مراکز خرید جاکارتا؛ از گرند ایندونیژیا تا گانداریا سیتی (قسمت اول)

عاطفه کماسی
عاطفه کماسی پنجشنبه، ۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰
مراکز خرید جاکارتا؛ از گرند ایندونیژیا تا گانداریا سیتی (قسمت اول)

جاکارتا پایتخت اندونزی یکی از زیباترین و قدیمی‌ترین شهرهای جهان است که همین امر باعث شده تا همیشه میزبان گردشگران زیادی باشد. از جاذبه‌هایی که می‌تواند برای گردشگران جالب باشد مراکز خرید جاکارتا است. با کجارو همراه باشید تا با این مراکز بیش‌تر آشنا شویم.

جاکارتا منزلگاه بیش از ۱۷۰ مرکز خرید خوب است. این مراکز خرید علاوه بر مکان‌هایی مناسب برای خرید، جاذبه‌هایی هستند که شما را وادار به ایستادن و نگاه کردن می‌کنند. هر یک از این مراکز خرید تجربه‌ی یکی از بهترین‌ خریدها را به بازدیدکنندگان تحویل می‌دهد. در ادامه با بهترین مراکز خرید جاکارتا آشنا می‌شویم.

مرکز خرید بزرگ اندونزی (Grand Indonesia shopping town)

مرکز خرید بزرگ اندونزی

این مرکز خرید عظیم و بی‌عیب و نقص، درست در مرکز شهر قرار گرفته و منزلگاه بهترین برندهای دنیا و سرگرمی‌های بی‌نظیر است. در این مرکز خرید یک سوپرمارکت، یک فروشگاه زنجیره‌ای، مراکز بهداشت و زیبایی، دستگاه خودپرداز و تبدیل پول، تئاتر، بزرگ‌ترین سینمای اندونزی و هرآنچه که برای راحتی افراد لازم باشد وجود دارد. این مرکز بسیار بزرگ است به طوری که برای نگاه انداختن به کالاها و مغازه‌ها باید از غرب به شرق و برعکس بروید. کودکان عاشق شهربازی و مکان‌های درنظر گرفته شده برای آن‌ها می‌شوند.

  • ساعت کار: هر روز از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
موقعیت مرکز خرید بزرگ اندونزی روی نقشه

مال تامان انگرک (Mal Taman Anggrek)

مل تامان جاکارتا

این مرکز خرید با مساحت ۳۶۰ هزار متر مربع و با بیش از ۵۰۰ واحد تجاری در ۷ طبقه، بزرگ‌ترین مرکز خرید جاکارتا و اندونزی است. این مرکز خرید که با ۸ برج احاطه شده، جایی است که بزرگ‌ترین محیط سرپوشیده اسکی روی یخ و همچنین ۱۰ نمایشگاه و مکان‌های مخصوص برگزاری کنسرت و دیگر اتفاقات مهم در آن قرار دارد. همچنین این مرکز خرید رکورد داشتن بزرگ‌ترین صفحه نمایش ال. ای. دی دنیا را از آن خود کرده است. می توانید تمام اجناس مورد نیاز خود را با برندهای گوناگون از این مکان تهیه کنید.

  • ساعت کار: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب.
موقعیت مال تامان روی نقشه

پلازا سنایان (Plaza Senayan)

پلازا سنایان جاکارتا

مرکز خرید پلازا سنایان بیش‌تر به خاطر وسایل منزل و برندهای لوکس بین‌المللی‌اش معروف است. این مکان دارای بهترین رستوران‌ها است و مناسب‌ترین مرکز خرید برای افرادی است که مشغولیت‌های فراوانی دارند. این مرکز خرید در مقایسه با دیگر مراکز خرید جاکارتا خیلی بزرگ نیست اما دارای یکی از بهترین سینماهای شهر است که آخرین فیلم‌های هالیوود را پخش می‌کند.

  • ساعت کار: هر روز از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب.
موقعیت پلازا سنایان روی نقشه

مرکز خرید پوندوک ایندا (Pondok Inda Mall)

پوندوک ایندا جاکارتا

این مرکز خرید یکی از دیگر از بزرگ‌ترین مراکز خرید جاکارتا به حساب می‌آید. در واقع این مرکز خرید مجموعه‌ای از ۳ مرکز خرید است که هر یک دارای برندها و رستوران‌های مخصوص به خود هستند. علاوه بر مغازه‌هایی با برندهای معروفی چون لویز و مارکس اند اسپنسر، یک فروشگاه بزرگ زنجیره‌ای، یک سوپرمارکت، همچنین مغازه وسایل الکترونیکی، سالن‌ها و مراکز تناسب اندام نیز در این مجموعه به چشم می‌خورد. این‌جا با داشتن یک پارک آبی بزرگ، دو سینما و مکان‌های سرپوشیده اسکی روی یخ هرگز باعث خستگی شما نمی‌شود.

  • ساعت کار: هر روز از ۹ صبح تا ۱۰ شب.
موقعیت پوندوک ایندا روی نقشه

گانداریا سیتی (Gandaria City)

گانداریا سیتی جاکارتا

این مرکز خرید که به نام گان سیت (GanCit) در میان مردم شهرت دارد بهترین مقصد خرید خانوادگی است. این مرکز خرید دارای بیش از ۳۰۰ واحد تجاری و محبوب‌ترین مکان برای کودکان است. سقف یکی از راهرو‌های گان سیت به شکل آسمان نقاشی شده و راه رفتن زیر آن برای همه بسیار لذت‌بخش است. همچنین یک شهربازی به نام امیزینگ تاون (Amazing town) و یک فود کورت بزرگ در این مرکز خرید وجود دارد. حتما به مرکز «تجربه پرواز» بروید. در این مرکز یاد می‌گیرید که چطور با یک جامبو جت پرواز کنید.

  • ساعت کار: هر روز از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
موقعیت گاندارین سیتی روی نقشه

مطالب مرتبط:

دیدگاه