پیش بینی دستیابی بریتانیا به رکورد تعداد گردشگران در سال ۲۰۱۸

زلیخا رحمانیان
زلیخا رحمانیان سه شنبه، ۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۰
پیش بینی دستیابی بریتانیا به رکورد تعداد گردشگران در سال ۲۰۱۸

VisitBritain پیش‌بینی کرد بریتانیا به رکود تعداد بازدیدکنندگان در سال ۲۰۱۸ دست پیدا می‌کند.

بر اساس پیش‌بینی‌های اداره گردشگری ملی VisitBritain،  آمار تعدا توریست‌ها سالانه در بریتانیا درحال افزایش است. این رشد در سال ۲۰۱۸ ادامه خواهد یافت. و انتظار می‌رود بریتانیا رکورد تعداد بازدیدکنندگان را از آن خود کند.

بریتانیا

انتظار می‌رود که تعداد بازدیدکنندگان از انگلستان به مرز ۴۰ میلیون نفر برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ برسد و  پیش‌بینی می‌شود این عدد به ۴۱٫۷ میلیون نفر برسد و نسبت به سال ۲۱۰۷ ، ۴٫۴ درصد افزایش یابد همان‌طور که در سال ۲۰۱۷ ، ۳۹٫۹ میلیون بازدیدکننده از انگلستان دیدن کردند.

پیش‌بینی می‌شود که سرمایه بازدیدکنندگان خارجی به انگلیس در سال ۲۰۱۸ به ۲۶٫۹ میلیارد پوند برسند و در سال ۲۱۰۸، ۶٫۸ درصد نسبت به سال جاری که انتظار می‌رود تا پایان سال ۲۵٫۱ میلیارد پوند شود، افزایش یابد.

پاتریشیا یاتس، مسئول توریستی بریتانیا، گفت:

گردشگری یکی از ارزشمندترین صنایع صادراتی انگلستان است، آن هم یک صنعت قوی و رقابتی جهانی. این نتایج نه تنها توانایی ادامه دادن انگلستان برای رقابت بین‌المللی را برای بازدیدکنندگان نشان می‌دهد، بلکه نشان از اهمیت گردشگری به‌عنوان یک پیش برنده رشد اقتصادی است.

ما در حال همکاری با شرکای خود در سراسر جهان هستیم تا به مشتریان خود نشان دهیم یک سری از تجربیات را فقط در انگلستان می‌توانند مشاهده کنند و آن‌ها را برای رزرو سفر خود به انگلستان تشویق می‌کنیم.

ما در سال جاری شاهد رشد خوبی با همکاری ایالات‌متحده و چین هستیم آن‌ها در حال توسعه محصولات جدیدی هستند که برای بازدیدکنندگان خارج از کشور رزرو انگلستان و کشف آن بسیار آسان می‌شود.

VisitBritain به‌عنوان بخشی از کمپین جهانی بریتانیا GREAT، انگلستان را به‌عنوان یک مقصد گردشگری در سطح بین‌المللی ترویج می‌کند.

بریتانیا در سال ۲۰۱۷ رتبه سوم را برای گردشگری جهان در رتبه‌بندی نشریات ملی Anholt-GfK کسب کرد که بالاترین رتبه آن طی دو سال گذشته است.

NBI (اداره ملی تحقیقات) ویژگی‌هایی مانند ساختمان‌های تاریخی و اثرهای تاریخی، زندگی شهری پرجنب و جوش و زیبایی طبیعی را در نظر می‌گیرد.

به طور کلی، انگلستان سومین کشور از ۵۰ کشور است که موقعیت آن از سال ۲۰۱۱ حفظ شده است.

گردشگری به اقتصاد کشور بریتانیا به ارزش ۱۲۷ میلیارد پوند، ایجاد شغل و افزایش رشد اقتصادی در سراسر کشور و مناطق آن کمک می‌کند.

 

مطالب مرتبط:

دیدگاه