بهترین جاذبه های گردشگری رایگان سنگاپور کدامند؟

علیرضا  طبیب زاده
علیرضا طبیب زاده پنجشنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۰
بهترین جاذبه های گردشگری رایگان سنگاپور کدامند؟

سنگاپور یکی از گرانترین شهرهای جنوب شرقی آسیا است ولی حتی در این شهر گران هم گزینه‌های رایگان برای گشت‌و‌گذار و لذت بردن از سفر پیش روی گردشگران است.

تاریخ پراناکان (Peranakan) در موزه بابا

«خانه بابا» (Baba House) در حقیقت یک موزه تاریخی است که میراث و آثار «پراناکان» (Peranakan) را به نمایش گذاشته است. این موزه در حقیقت یک خانه تاریخی متعلق به یک خانواده ثروتمند در سال ۱۹۲۰ است. این موزه در نزدیکی محله چینی‌ها واقع شده است در طی ساعاتی از روز تور رایگان دارد.

البته با تعیین وقت قبلی می‌توان از تور‌های رایگان موزه که در روزهای دوشنبه (ساعت ۲ بعد از ظهر)، سه شنبه (ساعت‌های ۲ و ۳۰ دقیقه بعد از ظهر)، پنجشنبه (ساعت ۱۰ صبح) و شنبه (ساعت ۱۱ صبح) می‌باشد، استفاده کرد. برای رزرو این بازدید رایگان باید از طریق ایمیل babahouse@nus.edu.sg اقدام کرد.

سنگاپور

فستیوال‌های هنری

بیشتر ماه‌های سال، سنگاپور میزبان انواع مختلفی از فستیوال‌ها و رویدادهای مختلف هنری، ورزشی و موسیقیایی از اقصی نقاط دنیا است. اگر علاقه‌مند برای آگاهی از این فستیوال‌ها هستید می‌توانید از طریق سایت yursingupore.com از این رویدادها مطلع شوید.

باغ‌های کنار خلیج

سنگاپور

گشت‌وگذار در «باغ‌های کنار خلیج» (Gardens by the Bay) هیچ هزینه‌ای برای شما نخواهد داشت و این باغ‌های بسیار زیبا با درختان غول پیکر ساخته شده به همراه مسیر پیاده‌روی که بر بالای این درختان ایجاد شده است تجربه‌ای به یاد ماندنی از سفر به سنگاپور را برای شما به ارمغان خواهد آورد. علاوه بر تمام اینها هر روز به مدت ۱ ساعت (۸:۴۵ تا ۷:۴۵ بعدازظهر) نمایشی از موسیقی و نور در این محوطه برای عموم مردم اجرا می‌شود که می‌توانید از آنها لذت ببرید.

سنگاپور

پیاده‌روی در میان قبرستان قدیمی Bukit Brow

سنگاپور

Bukit Brow که در اوایل قرن بیستم ایجاد شد بزرگ‌ترین قبرستان چینی سنگاپور بود که بعدها به محلی متروکه تبدیل شد. امروزه این مکان به زیستگاه طبیعی انواع پرندگان و جانوران مبدل گشته است و به عنوان یک مکان تاریخی و میراث کهن از آن یاد می‌شود و یک منطقه حفاظت شده برای حیات وحش است. در طول روز تورهای رایگانی به منظور گشت‌وگذار و آشنایی با این منطقه برگزار می‌شود که می‌توانید از آنها استفاده کنید.

بازدید از معابد سنگاپور

در میانه محله‌ی چینی‌ها قدیمی‌ترین معبد هندوها، معبد Sri Mariamman قرار گرفته است که معماری خاص و رنگارنگ این معبد گردشگران بسیاری را مجذوب خود می‌کند. معبد Thian Hock Keng که قدیمی‌ترین معبد چینی‌ها در سنگاپور است و معبد Kong Meng San Phor Kark See هم از دیگر مکان‌های گردشگری و جاهای دیدنی سنگاپور است که به رایگان می‌توان از آنها بازدید کرد.

پیاده‌روی بر بلندی‌های جنوبی

سنگاپور

در حقیقت این مسیر پیاده‌روی که حدود ۱۰ کیلومتر طول دارد بر بالای جنگل‌های انبوه و سرسبز و پارک‌های جنوبی سنگاپور ساخته شده‌اند و تجربه‌ای بی‌نظیر از قدم زدن در دل طبیعت را برای گردشگران به ارمغان آورده است.

اگر قصد قدم زدن در این مسیر زیبا را دارید به خاطر داشته باشید که یک کلاه آفتابی، یک بطری آب و استفاده از کرم ضد آفتاب از ملزومات قدم گذاشتن در این مسیر است.

ارکستر سمفونیک کلاسیک سنگاپور

سنگاپور

در باغ گیاه‌شناسی سنگاپور گروه ارکستر سمفونیک سنگاپور اجراهای رایگان دارد که شما می‌توانید سبد پیک‌نیک خود را بردارید و به آنجا بروید تا از طبیعت توأم با موسیقی کلاسیک لذت ببرید.

پارک ساحلی شرقی

سنگاپور

پارک ساحلی شرقی به طول ۱۵ کیلومتر بهترین مکان برای فرار از شلوغی سنگاپور است. ورزش‌های آبی از جمله انتخاب‌های پیش روی شما در این پارک ساحلی است.

باغ گیاهشناسی سنگاپور

باغ گیاهشناسی سنگاپور

باغ گیاه‌شناسی سنگاپور که در اصل در پارک «فورت کنینگ» (Fort Canning) توسط آقای «استامفورد رافلز» (Stamford Raffles) ایجاد شده است امروزه به یکی از زیباترین و شگفت‌انگیزترین مراکز دیدنی سنگاپور مبدل گشته است. گشت‌و‌گذار در این باغ سرسبز با انواع پوشش گیاهی بدون هزینه خواهد بود.

کلیساهای St Andrew وArmenian

St Andrew کلیسا

کلیسای St Andrew

کلیساهای اندرو و ارامنه شاهکارهای معماری هستند که در واقع کلیسای اندرو بزرگ‌ترین و کلیسای ارامنه کوچک‌ترین و قدیمی‌ترین کلیساهای سنگاپور می‌باشند. کلیسای ارامنه در سال ۱۸۳۶ ساخته شده است.

کلیسا ارامنه

کلیسای ارامنه

پیاده‌روی در جاده Macritchie بر فراز درختان

سنگاپور

یکی از جاذبه‌های محبوب گردشگران در سنگاپور مسیر پیاده‌روی ۸ کیلومتری بر فراز درختان و پوشش گیاهی انبوه پارک Macritchio است. شما می‌توانید با بالا رفتن از مسیر منتهی به پل معلق که در ارتفاع ۲۵۰ متری بر روی جنگل انبوه قرار گرفته است از طبیعت چشم‌نواز منطقه لذت ببرید.

فراموش نکنید که کجارو علاوه‌بر معرفی جاذبه‌های گردشگری مقاصد داخلی و خارجی و معرفی رستوران‌ها و راهنمای سفر، به معرفی برترین تورهای مسافرتی نیز پرداخته است. اگر تمایل دارید که سفری برنامه‌ریزی شده و راحت به سنگاپور داشته باشید، می‌توانید تورهای ارزان سنگاپور را در کجارو مشاهده کرده و از میان فهرست تورهای ده‌ها آژانس مسافرتی معتبر تور، مورد نظر خود را انتخاب و با پایین‌ترین قیمت خریداری کنید.

مطالب مرتبط:

منبع lonelyplanet

دیدگاه