه‌های قرن ۱۷ ام است، اتاق‌های بسیاری با سقف‌های بلند و پنجره‌های بزرگ دارد. این ساختمان بعد از دو سال زندگی از خاندان ترنر، توسط «ساموئل اینگرسول» (Samuel Ingersoll) که کاپیتانی ثروتمند بود خریداری شد.

The House of the Seven Gables ۴

The House of the Seven Gables ۵

«ناتانیل هاوثورن» (Nathaniel Hawthorne) نویسنده برجسته آمریکایی که آثار معروف بسیاری دارد از اقوام همسر این کاپیتان بود.

او با دیدن این خانه و داستان‌هایی که دختر کاپیتان تعریف می‌کرد تحت تاثیر قرار گرفت و داستان «خانه هفت شیروانی» (The House of the Seven Gables) را در سال ۱۸۵۱ که از آثار ادبی معروف جهان است نوشت.

این خانه هم‌اکنون موزه‌ای است که فعالیت‌های بسیاری بخصوص در حوزه آموزش و پرورش دارد.

۲۲. (The Henry Ford Estate (Michigan

The Henry Ford Estate ۱

این خانه محل زندگی «هنری فورد» (Henry Ford)، مخترع، کارآفرین و موسس شرکت اتومبیل سازی فورد است. این خانه در ایالت «میشیگان» (Michigan) و در شهر «دیربورن» (Dearborn) ساخته شده است.

این بنا ۵۶ اتاق دارد و دارای بخش‌های مختلفی چون استخر و بولینگ است. علاوه بر معماری منحصربه‌فرد، این خانه منظره و فضای سبز بسیار زیبایی دارد.

The Henry Ford Estate ۲

The Henry Ford Estate ۳

The Henry Ford Estate ۴

The Henry Ford Estate ۶

The Henry Ford Estate ۵

۲۳. (Glensheen (Minnesota

Glensheen

این عمارت زیبا در سال ۱۹۰۸ در ایالت «مینه‌سوتا» (Minnesota) و شهر «دُلوث» (Duluth) ساخته شده است. این مجموعه شامل ۳۹ اتاق است و برای هر کدام از اتاق‌ها مبلمان متفاوتی طراحی شده است. زیبایی این بنا و معماری آن بی‌نظیر است.

Glensheen ۲

Glensheen ۳

Glensheen ۴

این ساختمان، اولین خانه با امکانات برق کشی و آب گرم در آن زمان بوده است و مخزن‌هایی را در جهت آبیاری درختان تعبیه کرده بودند. این بنای تاریخی سالانه تورهای متنوع و مختلفی را همراه با برگزاری جشن‌ها و کنسرت‌های موسیقی ارائه می‌دهد.

قدم‌زدن در این عمارت با گل‌ها و شکوفه‌های زیبا، خاطره‌ای فراموش‌نشدنی را برای بازدیدکنندگان به ارمغان می‌آورد.

Glensheen ۵

Glensheen ۶

Glensheen ۷

Glensheen ۸

۲۴. (Longwood (Mississippi

Longwood ۱

این عمارت که بزرگترین ساختمان ۸ ضلعی آمریکا محسوب می‌شود در ایالت میسی سی پی در شهر «نچیز» (Natchez) قرار دارد. ساخت این بنای زیبا در سال ۱۸۶۰ شروع شد ولی همزمان با جنگ داخلی ساخت آن ناتمام باقی ماند.

این ساختمان در مجموع شامل ۳۲ اتاق، ۲۶ شومینه، ۱۱۵ در و ۹۶ ستون است که از این مجموعه تنها ۹ اتاق آن تکمیل شده است. امروزه علاقه‌مندان به بناهای تاریخی می‌توانند از این مکان و بخش‌های ناتمام آن دیدن کنند.

بیشتر بخوانید:

Longwood ۲

Longwood ۳

Longwood ۴

۲۵. (Vaile Mansion (Missouri

Vaile Mansion ۱

این ساختمان که در سال ۱۸۸۱ در ایالت «میزوری» (Missouri) و در شهر «ایندیپندنس» (Independence) ساخته شده است در سال ۱۹۶۹ جزو مکان‌های تاریخی و ملی آمریکا قرار گرفت.

Vaile Mansion ۲

Vaile Mansion ۳

Vaile Mansion ۴

این ساختمان ۳۱ اتاقه، توسط هنرمندان ایتالیایی، فرانسوی و آلمانی تزیین شده است و همچنین دارای یک تاکستان انگور و یک باغ سیب است.

Vaile Mansion ۵

Vaile Mansion ۶

۲۶. (Moss Mansion (Montana

Moss Mansion ۱

این عمارت با سنگ‌های سرخ رنگ در ایالت «مونتانا» (Montana) و در شهر «بیلینگز» (Billings) قرار دارد.

این بنای زیبا در سال ۱۹۰۳ ساخته شده است. این ساختمان در لیست اماکن تاریخی قرار دارد و علاقه‌مندان می‌توانند در زمان‌های تعیین شده از آن دیدن کنند.

Moss Mansion ۲

Moss Mansion ۳

Moss Mansion ۴

Moss Mansion ۵

نمایشگاه‌های فصلی از دیگر ویژگی این عمارت است که در موقعیت‌ها و مراسمات مختلف در آن‌جا برگزار می‌شود و گاهی علاقه‌مندان به این مجموعه، مراسم عروسی خود را در این عمارت باشکوه برگزار می‌کنند.

۲۷. (Buffalo Bill (Nebraska

Buffalo Bill

این خانه محل زندگی «ویلیام فردریک کودی» (William Frederick Cody) که به «بوفالو بیل» (Buffalo Bill) معروف است می‌باشد.

او شکارچی بوفالو و پیشاهنگ ارتش آمریکا بود و یکی از چهره های مهم تاریخ غرب وحشی است.

Buffalo Bill  2

Buffalo Bill  4

این خانه در سال ۱۸۸۶ در شهر «پلت شمالی» (North Platte) و در ایالت «نبراسکا» (Nebraska) ساخته شد.

سالانه این پارک بزرگ با ۲۵ مزرعه و ۴ ساختمان اصلی، بازدیدکنندگان بسیاری را پذیراست و علاقه‌مندان می‌توانند از موزه آن بازدید کنند و از امکانات تفریحی که این پارک در اختیار آنان قرار می‌دهد استفاده نمایند.

Buffalo Bill  6

Buffalo Bill  3

۲۸. (Mackay Mansion (Nevada

Mackay Mansion 1

این عمارت دو طبقه در سال ۱۸۶۰ در ایالت «نوادا» (Nevada) و در شهر «ویرجینیا» (Virginia) به سبک ایتالیای ساخته شده است و محل زندگی «جان مکی» (John Mackay) اولین جستجوگر نقره در آمریکا بوده است.

او فردی بخشنده بود و با کارمندان خود با سخاوت برخورد می‌کرد و همچنین با سازمان‌های خیریه همکاری داشت.

Mackay Mansion 2

Mackay Mansion 3

Mackay Mansion 4

۲۹. (The Robert Frost Farm (New Hampshire

The Robert Frost Farm 1

این مزرعه در سال ۱۸۸۴ در شهر «دری» (Derry) از ایالت «نیوهمپشایر» (New Hampshire) ساخته شده است و محل زندگی شاعر معروف آمریکایی «رابرت فراست» (Robert Frost) بوده است.

این خانه جزو لیست خانه‌های تاریخی ملی قرار گرفته است و بازدیدکنندگان می‌توانند با گردش در این خانه با آثار وی آشنا شوند و در جلسات شعرخوانی شرکت کنند.

The Robert Frost Farm 2

The Robert Frost Farm 3

The Robert Frost Farm 4

۳۰. (Drumthwacket (New Jersey

Drumthwacket 1

این عمارت که در سال ۱۸۳۵ بنا شده است یکی از بخش‌های مهم تاریخی و فرهنگی ایالت «نیوجرسی» (New Jersey) در شهر «پرینستون» (Princeton) است.

محل کار و زندگی دولتمردان در این ایالت، همین بنای قدیمی و باشکوه بوده است.

Drumthwacket 3

Drumthwacket 2

این خانه در نزدیکی محل نبرد پریستون قرار دارد و همچنین در ثبت ملی اماکن تاریخی قرار دارد. تورهایی به منظور دیدن این عمارت عظیم و محوطه زیبای آن برای علاقه‌مندان وجود دارد.

Drumthwacket 5

Drumthwacket 6

Drumthwacket 7

Drumthwacket 8

مطالب مرتبط:

منبع Country Living

دیدگاه