دیدنی های آلمان در سال ۲۰۱۷

پیمان فدایی
پیمان فدایی سه شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۱۵
دیدنی های آلمان در سال ۲۰۱۷

آلمان همیشه مقصد جذابی برای گردشگران بوده است اما این جذابیت‌ها در سال ۲۰۱۷ دوچندان خواهد شد. در این مقاله کجارو به ۵ دلیل متقاعدکننده برای سفر به آلمان در سال ۲۰۱۷ می‌پردازیم.

مقاله های مرتبط:

آلمان یکی از مراکز پربازدید گردشگران در اروپا است. سال ۲۰۱۷ به دلیل متقارن شدن چند اتفاق، آلمان را مقصد جذاب‌تری برای گردشگران کرده است. با هم به ۵ مورد از رویدادهایی که شما را برای بازدید از آلمان در سال ۲۰۱۷ کاملا متقاعد می‌کند، می‌پردازیم.

۵۰۰ سالگی اصلاحات «لوتر» (Luther)

۵۰۰ سالگی اصلاحات لوتر

بیش از ۸۰۰ میلیون پروتستان در جهان خود را وارث اصلاحات لوتر می‌دانند. از زمان شروع دهه لوتر در سال ۲۰۰۸، سازمان گردشگری آلمان تصمیم به سرمایه‌گذاری بر روی گردشگری فرهنگی گرفته است. سال ۲۰۱۷ آلمان میزبان نمایشگاه‌های هنری، تورهای فرهنگی، نمایش‌های فرهنگی خواهد بود.

همچنین ۸ مسیر و مکان ویژه مرتبط با تاریخچه لوتر به بیش از ۳۰ زبان میزبان گردشگران خواهند بود. یکی دیگر از برنامه‌ها، گشتی شامل ۷۰ شهر اروپایی (هر کدام به مدت ۳۶ ساعت) و آشنایی با تاریخچه اصلاحات لوتر در آن مکان‌ها خواهد بود که از نوامبر ۲۰۱۶ تا می ۲۰۱۷ برگزار خواهد شد.

جشنواره «مستند۱۴»

مستند۱۴

در سال ۲۰۱۷ سازمان گردشگری آلمان بار دیگر مراسم جشنواره «مستند ۱۴» (documenta14) که یکی از معتبرترین رخدادهای جهانی در حوزه هنر می باشد را در شهر «کسل» (Kassel) (۱۰ ژوئن تا ۷ سپتامبر) برگزار می‌کند. این مراسم هر ۵ سال یک بار برگزار خواهد شد.

نمایشگاه بین‌المللی باغات

نمایشگاه باغات

یکی دیگر از بزرگ‌ترین رخدادهای سال ۲۰۱۷ برگزاری نمایشگاه بین‌المللی باغات در شهرهای برلین و مارژان خواهد بود (۱۳ آپریل تا ۱۵ اکتبر). نمایشگاه بین‌المللی باغات فرصت خوبی برای فرار از شلوغی شهر و همچنین آشنایی بیشتر با باغ‌های آلمان را به توریست‌ها می‌دهد.

جاده سلطنتی

جاده سلطنتی

قلعه «هوهنزولرن» (Hohenzollern) یکی از قدیمی‌ترین قلعه‌های آلمان، جایگاه اجدادی سلطنتیون پروسی و شاهزادگان هوهنزولرن، آخرین بنا در جاده سلطنتی است که بازدید از آن توسط سازمان گردشگری آلمان ممکن شده است. با این بنا تعداد مکان‌های سلطنتی جاده سلطنتی از جمله قلعه‌ها، باغ‌ها، قصر‌ها و یک دژ به ۱۸ می‌رسد.

ماجراجویی کنید

BarrierFree

برنامه ماجراجویی که با نام «بدون مانع» (BarrierFree) نیز شناخته می‌شود، یکی از برنامه‌های قابل دسترس برای افراد با مشکلات جسمانی، دید یا هرگونه معلولیت دیگر است که در آلمان قابل دسترسی است.

شما می‌توانید هر گونه برنامه ماجراجویانه مانند اسکی، فرود با طناب، قایقرانی در آب‌های خروشان یا جت اسکی را بدون هیچ محدودیتی در آلمان تجربه کنید، البته اگر ماجراجو باشید!

مطالب مرتبط:

دیدگاه