۱۹ عکسی که با دیدن آن عاشق آلاسکا می شوید!

فاطمه محمدی
فاطمه محمدی دوشنبه، ۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۰
۱۹ عکسی که با دیدن آن عاشق آلاسکا می شوید!

آلاسکا بزرگ‌ترین ایالت کشور آمریکا است که به دلیل وجود معادن غنی اهمیت زیادی دارد، عکاسان مجموعه عکسی از آلاسکا تهیه‌کرده‌اند که با دیدن آن‌ها عاشق این ایالت می‌شوید.

حدود ۱۵۰ سال از معاهده تملک آلاسکا به دست روسیه می‌گذرد که در سال ۱۸۶۷ در مجلس سنای آمریکا تصویب شد. آلاسکا در حال حاضر به‌عنوان بزرگ‌ترین ایالت آمریکا شناخته می‌شود و یکی از غنی‌ترین زمین‌های آمریکا است که معادن ارزشمندی در این خاک وجود دارد. عکاس‌هایی از سراسر دنیا عکس‌های زیبایی از آلاسکا انداخته‌اند که با دیدن آن‌ها هر فردی آرزو می‌کند که برای یک‌بار هم که شده این ایالت را از نزدیک ببیند.

آلاسکا

دسته‌ای از فعالان محیط زیست آلاسکا را یکی از بکرترین و زیباترین مناطق آمریکا می‌شناسند که شگفتی‌های طبیعت همه در یک چشم‌انداز جمع شده‌اند و آلاسکا را به وجود آورده‌اند.

آلاسکا

۱۶ کوه بلند در لیست بلندترین کوه‌های آمریکا وجود دارند که در صدر این لیست کوهی در آلاسکا بانام «مک کینلی» وجود دارد که ارتفاعی برابر با ۶۱۹۴ متر دارد.

آلاسکا

دنالی یکی از پارک‌های آلاسکا است که سالانه ۴۰۰.۰۰۰ نفر از آن بازدید می‌کنند. گونه‌های جانوری مختلفی در پارک‌های ملی آلاسکا زندگی می‌کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به خرس گریزلی، گوزن، سنجاب‌های قطبی، گرگ صحرایی، موش کوهی، سگ آبی و خرگوش صحرایی اشاره کرد.

آلاسکا

سواحل زیبایی در آلاسکا وجود دارد که یکی از زیباترین سواحل آلاسکا ساحل گوستاووس در پارک ملی خلیج گلیشر است.

آلاسکا

پارک ملی گلیشر از بزرگ‌ترین پارک‌های طبیعی آمریکا است که وسعتی برابر با ۱۳٫۲۸۷ کیلومترمربع دارد. این پارک به‌عنوان میراث طبیعی در یونسکو ثبت شده است و یکی از جاذبه‌های این منطقه گشت و گذار با کشتی است.

آلاسکا

یخچال‌های طبیعی، جنگل‌ها و کوه‌ها تنها بخشی از زیبایی‌های ایالت آلاسکا است. در امتداد خط ساحلی آلاسکا حدود ۱۰٫۶۸۶ کیلومتر جنگل و گوه وجود دارد که یکی از زیباترین چشم‌اندازهای آلاسکا را به وجود آورده است.

آلاسکا

تپه‌های شگفت‌انگیز پارک ملی کوبوک، از جاذبه‌های طبیعی آلاسکا است.

آلاسکا

 بهار در پارک ملی کلارک

آلاسکا

گوزن کانادایی در پارک و منطقه حفاظت‌شده ملی دروازه شمالگان

آلاسکا

کوه آریگتچ در پارک ملی دروازه شمالگان از بزرگ‌ترین و زیباترین کوه‌های آلاسکا است

آلاسکا

رودخانه‌های بزرگی در آلاسکا وجود دارند که رودخانه کویوکوک ششمین رودخانه طولانی آلاسکا است.

آلاسکا

یکی از زیباترین مناظر طبیعی آلاسکا پارک و منطقه حفاظت‌شده ملی رنگل سن الیاس است.

آلاسکا

یکی از زیباترین شهرک‌های آلاسکا، شهرک‌های مک کارتی و کنیکوت است که ارزش دیدن را دارد.

آلاسکا

پارک و منطقه حفاظت‌شده ملی کتمای، ششمین پارک ملی آلاسکا است که از پهناورترین و زیباترین پارک‌های ملی آلاسکا است که وسعتی برابر با ۱۹٫۱۲۲ کیلومترمربع دارد (مساحتی برابر با استان همدان). این منطقه یکی از بهترین مکان‌ها برای ماهیگیری است.

آلاسکا

یادبود ملی میستی فیودز، پارک ملی با وسعت ۹۲۴۶ کیلومترمربع است، سفر چندروزه با کشتی کروز در دریاچه این پارک به‌یادماندنی است.

آلاسکا

آلاسکا یکی از بهترین مکان‌ها برای تماشای شفق قطبی است، اگر شما هم به دنبال شفق قطبی جستجو می‌کنید، آلاسکا یکی از بهترین مکان‌ها است.

آلاسکا

نمایی دیگر از پارک ملی دروازه شمالگان

آلاسکا

در سفر به آلاسکا با گونه‌های جانوری متفاوتی روبه‌رو می‌شوید و همه شگفتی‌های طبیعت را یکجا در یک سرزمین مشاهده می‌کنید. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که عاشق تماشای شگفتی‌های طبیعت هستید، سفر آلاسکا برای شما سفری رویایی خواهد بود.

مطالب مرتبط:

دیدگاه