کافه گردی: کافه چیا، کافه‌ای پر از رنگ و شادی

علیرضا کیخا
علیرضا کیخا جمعه، ۱۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۰
کافه گردی: کافه چیا، کافه‌ای پر از رنگ و شادی

کافه چیا آخرین کافه‌ای است که در مطالب کافه‌گردی این هفته به سراغ آن رفته‌ایم. این کافه مناسب کسانی است که به دنبال محیطی رنگارنگ، خوردنی‌های خوشمزه و دکوراسیونی مدرن و زیبا هستند. با گزارش تصویری کجارو از کافه چیا همراه باشید.

معرفی

کافه چیا یکی از زیباترین کافه‌هایی است که تاکنون در مطالب کافه‌گردی از آن‌ها گزارش گرفته‌ایم. این کافه دکوراسیون و طراحی داخلی بسیار زیبایی دارد. استفاده از رنگ‌های شاد به اندازه مناسب، استفاده از چوب در طراحی انجام شده برای سقف، میز و صندلی‌ها، بار و سایر المان‌های کافه، همه در کنار هم محیطی زیبا و شاداب را برای شما فراهم آورده است. در این کافه جزییات زیادی برای طراحی به کار گرفته شده است. از منوی کافه که بر روی یک صفحه گرامافون قرار دارد گرفته تا گلدان‌های زیبای روی میزها، همه از این جزییات زیبا هستند. از مشخصات محیط این کافه که بگذریم، برخورد کارکنان این کافه بسیار گرم و صمیمی است و خوردنی‌های باکیفیت و خوشمزه را به مشتری‌ها ارائه می‌دهند. در ادامه می‌توانید تصاویر اختصاصی کجارو از این کافه را ببینید.

کافه چیا

کافه چیا

کافه چیا

کافه چیا

کافه چیا

کافه چیا

کافه چیا

کافه چیا

کافه چیا

کافه چیا

کافه چیا

کافه چیا

کافه چیا

کافه چیا

کافه چیا کجاست؟

کافه چیا در پاسداران، میدان هروی، خیابان موسوی شرقی (گلستان پنجم)، نرسیده به شمس‌آباد (پاساژ گل‌ها)، طبقه اول قرار دارد.

موقعیت کافه چیا روی نقشه

کافه چیا

پاساژ گل‌ها

کافه چیا

خیابان موسوی شرقی

چی بخوریم؟

مدیر این کافه امتحان کردن تمام خوردنی‌های آن را به شما توصیه می‌کند! اما اگر می‌خواهید ببینید در این کافه چه خوردنی‌هایی ارائه می‌شود، می‌توانید نگاهی به منوی عجیب اما دوست‌داشتنی این کافه بیندازید.

کافه چیا

کافه چیا

کافه چیا

امکانات

این کافه دارای امکاناتی مثل اینترنت بی‌سیم، دستگاه کارت‌خوان، جای پارک، صبحانه، دسترسی به حمل و نقل عمومی، سرویس بهداشتی، امکان رزرو و امکان برگزاری جشن و میهمانی دارد. ظرفیت کافه ۲۵ نفر بوده و دارای ۱۱ میز است. ساعت کار کافه چیا همه روزه از ۱۰ صبح تا ۲۳:۳۰ است.

جمع‌بندی

در زمانی که ما در این کافه حضور داشتیم، یک زوج جوان برای برگزاری جشن تولد در حال رزرو کردن چند میز کافه بودند. این کافه برای برگزاری جشن‌های شاد و گپ‌های دوستانه بسیار مناسب است و با محیط شاد و رنگارنگ و خوردنی‌های خوشمزه میزبانی عالی برای شما و میهمان‌های شما خوهد بود.

اگر شما هم می‌خواهید کافه‌ای را به دیگران معرفی کنید، نام و محدوده آن را با کجارو و خوانندگان ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط:

منبع کجارو

دیدگاه