بازگشایی هتل یخی سوئد

مصطفی پورمحمدی
مصطفی پورمحمدی جمعه، ۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۵
بازگشایی هتل یخی سوئد

با شنیدن نام زمستان اکثر ما به یاد بیماری و ماندن در خانه می‌افتیم؛ اما همه چیز به خود شما بستگی دارد. برای مثال، عده‌ای با شنیدن این خبر بسیار مشعوف می‌شوند: هتل یخی لاپلند سوئد برای فصل زمستان بازگشایی شد.

هتل یخی لاپلند سوئد دارای ۳۵ اتاق با طراحی منحصربه‌فرد است که در آن‌ها هنر و احساس لاکچری تلفیق شده است. از سایر امکانات این هتل می‌توان به آیس بار، تالار یخی جهت اجرای مراسم‌های مختلف، زمین بازی یخی مخصوص کودکان، برنامه‌های مربوط به افزایش سطح سلامت و میزهای غذاخوری خاص با منوی استثنایی اشاره کرد.

هتل یخی

در تاریخ ۱۶ دسامبر و همزمان با افتتاحیه این هتل، برنامه‌های ویژه‌ای برگزار شد و خطوط هوایی جدیدی راه‌اندازی شدند تا انتقال مسافران به این مکان آسان‌تر از قبل شود. این خطوط هوایی مسافران را از هدرو در لندن به کیرونا می‌آورند. طی این برنامه ویژه، تعداد ۱۰ پرواز مستقیم تا تاریخ سوم مارس مسافران را ظرف سه ساعت از انگلستان به این هتل می‌رساند.

برای ساخت این هتل بیش از سی هزار متر مکعب مخلوط برف و یخ و پانصد تن یخ طبیعی شفاف مورد استفاده قرار گرفته است تا به هنرمندان کمک کند آثار خود را به زیباترین شکل ممکن بسازند. در کنار این اعداد عجیب، بد نیست بدانید برای ساخت چلچراغ‌ها و شمعدان‌های تالار اصلی این هتل هم از ده هزار تکه یخ که با دست صیقل داده شده بودند، استفاده شده است! تم مورد استفاده در اکثر فضاهای این هتل «قدرت گُل» نام دارد و در آن از دویست تندیس دست‌ساز از جنس برف و یخ استفاده شده است.

هتل یخی

طراحی جدید و هنرمندان برتانیایی

سی و شش هنرمند از هفده کشور مختلف برای طراحی و اجرای دکوراسیون این هتل خاص انتخاب شده‌اند که دو تیم از آن‌ها اهل بریتانیا هستند و سال پیش نیز در طراحی این هتل همکاری داشته‌اند. آن‌ها در اجرای طرح‌های خود نهایت ظرافت را به خرج داده‌اند و چندین تم مختلف را در فضای خاص و جذاب این هتل پیاده‌سازی کرده‌اند.

برنامه‌های ویژه

اهتل یخی در برنامه امسال خود فعالیت‌های متنوع‌تری نسبت به سال قبل تدارک دیده است که می‌تواند اوقات خوشی را برای تمام مسافران به ارمغان بیاورد. از فروشگاه کریسمس گرفته تا یوگای قطبی، همه و همه برای افزایش هر چه بیشتر جذابیت این هتل و پربار کردن تجربه مسافران در نظر گرفته شده است.

یکی از برنامه‌هایی که این هتل برای امسال در نظر گرفته، با نام «میز سرآشپز» معرفی شده است. در این بخش، الکساندر مایر، برنده جایزه میشلن، به مهمانان منویی دوازده بخشی ارائه می‌دهد که بر روی محصولات محلی تمرکز دارد و طعم‌هایی بی‌نظیر و بدیع را عرضه می‌کند.

هتل یخی سوئد برای کودکان نیز برنامه‌هایی مفرح در نظر گرفته است که همه در پارک یخی اجرا می‌شوند. کودکان در این پارک می‌توانند فرشته‌های یخی و هتل‌های مینیاتوری بسازند و اوقات خوشی داشته باشند؛ در عین حال، خلاقیت‌شان را هم تقویت کنند.

 

 

مطالب مرتبط:

منبع traveldailynews

دیدگاه