سفر اپ: با اپلیکیشن Skyscanner سفری ساده تر را تجربه کنید

سعید میرزاپور
سعید میرزاپور یکشنبه، ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۱۵
سفر اپ: با اپلیکیشن Skyscanner سفری ساده تر را تجربه کنید

Skyscanner سرویسی برای یافتن تمام پرواز‌ها و هتل‌ها است. از طریق این سرویس می‌توان به اجاره خودرو نیز پرداخت. همراه کجارو باشید تا با سرویس Skyscanner و اپلیکیشن آن برای دستگاه‌های هوشمند بیشتر آشنا شویم.

سفر کردن با وجود تمام هیجانات و شیرینی‌هایش، سختی‌های خاص خودش را دارد. یافتن یک پرواز مناسب و خوش قیمت، رزرو هتلی خوب که هزینه مناسبی داشته باشد و حمل و نقل در شهر مقصد، همگی از جمله مشکلات سفر کردن هستند. تاکنون راهکار‌های بسیار زیادی برای رفع این مشکلات ارائه شده‌اند. آژانس‌های مسافرتی تاکنون این خدمات را ارائه می‌دانند و در حال حاضر نیز سرویس‌های آنلاینی برای آسان‌تر کردن سفر‌ها وجود دارند. همراه کجارو باشید تا با سرویس Skyscanner که در خصوص خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و اجاره خودرو است بیشتر آشنا شویم.

skyscanner

Skyscanner یک سایت است که اپلیکیشن آن نیز برای دستگاه‌های مختلف عرضه شده است. سرویس مذکور متعلق به برترین آژانس مسافرتی چین است و به ۳۰ زبان مختلف ارائه خدمت می‌کند. لازم به ذکر است که ماهانه ۶۰ میلیون کاربر از این سرویس استفاده می‌کنند. کاربران از طریق اسکای اسکنر (Skyscanner) می‌توانند به سادگی تمام پرواز‌های موجود از مبدا به مقصد مورد نظرشان را جستجو کنند و بهترین گزینه را خریداری نمایند. از سایر قابلیت‌های این سرویس می‌توان به امکان جستجو در بین هتل‌ها و رزرو هتل مورد نظر اشاره کرد. Skyscanner امکان اجاره خودرو را نیز در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که زیاد به سفر‌های خارجی می‌روید و از کشوری غیر از ایران به یک کشور خارجی نیز زیاد سفر می‌کنید، در این صورت اپلیکیشن مذکور می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. از طریق لینک‌های زیر می‌توانید این اپلیکیشن را برای دستگاه‌های هوشمندتان دریافت و نصب کنید.

دانلود

دانلود

دانلود

دانلود

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه