افزایش قابل توجه مسافران به مقصد امارات

مصطفی پورمحمدی
مصطفی پورمحمدی چهار شنبه، ۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۰
افزایش قابل توجه مسافران به مقصد امارات

در ماه اکتبر، ابوظبی شاهد افزایش تعداد بازدیدکنندگان بوده و این رقم به ۴۱۸۸۸۳ نفر رسیده است. این افزایش چشمگیر نشان می‌دهد مسئولان این کشور به خوبی توانسته‌اند به اهداف‌شان برسند.

در ماه اکتبر، ابوظبی شاهد افزایش تعداد بازدیدکنندگان بوده  و این رقم به ۴۱۸۸۸۳ نفر رسیده است. این افراد در ۱۶۳ هتل و هتل‌آپارتمان ساکن شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۸ درصد افزایش نشان می‌دهد.

مجموع مسافران رسیده به امارات در ده ماه اول سال ۲۰۱۷ به ۳٫۹ میلیون نفر رسید که هشت درصد افزایش را نشان می‌دهد و حاکی از آن است که ممکن است امسال امارات بتواند رکورد سال گذشته که ۴٫۴ میلیون مسافر بود را بشکند.

هتل ابوظبی

ماه اکتبر، شاهد یک رشد دو رقمی در تعداد مسافران آمریکایی و چینی بودیم و در عین حال، تعداد مسافران انگلیسی و هندی هم افزایش چشمگیری داشته است.

سیف سعید قباش، رییس بخش فرهنگ و گردشگری ابوظبی در این باره گفت:

تلاش‌های ما برای نشان دادن ابوظبی به عنوان یک قطب تجاری و گردشگری در حال به ثمر رسیدن است. افزایش تعداد مسافران خود گواهی بر این مدعا است.

امارات متحده عربی در ماه اکتبر پذیرای  ۱۱۳۰۰۰ مسافر بود که افزایش شش درصدی نسبت به ماه مشابه در سال قبل را نشان می‌دهد. سه بخش ابوظبی، العین و الظفره بیشتر از سایر نقاط شاهد پیشرفت در تعداد پذیرایی از مسافر بود و در همین بین هم الظفره با ۲۴ درصد افزایش نسبت به ماه مشابه در سال ۲۰۱۶ عملکرد بسیار خوبی داشته است.

قباش افزود:

ما با چالش‌هایی رو به رو شده‌ایم. متوسط زمان اقامت مسافران مسئله‌ای بود که باید آن را افزایش می‌دادیم. برای این کار، باید مکان‌های دیدنی بیشتری ایجاد می‌کردیم تا مسافران برای تجربه آن‌ها زمان بیشتری در امارات بمانند. در کنار اماکن دیدنی، باید بخش‌های تفریحی را هم افزایش می‌دادیم تا مسافران سرگرم شوند. به همین منظور، تعدادی جشن و برنامه مختلف هم تدارک دیده‌ایم.  ترکیب خاص فرهنگ ما، آثار دیدنی قدیمی و مناظر زیبا، تفریحات خانوادگی و فرصت‌های تجاری مختلف، باعث شده‌ است که رشد مستمر و خوبی در تعداد مسافران داشته باشیم.

مطالب مرتبط:

دیدگاه