توقف بابانوئل خلبان در امنیت فرودگاه

زلیخا رحمانیان
زلیخا رحمانیان چهار شنبه، ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۵
توقف بابانوئل خلبان در امنیت فرودگاه

خلبان بابانوئلی شرکت ایزی ایرویز، در آستانه کریسمس به مسافران خود هدیه می‌دهد.

مقاله مرتبط:

مشهورترین خلبان جهان سانتا کلاس در این کریسمس، در حالی که به مسافران هدیه می‌دهد،  پرواز می‌کند. با این حال، امروز صبح در فرودگاه گاتویک، سانتا توسط امنیت فرودگاه متوقف شد، زیرا کارکنان قبل از این که به او اجازه پرواز در ایرباس A320 بدهند، کیسه وسایل او را بررسی کردند.

سانتا، یک خلبان است که صدها هزار مایل هوا را طی کرده و بیش از ۱۷۰۰ پرواز در طول سال‌های مختلف انجام داده است، پیش از برنامه‌ریزی سال جاری برای دیدار با ۲۰۰۰۰ مسافر در آستانه روز کریسمس، برنامه‌ریزی کرده است.

ایزی جت بیش از ۱۰۰ پرواز در سراسر اروپا را در طول جشن کریسمس انجام می‌دهد که بچه‌های خوش شانس از پدر کریسمس هدیه می‌گیرند.

برای برگزاری جشن کریسمس ایزی جت سعی می‌کند خانواده‌ها و کودکان را شگفت‌زده کند.

بابانوئل

ایزی جت هنگام رفتن کاپیتان نزدیک مسافران و اهدای هدیه به آن‌ها، واکنش‌شان را از طریق دوربین مخفی ضبط می‌کند.

تینا میلتون، رئیس هیئت مدیره کابین، ایزی‌ جت گفت:

ما میلیون‌ها نفر از مردم کشور را در تعطیلات در طول دوره کریسمس جابه جا می‌کنیم، ما می‌خواهیم احساس جشن را در آن‌ها به وجود بیاوریم.

ما شناخته شده‌ترین خلبان جهان را استخدام کرده‌ایم که بیش از ۱۰۰ پرواز داشته است و بیش از ۲۰۰۰۰ مسافر را با هدیه‌های باورنکردنی خود سورپرایز می‌کند.

بابانوئل امروز صبح در حالی که در میان مسافران پنهان شده بود، خود را برای بررسی پیش از پرواز هواپیمای HQ ایزی جت آماده می‌کرد. به نظر می‌رسد بابانوئل سورتمه گوزن‌ها را با پرواز با هواپیمای Airbus A320 عوض کرده است!

مطالب مرتبط:

دیدگاه