خط هوایی سنگاپور بزرگ‌ترین مشتری بوئینگ شد

کسری مجیدی
کسری مجیدی پنجشنبه، ۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۴
خط هوایی سنگاپور بزرگ‌ترین مشتری بوئینگ شد

خط هوایی سنگاپور با توجه به آخرین سفارشات خرید خود، به اولین مشتری شرکت هواپیمایی بوئینگ تبدیل می‌شود.

خط هوایی سنگاپور اولین مشتری بوئینگ در جهان است

بر اساس توافقات حاصل شده، خط هوایی سنگاپور (Singapore Airlines) خریدی به ارزش ۱۳.۸ میلیارد دلار را از شرکت هواپیمایی بوئینگ سفارش داده است. این در حالی است که خط هوایی سنگاپور اقدام به خریداری و اضافه کردن ۲۰ بوئینگ ۷۷۷ و ۱۹ بوئینگ ۷۸۷ به پروازهای خود کرده است. همچنین قرار است که این خط هوایی درخواست خرید ۳۰ بوئینگ دیگر را نیز ارائه دهد.

خط هوایی سنگاپوربا این میزان سفارشات، خط هوایی سنگاپور به اولین مشتری شرکت هواپیمایی بوئینگ در جهان تبدیل می‌شود. تعدادی از این سفارشات در حال مونتاژ و آماده‌ی تحویل در طی ماه آینده هستند. این در حالی است که میزان خرید هواپیماهای شرکت بوئینگ توسط کشورهای اروپایی مانند یونان نیز افزایش یافته است.

بوئینگ

تمامی این مسائل هم‌زمان با چالش‌های شرکت هواپیمایی بوئینگ با شرکت هواپیمایی «بامباردیه» (Bombardier) کانادا است. شرکت بوئینگ مدعی است که شرکت رقیب در حال فروش هواپیماهای مشابه با قیمت‌های پایین‌تر در بازار آمریکا است.

به هر ترتیب با وجود پیش آمدن چنین مشکلاتی که البته مقوله‌ای عادی در بین شرکت‌های بزرگ محسوب می‌شود، فروش محصولات شرکت هواپیمایی بوئینگ، به ویژه پس از سفارشات خط هوایی سنگاپور، مطلوب به نظر می‌رسد.

مطالب مرتبط:

منبع Travel Pulse

دیدگاه