بهترین هتل های قزوین؛ پایتخت خوشنویسی ایران

شیدا  خرمشاهی
شیدا خرمشاهی سه شنبه، ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۰
بهترین هتل های قزوین؛ پایتخت خوشنویسی ایران

هتل‌های مناسبی در قزوین گنجانده شده‌اند، تا مسافران با خیال راحت بتوانند به آن سفر کنند. 

قزوین در دامنه جنوبی رشته‌کوه سر به فلک کشیده البرز قرار گرفته و تاریخ ارزشمندی را در خود جای داده است. قزوین پایتخت بزرگ خوشنویسی ایران نیز به شمار می‌رود، زیرا دیار معروف‌ترین خوشنویسان پارسی نظیر میرعماد قزوینی بوده است. این شهر تاریخی همچنین با دارا بودن باغستان‌های فراوان و وسیع لقب شهر پاک ایران را نیز به خود اختصاص داده است. قزوین برای هر سلیقه‌ای جایی برای دیدن دارد. از علاقه‌مندان به بناهای تاریخی و فرهنگی گرفته تا طبیعت می‌توانند مقصدی برای دیدن در قزوین پیدا کنند. قزوین زمانی در دوران شاه طهماسب صفوی پایتخت ایران بوده است و هنوز که هنوز است در آثار تاریخی این شهر بوی دوران صفویه به مشام می‌رسد. آب و هوای شهر در تابستان خنک و معتدل و در زمستان سرد است. به‌طور کلی قزوین از شهرهایی است که شرایط آب و هوایی مطلوبی دارد.  

قزوین

اگر قصد سفر به قزوین، پایتخت خوشنویسی ایران را دارید اصلا نگران جا برای اقامت نباشید، زیرا به نسبت مسافرانی که به این شهر سفر می‌کنند، هتل‌های مناسبی در این شهر گنجانده شده‌اند، تا مسافران با خیال راحت بتوانند به قزوین سفر کنند. در ادامه بهترین هتل‌های قزوین را به شما معرفی خواهیم کرد.

هتل مرمر

هتل مرمر قزوین

هتل چهار ستاره مرمر یکی از هتل‌های شیک شهر تاریخی قزوین است که با تلفیقی از معماری سنتی ایرانی و امروزی در بافت تاریخی و قلب شهر قرار گرفته است. هتل مرمر در ۷ طبقه دارای ۴۸ باب اتاق و ۱۴ باب سوئیت با بهترین خدمات ممکن بر طبق استانداردهای بین‌المللی است. جهت رفاه و رضایت مسافران و میهمانان، هتل مرمر در سال ۱۳۹۴ آخرین بازسازی خود را مطابق با آخرین امکانات روز دنیا انجام داد.

هتل مرمر قزوین

رستوران هتل انواع غذاهای خوش‌طعم را در محیطی دنج و مملو از صمیمیت همراه با موسیقی سنتی سرو می‌کند. هتل تا مرکز شهر، مراکز خرید، بیمارستان فوق تخصصی پاستور و ایستگاه راه‌آهن فاصله کمی دارد. از دیگر امتیازات هتل مرمر می‌توان به نزدیکی به اماکن دیدنی چون الموت، باغستان‌های سنتی، کاروانسرای سعدالسلطنه، دروازه قزوین و خیلی اماکن دیگر اشاره کرد.

هتل مرمر قزوین

امکانات هتل: کافی‌نت، سالن کنفرانس با گنجایش ۲۰۰۰ نفر، رستوران مرمر با سرو انواع غذای ایرانی و فرنگی، مینی‌بار، کافی‌شاپ با سرو انواع دسرهای فصل، چایخانه سنتی، روم‌ سرویس، تاکسی‌ سرویس ۲۴ ساعته، پارکینگ، خشکشویی

آدرس: قزوین، چهار راه ولیعصر، بلوار خامنه‌ای

هتل سنتی خانه بهروزی

هتل سنتی خانه بهروزی قزوین

هتل سه ستاره سنتی خانه بهروزی یادگاری به‌جای مانده از دوران قاجاریه، در قلب شهر سنتی و تاریخی قزوین است و عمری نزدیک به ۲۰۰ سال دارد.  هتل سنتی خانه بهروزی اولین هتل سنتی شهر قزوین است که در دو طبقه زیرزمین و همکف از ۱۲ باب واحد اقامتی مجهز به امکانات مطلوب، جهت رفاه میهمانان تشکیل شده است. این هتل زیبا و جذاب به‌دلیل حفظ معماری سنتی، حسی نوستالژیک را به میهمانان خود القا می‌کند.

هتل سنتی خانه بهروزی قزوین

میهمانان این هتل می‌توانند اوقاتی که در هتل هستند را در فضای سنتی هتل سپری کرده و حس خوشایند زندگی پدربزرگ و مادربزرگ‌هایشان را تجربه کنند. دورتادور این فضای سنتی را درختان سرسبز احاطه کرده‌اند و حوض آبی رنگ جذابی در وسط آن جای خوش کرده و اطراف حوض را تخت‌های سنتی پر کرده‌اند.

هتل سنتی خانه بهروزی قزوین

فاصله نزدیک هتل به پیغمبریه، بازار قزوین، موزه قزوین، کاروانسرای وزیر، مسجد جامع، کاخ چهلستون، عمارت عالی قاپو، حمام قجر و آب آنبار سردار از ویژگی‌های خوب هتل است که باعث محبوبیت آن میان گردشگران داخلی و خارجی شده است. هتل سنتی خانه بهروزی همچنین در فهرست آثار ملی ایران نیز ثبت شده است.

اگر به‌دنبال فرصتی برای دوری از زندگی روزمره و ماشینی هستید، این هتل باصفا و پرانرژی را به شما توصیه می‌کنیم تا در آن بتوانید تجربه‌ای متفاوت داشته باشید و طعم زندگی سنتی را بچشید.

هتل سنتی خانه بهروزی قزوین

امکانات هتل: رستوران سنتی با ظرفیت ۵۰ نفر، چایخانه سنتی با ظرفیت ۱۰۰ نفر، حمام سنتی، آتلیه عکاسی، لابی، صندوق امانات، نمازخانه، پذیرش ۲۴ ساعته، رستوران با محیطی گرم و صمیمی و سرو انواع غذاهای لذیذ، کافی‌شاپ در محیطی دلنشین با سرو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرها، پارکینگ، اینترنت، خدمات آژانس مسافرتی، خانه‌داری ۲۴ ساعته

آدرس: قزوین، خیابان امام خمینی، روبه‌روی بازار سعادت، کوچه کریم اصغری، بن‌بست ششم

هتل ایرانیان

هتل ایرانیان قزوین

هتل ایرانیان هتلی سه ستاره و لوکس است که در شهرک هفت‌سنگان خوش آب وهوا و سرسبز، به دور از شلوغی شهر در ۸ کیلومتری شهر قزوین قرار گرفته است. این هتل در سه طبقه از ۳۴ باب واحد اقامتی مجهز به امکانات رفاهی مدرن تشکیل شده است. میهمانان این هتل دسترسی آسانی به آب‌انبار سردار قزوین، بازار قزوین و کاروانسرای وزیر قزوین دارند.

هتل ایرانیان قزوین

از مزایای ویژه این هتل می‌توان به دوچرخه‌سواری در منطقه پاک و تمیز هفت‌سنگان، حمام ترکی سنتی، رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در محیطی دنج و دلچسب اشاره کرد. در این هتل می‌توانید اقامتی همراه با آرامش را تجربه کنید.

هتل ایرانیان قزوین

امکانات هتل: لابی، آسانسور، کافی‌شاپ، استخر،‌جکوزی، سالن‌های چندمنظوره مجلل،‌ صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، رستوران کلاسیک، فست فود، آرایشگاه بانوان و آقایان، حمام ترکی، آتلیه فیلم و عکس، واحد گل و تشریفات، فضای سبز، اینترنت، اجاره دوچرخه

آدرس: قزوین، هفت سنگان، ابتدای بلوار محصص

هتل البرز

هتل البرز قزوین

هتل دو ستاره البرز با ۳۰ سال تجربه، یکی از هتل‌های قدیمی و باسابقه شهر تاریخی قزوین است که در مرکز شهر واقع شده است. هتل البرز در سه طبقه از ۳۸ باب واحد اقامتی با طراحی زیبا و امکانات رفاهی مناسب برخوردار است. این هتل دو ستاره با قرارگیری در نقطه جغرافیایی مناسب امکان دسترسی به اماکن دیدنی قزوین، رستوران‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز تفریحی و مراکز خرید را در کمترین زمان ممکن برای میهمانان هتل میسر می‌سازد.

هتل البرز قزوین

هتل البرز در سال ۱۳۹۴ اتاق‌ها، سوئیت‌ها، لابی و کافی‌شاپ خود را بهینه و بازسازی کرده و بازسازی کلی هتل نیز در سال ۱۳۹۶ به پایان رسیده است.  

هتل البرز قزوین

امکانات هتل: رستوران، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، اینترنت در لابی، اینترنت در اتاق، کافی‌نت، خودپرداز، تاکسی سرویس، صندوق امانات، خدمات پزشکی، آرایشگاه، فروشگاه، خشکشویی، روم سرویس، پارکینگ، سالن اجتماعات، سالن کنفرانس، نمازخانه، استخر، سونا، جکوزی، اتاق ورزش، زمین تنیس، بیلیارد، فضای سبز

آدرس: قزوین، خیابان طالقانی، سه راه خیام

هتل سفیر

هتل سفیر قزوین

هتل سفیر، هتلی دو ستاره است که در خیابان سعدی در مرکز شهر قزوین واقع شده است. هتل سفیر در یک طبقه از ۱۸ باب واحد اقامتی شیک و زیبا با امکانات کافی برای رفاه مسافران و میهمانان تشکیل شده است.

هتل سفیر قزوین

هتل در فاصله نزدیکی به بازار قزوین قرار گرفته به همین دلیل بازدید از این این بازار برای میهمانان هتل به‌راحتی ممکن است. همین طور واقع شدن در مرکز شهر، دسترسی به خیابان‌های شهر، مراکز خرید و مراکز دیدنی خصوصا عمارت تاریخی عالی قاپو را آسان کرده است.

هتل سفیر قزوین

امکانات هتل: لابی، نمازخانه، خشکشویی، کافی شاپ، تاکسی سرویس، روم سرویس ۲۴ ساعته، اینترنت در لابی، اینترنت در اتاق

آدرس: قزوین، چهارراه بازار، ابتدای خیابان سعدی

مطالب مرتبط:

دیدگاه