سفر به بانکوک؛ گشت و گذار ۳ روزه

سعیده خلیلی‌صفا
سعیده خلیلی‌صفا چهار شنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۰
سفر به بانکوک؛ گشت و گذار ۳ روزه

بیشتر گردشگران زمانی که تصمیم به سفر می‌گیرند، بازه‌ زمانی به مدت حداقل یک هفته را برای سفر انتخاب می‌کنند؛ ولی آیا این امکان وجود دارد تا فقط در مدت ۳ روز از جاذبه‌های شهری توریستی مانند بانکوک بازدید کرد؟ برای مطالعه بیشتر در مورد این سفر کوتاه و جذاب در ادامه همراه کجارو باشید.

اقامت ۳ روزه در بانکوک اگرچه طولانی نیست، ولی برای بازدید از زیبایی‌های بانکوک کافی است. مخصوصا برای آنهایی که در تعطیلات نوروزی به اسن شهر سفر می کنند. برای مثال، مجسمه بودای زمردین (Temple of the Emerald Buddha)، معبد سپیده‌دم (Temple of Dawn - Wat Arun) و کاخ بزرگ (Grand Palace) از جاذبه‌های پربازدید بانکوک محسوب می‌شوند. همچنین گردش در مناطق ناشناخته و امن بانکوک تفریح جالب و جذابی برای گردشگران است.

روز اول | روز دوم | روز سوم

روز اول

سفر به بانکوک

نخستین روز سفر را با بازدید از جاذبه‌های مشهور بانکوک نظیر گاردن پالاس (Garden Palace)، معبد وات آرون (Wat Arun) و معبد سپیده‌دم آغاز کنید. نکته قابل توجه اینکه این معبدها در نزدیکی یکدیگر قرار دارند و در صورتی‌که برای اولین بار به بانکوک سفر می‌کنید، با یک تور برنامه‌ریزی شده می‌توانید نهایت استفاده را از زمان سفر خود داشته باشید. همچنین در ادامه روز می‌توان با قایق‌های کوچک در کانال‌های بانکوک به گشت و گذار در «ونیز شرق» پرداخت.

سفر به بانکوک

با فرارسیدن شب نیز می‌توان سری به مراکز تفریحی در اقصی نقاط شهر زده و شبی به یادماندنی در بانکوک را رقم زد.

روز دوم

بانکوک دارای مناظر طبیعی بسیار زیبایی است که با شرکت در تورهای دوچرخه‌سواری گردشگران می‌توانند ضمن استفاده از طبیعت به ورزش نیز بپردازند. تورهای جنگلی بانکوک شامل ۲۵ کیلومتر طبیعت‌گردی و بازدید از طبیعت بکر و سرسبز بانکوک هستند. همچنین با شرکت در این تورها می‌توانید غذاها و خوراکی‌های محلی را چشیده و ضمن بازدید از آبشارها، معبدها و روستاهای کوچک از زیبایی‌های طبیعت لذت ببرید.

سفر به بانکوک

علاوه بر این، در صورت سفر به بانکوک فرصت شرکت در تورهای دوستانه و خانوادگی بانکوک را از دست ندهید. با شرکت در این تورها امکان بازدید از باغ وحش و دنیای فیل‌های سمپران (Sampran Elephant Ground & Zoo)، دنیای سافاری (Safari World)، و مزرعه‌ تمساح‌ها وجود دارد.

سفر به بانکوک

در ادامه می‌توانید با صرف شام در کائو دینر (Chao Dinner) در کنار رودخانه کینگ ریور (River of Kings) روز دوم سفر را به خوشی به پایان برسانید.

روز سوم

پیشنهاد می‌کنیم تا روز سوم را در مراکز خرید سپری کنید. برای این کار بهتر است تا کفش‌های راحتی خود را به پا کرده و به خیابان خرید (shopping street) بانکوک مراجعه کنید که تعداد بسیاری از مراکز خرید و مشهور نظیر ام‌بی‌کی (MBK) و سنترال ورلد (Central World) را در خود جای داده است. همچنین بهتر است برای تهیه سوغاتی به چاتوچک دیکند مارکت (Chatuchak Weekend Market) مراجعه کنید.

سفر به بانکوک

پس از پایان خرید و گشت و گذار در مراکز خرید می‌توانید برای رفع خستگی به مراکز اسپا مراجعه کرده و از ماساژ سنتی تایلندی پیش از بازگشت به خانه لذت ببرید.

مطالب مرتبط:

منبع bangkok

دیدگاه